Podczas testu wyszedł mi błąd nr 25 w mojej 323F BA 1,5 95r
I teraz muszę to wyeliminować, a nie mam pojęcia jak za to się zabrać. Miał może ktoś taki błąd w swoim aucie i wyeliminował go???
według kodów błędów u mnie problem jest z Elektrozaworem regulacji ciśnienia.
Wszelkie rady i spostrzeżenia mile widziane.
Błąd nr 25
Strona 1 z 1
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Witam ja mam to samo a nie wiem o co chodzi kompletnie, nikt na razie nie raczyl odpowiedziec bo kiedys tez zalozylem taki post. Widocznie reszta nie ma problemow z samochodem.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
sprawdźcie sobie przewód podciśnienia który dochodzi do regulatora (jego szczelność) jak i szczelność samego regulatora cze nie wydostaje się z niego jakieś paliwo, a być może grzybek w regulatorze stracił swoją szczelność i będzie trzeba wymienić regulator...
- Od: 11 gru 2008, 23:20
- Posty: 5
- Skąd: Grabowa
- Auto: mazda mx3
n15mo napisał(a):sprawdźcie sobie przewód podciśnienia który dochodzi do regulatora (jego szczelność) jak i szczelność samego regulatora cze nie wydostaje się z niego jakieś paliwo, a być może grzybek w regulatorze stracił swoją szczelność i będzie trzeba wymienić regulator...
No wreszcie ktos odpisal. Dzieki Wielkie. Nie orientujesz sie ile taki regulator moze kosztowac albo jakbys mi wytlumaczyl gdzi on mniejwiecej jest??czyli to moze byc tez przyczyna troszke wiekszego spalania, bo mi wychodzi srednio 9-10 na trasie LATO spokojna jazda. A wczesniej schodzilem do 7,2 l na 100. Pozdrawiam i czekam na dlasze informacje z niecierpliwoscia!!!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
ja dzisiaj oblukalem bardziej komorę silnika i zauważyłem jedna kostkę nie podpięta(kostka gdzieś pod kolektorem ssącym, w pobliżu (poniżej końca)listwy wtryskowej. Ciekawe co to da
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
ja mam ten sam blad, nie mam pojecia o co z tym chodzi, wczoraj resetowalem kompa, zobaczymy czy dzisiaj bedzie to samo... dodam ze u mnie po lifcie zmniejszyla sie liczba elektrozaworow, i np Regulator cisnienia paliwa jest polaczony bezposrednio do pocsienienia bez zadnych elektrozaworow... wiec skad blad? ...
- Od: 25 wrz 2007, 10:07
- Posty: 593
- Skąd: Lublin
- Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6
wymieniał ktoś ten regulator w Z5 albo wie ile kosztuje nowy bądź używka
? Bo chyba go wymienię, bo coś mi się zdaje że jakiś muł to moje z5 ostatnio. Możliwe ze ten regulator zaczął zauważalnie zamulać auto???
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości