Samochod po nagrzaniu sie slabnie.
1, 2
Witam mam problem z przyspieszeniem mojej madzi wiec tak jak odpale auto i wyjerzdzam na droge przejade jakies 4 km lub 6 km to auto traci swoje przyspieszenie nie ma takiego odejscia jak bylo :/ np na 5 biegu jak dodaje wiecej gazu auto nie przyspiesza tak jak powinno zamula a popuszcze troche ten gaz to ma lepsze przyspieszenie :/ a nie dodaje gazu az tyle zeby ja zadusic. co jest?
- Od: 9 paź 2008, 13:59
- Posty: 22
- Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
- Auto: 323 f BA 1.5 16v
moze to wina filtra paliwa
- Od: 9 paź 2008, 13:59
- Posty: 22
- Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
- Auto: 323 f BA 1.5 16v
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
nie wiem czemu tak jest :/ bo sam przyznasz
mariusz_sti jak jest zimny to ma odejscie duzo lepsze ale i czasami jak jej cos odbije to i na nagrzanym idzie dobrze
mariusz_sti jak jest zimny to ma odejscie duzo lepsze ale i czasami jak jej cos odbije to i na nagrzanym idzie dobrze
- Od: 9 paź 2008, 13:59
- Posty: 22
- Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
- Auto: 323 f BA 1.5 16v
u mnie ostatnio zawsze raczej zmaulony, a wy sprawdźcie może aparat zapłonowy.... bo on właśnie często za to wini że raz idzie raz nie
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
to co wymiana aparatu 
- Od: 9 paź 2008, 13:59
- Posty: 22
- Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
- Auto: 323 f BA 1.5 16v
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
a mozesz mi powiedziec jaki kolor powinna miec a jaki nie 
- Od: 9 paź 2008, 13:59
- Posty: 22
- Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
- Auto: 323 f BA 1.5 16v
trudno mam nadzieje mariusz sti poda te kolory byl bym bardzo wdzieczny
- Od: 9 paź 2008, 13:59
- Posty: 22
- Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
- Auto: 323 f BA 1.5 16v
z tego co pamiętam iskra powinna być taka "żwawa"
i mieć niebieski kolor, bo chyba żółty/wchodzący w czerwony to jest nieteges. Ale niech ktoś to potwierdzi, kto się bardziej zna...
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
czyli nic ci nie dalo wymiana tych wszystkich czesci 
- Od: 9 paź 2008, 13:59
- Posty: 22
- Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
- Auto: 323 f BA 1.5 16v
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
grabu122 napisał(a):A co powiecie na taką kombinację....
1) zimny- O.K.
2) lekko ciepły – trochę zmulony
3)dobrze rozgrzany- znowu wszystko O.K.
Tak jest od początku, a wymienione parę rzeczy: świecę, przewody (NGK), kopułka, palec, filtr paliwa i powietrza.
wertmaster napisał(a):czyli nic ci nie dalo wymiana tych wszystkich czesci pytajnik
Patrząc tylko kryteriami rozwiązania problemu to.... parę stówek wyrzuconych w błoto, wymiana tych części nic nie dała.
Swojego czasu przymierzałem się do tego słynnego aparatu, ale odpuściłem, bo ponoć aparat szwankuje po rozgrzaniu, a u mnie jak już się dobrze rozgrzeje to jak pisałem jest O.K. i tym się pocieszam.
wczoraj oddałem auto na wywalenie kata.... i szkoda ze dopiero teraz, bo z kata praktycnzie nie zostało nic, cały wydmuchany podziurawiony, jeszcze musza mi wyczyścić tłumik z resztek z niego, dam znac wieczorem czy dynamika sie poprawiła, bo ten kat mógł sporo namieszać
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
no i stało się- kat anie ma...
efekty – jest różnica w osiągach, lepiej idzie po prostu – ale to zapewne nie przez to że kata nie ma tylko dlatego że moc wróciła do serii, bo kat był w stanie rozkładu – wypalony, dziurawy, osmolony...
spalanie jeszcze nie wiem.
ja nie zauważyłem żeby dźwięk się pogorszył mi się podoba, tylko niestety coś mechanior spartaczył bo mam gdzieś nieszczelność koło pierwszego kata(znaczy się tylko jego obudowy, bo coś tam pierdzi i musi luknąć jeszcze raz w poniedziałek)
narazie będę jeździł bez kata, ale do przeglądu – w sierpniu mam zamiar nabyć i wspawać kata uniwersalnego albo sportowego, gdyż teraz norma spalin jest.... wiadomo jaka
aha- ja nie mam strumienicy tylko jest wspawana rurka w jego miejsce
efekty – jest różnica w osiągach, lepiej idzie po prostu – ale to zapewne nie przez to że kata nie ma tylko dlatego że moc wróciła do serii, bo kat był w stanie rozkładu – wypalony, dziurawy, osmolony...
spalanie jeszcze nie wiem.
soul napisał(a):a jak dzwięk?
ja nie zauważyłem żeby dźwięk się pogorszył mi się podoba, tylko niestety coś mechanior spartaczył bo mam gdzieś nieszczelność koło pierwszego kata(znaczy się tylko jego obudowy, bo coś tam pierdzi i musi luknąć jeszcze raz w poniedziałek)
narazie będę jeździł bez kata, ale do przeglądu – w sierpniu mam zamiar nabyć i wspawać kata uniwersalnego albo sportowego, gdyż teraz norma spalin jest.... wiadomo jaka
aha- ja nie mam strumienicy tylko jest wspawana rurka w jego miejsce
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości