Drgające, nie falujące obroty biegu jałowego
Strona 1 z 1
Tak jak w temacie. TPS w porządku. Kable WN i świece wymienione tydzień temu (NGK). Wskazówka delikatnie drga "na luzie" co mnie drażni. Poza tym silnik raczej bez zarzutu. Dobrze przyspiesza. Ktoś z Was miał podobny problem? Co było przyczyną?
- Od: 21 sie 2008, 11:41
- Posty: 37
- Auto: 323F 1.5 1997r
Ja też kiedyś miałem takie zdarzenie jak stałem na światłach to drgało mi całe auto. Ale jakoś przeszło i już nie drga nie wiem czym to było spowodowane...
Panowie cały ten problem robi alternator a przynajmniej u mnie przy rozruchu stawia taki opór że pasek piszczy,po drugie zwróćcie uwagę na obroty przy włączaniu różnych urządzeń typu nawiew radio a włączonym wzmaku
nie wspomnę.Te alternatory to jakaś kicha w naszych Mazdach no ale da się z tym żyć.
- Od: 28 cze 2008, 15:36
- Posty: 22
- Skąd: Brzozów/Podkarpacie
- Auto: Mazda 323f BA 96r 1.5 16V Z5
hehe alternatora sie nie naprawia a przynajmniej w takim sensie jak ty myslisz
mozesz wymienic lozyska oraz uklad ladowania wymienic szczotki stoczyc komutator jak rowki sa / na tokarce/ale jak poleci komutator-zwarcie , odpadnie blaszka, wirnik albo uzwojenie –>tylko wyspecjalizowany zaklad zrobi regeneracje nie mowiac o ponownym wywazaniu wirnika
mozesz wymienic lozyska oraz uklad ladowania wymienic szczotki stoczyc komutator jak rowki sa / na tokarce/ale jak poleci komutator-zwarcie , odpadnie blaszka, wirnik albo uzwojenie –>tylko wyspecjalizowany zaklad zrobi regeneracje nie mowiac o ponownym wywazaniu wirnika
MAZDA &M....ITSUBISHI
Ja mam ten sam objaw tylko ze w V6 wskazowka poprostu sobie drga i mnie to wkurza czyscilem silnik krokowy, przepustnice wymienilem swiece, kabli WN jeszcze nie wymienialem ale jak tu piszecie ze to nic nie da to szkoda mi 275 zl za NGK. Szczerze mowiac coraz bardziej mnie to denerwuje, a nie wiem co mam zrobic z tym?? Pozdrawiam!!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
żubr napisał(a):Może to być objaw niedomagania któregoś cylindra. Wykręcenie i obejrzenie świec zdradzi czy wszystkie cylindry pracują równo.
Jak to sprawdzic drogi kolego??????
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
No mysle ze gary sa wporzadku 8,7 do sety takze tego nie musze sprawdzac chyba. Pozdrowka
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Ja mam znowu taki problem, ze na biegu jałowym mam 2 tysiace obrotów.
wymieniałam już kable na nowe, poza tym swiece sa w dobrym stanie.
Wymieniony byl takze czujnik temp. cieczy chlodzącej.
Poza tym cos takiego, jak wysokie obroty- się pojawiło po wyczyszczeniu silnika krokowego ---> takze sie zastanawiam nad wymiana. Bo juz mnie wkurza taka jazda.. :/
Mysle tez,zeby wymienic zawór obrotów jałowych, ale to juz 100 zł jakoś kosztuje.
co poza tym moze byc nie tak ?
wymieniałam już kable na nowe, poza tym swiece sa w dobrym stanie.
Wymieniony byl takze czujnik temp. cieczy chlodzącej.
Poza tym cos takiego, jak wysokie obroty- się pojawiło po wyczyszczeniu silnika krokowego ---> takze sie zastanawiam nad wymiana. Bo juz mnie wkurza taka jazda.. :/
Mysle tez,zeby wymienic zawór obrotów jałowych, ale to juz 100 zł jakoś kosztuje.
co poza tym moze byc nie tak ?
-
Ania_TM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość