Samochod po nagrzaniu sie slabnie.

Postprzez wertmaster » 30 mar 2009, 08:00

Witam mam problem z przyspieszeniem mojej madzi wiec tak jak odpale auto i wyjerzdzam na droge przejade jakies 4 km lub 6 km to auto traci swoje przyspieszenie nie ma takiego odejscia jak bylo :/ np na 5 biegu jak dodaje wiecej gazu auto nie przyspiesza tak jak powinno zamula a popuszcze troche ten gaz to ma lepsze przyspieszenie :/ a nie dodaje gazu az tyle zeby ja zadusic. co jest?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2008, 13:59
Posty: 22
Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
Auto: 323 f BA 1.5 16v

Postprzez piatek05 » 30 mar 2009, 09:32

Dokładnie to samo jest u mnie ... Dzieje sie tak juz prawie od roku ... tylko wczesniej nie zwracalem na to uwagi i duzo nie jezdzilem .. najbatrdziej bylo top odczuwalne w lecie w korkach ...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 mar 2009, 13:38
Posty: 24
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 , 95 r

Postprzez wertmaster » 31 mar 2009, 07:41

moze to wina filtra paliwa
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2008, 13:59
Posty: 22
Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
Auto: 323 f BA 1.5 16v

Postprzez MariuS » 31 mar 2009, 07:44

mam tak samo – a filtr paliwa mam prawie nowy....
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez wertmaster » 31 mar 2009, 07:52

nie wiem czemu tak jest :/ bo sam przyznasz
mariusz_sti jak jest zimny to ma odejscie duzo lepsze ale i czasami jak jej cos odbije to i na nagrzanym idzie dobrze
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2008, 13:59
Posty: 22
Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
Auto: 323 f BA 1.5 16v

Postprzez MariuS » 31 mar 2009, 08:17

u mnie ostatnio zawsze raczej zmaulony, a wy sprawdźcie może aparat zapłonowy.... bo on właśnie często za to wini że raz idzie raz nie
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Docent D » 31 mar 2009, 08:22

Możliwe ze to wina paratu zapłonowego. Jak się rozgrzeje łapie przebicie na cewce.
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2007, 16:48
Posty: 428

Postprzez wertmaster » 31 mar 2009, 08:25

to co wymiana aparatu ??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2008, 13:59
Posty: 22
Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
Auto: 323 f BA 1.5 16v

Postprzez MariuS » 31 mar 2009, 08:33

sprawdź jaki kolor ma iskra wychodząca po rozgrzaniu silnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez wertmaster » 31 mar 2009, 08:58

a mozesz mi powiedziec jaki kolor powinna miec a jaki nie ??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2008, 13:59
Posty: 22
Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
Auto: 323 f BA 1.5 16v

Postprzez piatek05 » 31 mar 2009, 09:05

najlepiej by bylo podjechac na diagnostyke silnika ... aczkolwiek o aparacie tez slyszalem ... :/ a nie jest to maly koszt :/
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 21 mar 2009, 13:38
Posty: 24
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 , 95 r

Postprzez wertmaster » 31 mar 2009, 09:17

trudno mam nadzieje mariusz sti poda te kolory byl bym bardzo wdzieczny
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2008, 13:59
Posty: 22
Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
Auto: 323 f BA 1.5 16v

Postprzez MariuS » 31 mar 2009, 09:34

z tego co pamiętam iskra powinna być taka "żwawa" :D i mieć niebieski kolor, bo chyba żółty/wchodzący w czerwony to jest nieteges. Ale niech ktoś to potwierdzi, kto się bardziej zna...
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez grabu122 » 31 mar 2009, 09:45

A co powiecie na taką kombinację....
1) zimny- O.K.
2) lekko ciepły – trochę zmulony
3)dobrze rozgrzany- znowu wszystko O.K.
Tak jest od początku, a wymienione parę rzeczy: świecę, przewody (NGK), kopułka, palec, filtr paliwa i powietrza.
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 20:29
Posty: 540 (0/3)

Postprzez wertmaster » 31 mar 2009, 09:52

czyli nic ci nie dalo wymiana tych wszystkich czesci ??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2008, 13:59
Posty: 22
Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
Auto: 323 f BA 1.5 16v

Postprzez MariuS » 31 mar 2009, 10:01

ja wymieniałem to samo co grabu122 oprócz kopułki i też niewiele dało....
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez grabu122 » 31 mar 2009, 10:34

grabu122 napisał(a):A co powiecie na taką kombinację....
1) zimny- O.K.
2) lekko ciepły – trochę zmulony
3)dobrze rozgrzany- znowu wszystko O.K.
Tak jest od początku, a wymienione parę rzeczy: świecę, przewody (NGK), kopułka, palec, filtr paliwa i powietrza.


wertmaster napisał(a):czyli nic ci nie dalo wymiana tych wszystkich czesci pytajnik



Patrząc tylko kryteriami rozwiązania problemu to.... parę stówek wyrzuconych w błoto, wymiana tych części nic nie dała.
Swojego czasu przymierzałem się do tego słynnego aparatu, ale odpuściłem, bo ponoć aparat szwankuje po rozgrzaniu, a u mnie jak już się dobrze rozgrzeje to jak pisałem jest O.K. i tym się pocieszam.
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 20:29
Posty: 540 (0/3)

Postprzez MariuS » 3 kwi 2009, 12:18

wczoraj oddałem auto na wywalenie kata.... i szkoda ze dopiero teraz, bo z kata praktycnzie nie zostało nic, cały wydmuchany podziurawiony, jeszcze musza mi wyczyścić tłumik z resztek z niego, dam znac wieczorem czy dynamika sie poprawiła, bo ten kat mógł sporo namieszać
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez soul » 3 kwi 2009, 13:25

a jak dzwięk? moj tez juz dogrywa ale slyszałem ze dzwięk wydechu po wywaleniu kata zmienia się bardzo na minus :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez MariuS » 4 kwi 2009, 12:43

no i stało się- kat anie ma...

efekty – jest różnica w osiągach, lepiej idzie po prostu – ale to zapewne nie przez to że kata nie ma tylko dlatego że moc wróciła do serii, bo kat był w stanie rozkładu – wypalony, dziurawy, osmolony...
spalanie jeszcze nie wiem.

soul napisał(a):a jak dzwięk?


ja nie zauważyłem żeby dźwięk się pogorszył mi się podoba, tylko niestety coś mechanior spartaczył bo mam gdzieś nieszczelność koło pierwszego kata(znaczy się tylko jego obudowy, bo coś tam pierdzi i musi luknąć jeszcze raz w poniedziałek)

narazie będę jeździł bez kata, ale do przeglądu – w sierpniu mam zamiar nabyć i wspawać kata uniwersalnego albo sportowego, gdyż teraz norma spalin jest.... wiadomo jaka
aha- ja nie mam strumienicy tylko jest wspawana rurka w jego miejsce
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323