Silnik bierze olej. Co zrobić? Zalac Doctorka czy minerał? Sprzedać czy zmienic motor?
mixR napisał(a):marecky w necie jak szukałem to też znalazłem kilka tematów że na dotarcie leje się dobrej jakości minerał
jak znam życie to lotos
TORUŃ – miasto upadłych aniołów
www.mazda-torun.fotosik.pl
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
www.mazda-torun.fotosik.pl
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... highlight=
- Od: 30 wrz 2007, 20:53
- Posty: 803
- Skąd: Upadłych Aniołów (TORUŃ)
- Auto: mazda 323f z5/96-speedkosiara
peugeot 1.6 118KM+NITRO
mój kolega zrobił na półsyntetyku mobila 1500km (wcześniej minerał castrol) i dolał do maxa z tego co mówił 50ml
więc jest znaczna poprawa po zlikwidowaniu wycieków
jest zadowolony jak nigdy ... wcześniej na 1000km dolewał ok. 0,5 litra oleju. Auto nie kopci itp.
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Witam. Mam mazdę 323 F 94 rok 1.5. Zapalając go rano strasznie zadymi ale pózniej jest już ok. Jest tak przeważnie rano ale i to nie zawsze. Bierze mi olej jak narazie na przechachane 13 tys wlałem mu 2,5 l oleju. Co tu można poradzić? Zrobić remont silnika tzn. pierścienie i uszczelniacze czy też zalać doktorka a może jeździć i nie przejmować sie tym? Jaki był by koszt remontu? Pewnie tak w okiolicy 1000zl?
-
maciej397
jak ci tyle bierze,to się nie przejmuj tylko dolewaj i jeżdzij . Remont Z5 to koszt w granicach 1200-2200 w zalezności od miejscowości,ceny częsci ,czy tez robocizny 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
ja tak zacząłem kręcić pod czerwone (ale rzadko) od jakoś 600km, a od 1000 już normalnie jeździłem – kiedy trzeba emeryt style, kiedy trzeba pod czerwone.
Teraz 8000km po remoncie i na bagnecie tyle ile było
Teraz 8000km po remoncie i na bagnecie tyle ile było
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
mariusz_sti napisał(a):Teraz 8000km po remoncie i na bagnecie tyle ile było zeby
_________________
Nie ściemniej ,bo sprzedałeś
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
A jaki koszt remontu w B6 ? jakie ceny za pierścienie i uszczelniacze, mazda pije litr na 1000km ale pomimo tego smiga az miło po moich regulacjach zapiernicza jak najęta? i czy odrazu pierscienie uszczelniające wymieniać? robocizna odpada bo sam zrobie ...
- Od: 3 lis 2008, 19:31
- Posty: 108
- Skąd: Gostyniec
- Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r
Mi tyle bierze i jeżdże.Za stare auto by wydawac kase na remont 
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
sps-snipesr nie ma czegos takiego jak auto za stare na remont.sa tylko auta ktorych sie nie chce remontowac
jezeli ktos chce dalej smigac(ladne,zastanawiam sie czemu sam nie kupilem)to remont jest jak najbardziej wskazany
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Witam posiadam mazdę 323f z 98r i miałem podobny problem co przedmówcy mianowicie zaczął mi brać olej do tego stopnia że na 100 km ok 0,5l, dodatkowym efektem była zasłona dymna przy odpalaniu, postanowiłem więc kupić silnik i go wymienić łączny koszt nie był mały ale nie wiele większy od remontu i powiem tak że teraz jestem (odpukać) zadowolony gdyż zrobiłem już ok 10 tyś km i z baknetu nawet mm nie zeszło i dlatego jeśli miałbym komuś radzić – tak jak mi radzono to nie ma co się bawić w remont gdyż to jednak będzie "ruszony" silnik i nie zawsze efekt będzie zadowalający. Inna sprawa gdy już zaczyna brać powiedzmy ok 1l na 4 tyś km to już tylko może być gorzej bo mi tyle zaczynał brać na początku aż zeszło do tego jak wyżej opisałem. Dodatkowym atutem może być to że kupując cały silnik często możemy mieć gwarancję rozruchową 3 miesięczną "na branie oleju" a po remoncie to już jest loteria
- Od: 9 maja 2009, 00:42
- Posty: 6
- Skąd: Lublin
- Auto: mazda 3 BK HB 2006r 1,6B
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości