Słaba kompresja na 2 cylindrach
Strona 1 z 1
Witam, posiadam mazda 323f 1.5 95r. Zmierzona została kompresja na cylindrach i wyszła bida....na dwóch jest ok 11, na pozstalych dwoch 5...i stad moje ewentualne pytanie czy ktos orientuje sie ile kosztuje remont tego wszystkiego, żeby miała na wszystkich max
na moc nie narzekam, odziwo ładnie chodzi i poki co jest ok, ale penwie wkoncu bede musiał sie z tym zmierzyć, a fury sprzedawac raczej nie zamierzam
pozdro
- Od: 13 lis 2008, 00:11
- Posty: 7
- Skąd: Toruń
witam też miałem znaczny spadek kompresji na 2 garach po sprawdzeniu okazało si.ę że mam podparte zawory i przez to uciekała kompresja a nie przez pierścienie.Także najpierw sprawdź górę a później dopiero dół.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Raff5- tak jak przedmowca napisal sprawdz najpierw zanim zaczniez rozbierac
gregorius 323 F-a kolege zapraszam do watku ''spotkania regionalne-Olsztyn''
przepraszam za OT, pozdrawiam
gregorius 323 F-a kolege zapraszam do watku ''spotkania regionalne-Olsztyn''
przepraszam za OT, pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Witam. Ja mam ten sam problem. na dwoch srodkowych kompresja wynosi 6, a na pozostalych 12. W moim przypadku poszla uszczelka pod głowicą 
- Od: 9 gru 2008, 22:12
- Posty: 15
- Skąd: Świbie
- Auto: mazda mx3 1.6 16v 1997r.
Ja nie mam kompresji na 3 garach to dopiero ból spadłą do 5-6. Ile będzie wynosił przybliżony koszt naprawy 
- Od: 6 lut 2009, 17:31
- Posty: 17
- Skąd: Wadowice
- Auto: 323c 1.5 16v '96 BA
No więc tak koledzy w przypadku tak dużych spadków kompresji możliwe są dwa scenariusze, albo podparcie zaworów albo padnięte pierścienie (możliwe jest też uszkodzenie uszczelki pod głowicą ale tu może jeszcze dochodzić wywalanie wody z chłodnicy albo oleju do wody a nawet wyrzucanie komprechy do kanału olejowego).Najpierw warto małym tanim kosztem sprawdzić luzy zaworowe-zdejmujemy dekiel na kilka śrub na 10 kupujemy szczelinomierz w metalowym za 8 pln i działamy obracamy silnikiem aby na poszczególnych garach krzywki układały się w jodełkę.Ładujemy pokoleji szczelinomierz pod wałek np 0,2 mm tak dla sprawdzenia wstępnego i już wiemy czy występuje podparcie czy nie.A później możemy się brać za ustawianie luzów bądź też sprawdzanie kolejnych elementów.
Mam nadzieje że wyjaśniłem odpowiednio, pozdrawiam.
Mam nadzieje że wyjaśniłem odpowiednio, pozdrawiam.
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości