Błąd nr 25

Postprzez MariuS » 7 gru 2008, 18:42

Podczas testu wyszedł mi błąd nr 25 w mojej 323F BA 1,5 95r
I teraz muszę to wyeliminować, a nie mam pojęcia jak za to się zabrać. Miał może ktoś taki błąd w swoim aucie i wyeliminował go???
według kodów błędów u mnie problem jest z Elektrozaworem regulacji ciśnienia.
Wszelkie rady i spostrzeżenia mile widziane.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Capazo » 8 gru 2008, 00:29

Witam ja mam to samo a nie wiem o co chodzi kompletnie, nikt na razie nie raczyl odpowiedziec bo kiedys tez zalozylem taki post. Widocznie reszta nie ma problemow z samochodem.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez n15mo » 12 gru 2008, 00:36

sprawdźcie sobie przewód podciśnienia który dochodzi do regulatora (jego szczelność) jak i szczelność samego regulatora cze nie wydostaje się z niego jakieś paliwo, a być może grzybek w regulatorze stracił swoją szczelność i będzie trzeba wymienić regulator...
Początkujący
 
Od: 11 gru 2008, 23:20
Posty: 5
Skąd: Grabowa
Auto: mazda mx3

Postprzez Capazo » 12 gru 2008, 01:55

n15mo napisał(a):sprawdźcie sobie przewód podciśnienia który dochodzi do regulatora (jego szczelność) jak i szczelność samego regulatora cze nie wydostaje się z niego jakieś paliwo, a być może grzybek w regulatorze stracił swoją szczelność i będzie trzeba wymienić regulator...



No wreszcie ktos odpisal. Dzieki Wielkie. Nie orientujesz sie ile taki regulator moze kosztowac albo jakbys mi wytlumaczyl gdzi on mniejwiecej jest??czyli to moze byc tez przyczyna troszke wiekszego spalania, bo mi wychodzi srednio 9-10 na trasie LATO spokojna jazda. A wczesniej schodzilem do 7,2 l na 100. Pozdrawiam i czekam na dlasze informacje z niecierpliwoscia!!!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez n15mo » 12 gru 2008, 08:57

regulator ten znajduje się na końcu układu wtryskowego, sprawdź przy samej listwie wtryskowej powinien być na jej końcu. co do ceny dam znać później... co do spalania czy ma związek okaże się po wymianie regulatora:)
Początkujący
 
Od: 11 gru 2008, 23:20
Posty: 5
Skąd: Grabowa
Auto: mazda mx3

Postprzez MariuS » 12 gru 2008, 16:02

ja dzisiaj oblukalem bardziej komorę silnika i zauważyłem jedna kostkę nie podpięta(kostka gdzieś pod kolektorem ssącym, w pobliżu (poniżej końca)listwy wtryskowej. Ciekawe co to da
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez soul » 12 gru 2008, 16:38

ja mam ten sam blad, nie mam pojecia o co z tym chodzi, wczoraj resetowalem kompa, zobaczymy czy dzisiaj bedzie to samo... dodam ze u mnie po lifcie zmniejszyla sie liczba elektrozaworow, i np Regulator cisnienia paliwa jest polaczony bezposrednio do pocsienienia bez zadnych elektrozaworow... wiec skad blad? ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez MariuS » 27 gru 2008, 23:40

wymieniał ktoś ten regulator w Z5 albo wie ile kosztuje nowy bądź używka ??? Bo chyba go wymienię, bo coś mi się zdaje że jakiś muł to moje z5 ostatnio. Możliwe ze ten regulator zaczął zauważalnie zamulać auto???
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez MariuS » 7 lut 2009, 15:03

problem nadal nierozwiązany...
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323