Problemy z rozruchem – Wątek wspólny BA (B3/Z5/BP/KF)

Postprzez marcus_87 » 12 cze 2008, 02:36

Briareos napisał(a):Pewnie że ma, ale wtedy nie powinno być specjalnej różnicy w odpalaniu ze zworą F/P i bez. Problemy są wtedy aż się silnik nie nagrzeje, albo odwrotnie, jest dobrze tylko jak jest zimny a potem strasznie przepala. Widać że nie podnosi obrotów jak jest zimny lub nie obniża po nagrzaniu.


hmm, wlasnie nie zauwazylem wielkiej roznicy na zworze. a co do obnizania obrotow to czy jest -10 czy +30 po odpaleniu trzyma obroty ok 1500, dopiero jak nabierze normalnej temperatury to schodza obroty tak jak powinny. niby bledu nie wyswietla zadnego ale moze wlasnie po stronie czujnika temperatury lezy wina
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2007, 11:50
Posty: 385
Skąd: Lublin
Auto: Prelude BB9

Postprzez Xtreme3 » 16 sie 2008, 19:36

Witam. Dziś po zatrzymaniu się na światłach zgasł mi silnik. Próbowałem go uruchomić ale się nie udaje. Kontrolki się zapalają (po za jedna od immobilisera) rozrusznik kreci. Kontrolka immobilisera zapala się w trybie diagnostycznym – komputer nie pokazuje błędów. Immobiliser mam fabryczny w kluczyku. Silnik nie odpala na żadnym z 3 kluczy. Wszystkie bezpieczniki OK. Czy jest jakaś metoda aby się upewnić ze to wina immobilisera? Czy może ktoś miał podobny problem i to coś innego padło.
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez kadet » 16 sie 2008, 23:43

iskra jest?? czuc paliwo pod maska jak krecisz rozrusznikiem??

mialem podobna sytuacje. Po wymianie kopulki, palca i swiec problemem okazal sie czujnik polozenia walu (ten na dole).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2006, 20:40
Posty: 308
Skąd: Świdnik/Warszawa
Auto: był Xedos6 V6:( jest Octavia

Postprzez Xtreme3 » 17 sie 2008, 16:57

iskra jest?? czuc paliwo pod maska jak krecisz rozrusznikiem??


Iskry nie ma. Paliwo jest. Teraz nie wiem czy to zapłon czy immobiliser.
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez Adaś » 17 sie 2008, 18:20

Xtreme3 ja miałem podobnie i winowajcą był kabelek od czujnika położenia wału.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Beny » 17 sie 2008, 18:51

Adaś napisał(a):Xtreme3 ja miałem podobnie i winowajcą był kabelek od czujnika położenia wału.

potwierdzam u mnie zssniedzial wtyczka tego czujnika dawala taki sam objaw :Dale tez podejrzewalem aparat zaplonowy tyle ze u mnie po tygodniu mazda odpalila zeby za miesiac sie znow zepsuc :(
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Xtreme3 » 17 sie 2008, 23:54

Aparat zapłonowy. Podłączyliśmy mój u Waldiego i nie odpaliła. Robiony rok temu w Toruniu – niby jest na gwarancji. Zobaczymy :D
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez Xtreme3 » 18 sie 2008, 18:05

Naprawiony na gwarancji :D Cewka miała przebicie – Działa :D
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez Beny » 18 sie 2008, 20:22

Xtreme3 napisał(a):Naprawiony na gwarancji Cewka miała przebicie – Działa

Xtreme3 robiles u tego goscia http://moto.allegro.pl/item416785130_na ... issan.html bo jesli tak to ja tez u niego robilem.Jestem w toruniu w wojsku gosc podjechal do mnie pod jednostke zabral aparat i na drugi dzien przywiozl sprawny.Jesli to ten sam to rozmawialem z nim i obiecal znizke dla klubu coprawda 20 zl ale zawsze cos musze do niego napisac bo nie mialem czasu sie z nim skontaktowac.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Xtreme3 » 19 sie 2008, 10:10

Beny napisał(a):Xtreme3 robiles u tego goscia


Dokładnie – Yakuza. Naprawa trwała 15 min :D
2003-2007 323F BA Z5
2007-2011 323F BA KF
2011-....... 3 BK Y6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2004, 20:05
Posty: 83
Skąd: Pruszcz Gd
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD EX+

Postprzez PASJA » 3 wrz 2008, 19:02

Przeszukałem trochę forum zanim zabrałem się za pisanie tego tematu. W większości przypadków znalazłem informację na temat problemów z zapalaniem na ciepłym silniku. U mnie jest troszkę inaczej.Podczas jazdy strasznie strzelilo ale nic sie nie dzialo
Na drugi dzień natomiast okazało się, że na zimnym silniku auto odpala na moment i od razu gaśnie (Pb). Udaje się natomiast przełączyć na gaz przy odrobinie wprawy i na gazie jest wszystko ok. po przelaczeniu na bezyne auto jest strasznie zamulone widzialem juz podobny post ale nie dowedzialem sie jaka jest przyczyna czy to przepływomierz czy tez cos innego jeszcze nie bylem na badaniu moze tu sie czegos dowiem :( kazda rada mi napewno pomoze
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2008, 17:56
Posty: 15
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 323 c 1.3 1994

Postprzez Al » 5 wrz 2008, 18:08

Jeśli dobrze pamiętam u mnie było tak samo – chyba przepływomierz...
Fides et Ratio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2006, 18:53
Posty: 93
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: 323C 1.3,1997, 626 1996 FP

Postprzez PASJA » 6 wrz 2008, 15:33

thx za podpowiedz ale chyba czy napewno przeplywomierz troche kosztuje a jesli to nie to :( i czy jak zaloze nowy czy moze znowu strzelic jest jakies zabespieczenie ??
mazda 323 c
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2008, 17:56
Posty: 15
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 323 c 1.3 1994

Postprzez Al » 6 wrz 2008, 17:15

Ja po strzale zdemontowałem LPG- miałem 2ga generacja. Pałiła mi 9-11gazu, a teraz 6-7Pb wiec ekonomicznie nie jestem bardzo do tyłu a mam spokojną głowę. Sama zmiana przepływomierza nie uchroni Cię przed ryzykiem kolejnego strzału, zabezpieczenia chyba jakieś można zrobic, ale jeśli dobrze pamiętam to opinie co do ich skuteczności były podzielone.Sprawdz w dziale LPG.
Przy sprawdzaniu przed kupnem Jaksa powiedział: " Na gazie to można... herbatę zagotowac." Miał rację. [przynajmniej w przypadku mojego samochodu]
Fides et Ratio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2006, 18:53
Posty: 93
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: 323C 1.3,1997, 626 1996 FP

Postprzez kubi2410 » 6 wrz 2008, 18:14

zabezpieczenie przed strzałem założyć sekwencje :D
albo są tam niby klapki anty wybuchowe w obudowie filtra czy blos, słyszałem jeszcze ze nie którzy gaziarze potrafią założyć metalowy przepływomierz od BG i problem z głowy
A najlepiej poszukaj polecanego dobrego gaziarza u ciebie spytaj sie w dziale LPG o polecanych w Bydgoszczy i niech oni się pogłowią w końcu maja być specjalistami
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2007, 16:51
Posty: 432
Skąd: Lubartów
Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport

Postprzez PASJA » 7 wrz 2008, 10:08

Ja mam gaz z sekwencja a wiecie moze ile osztuje taki przepływomierz metalowy ??
mazda 323 c
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2008, 17:56
Posty: 15
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: mazda 323 c 1.3 1994

Postprzez edith » 7 wrz 2008, 16:35

Wczoraj dokonałam zakupu ślicznej mazduni 323f rok 97 silnik 1,5.W dniu zakupu wszystko było ok,silnik odpalał bez zarzutu-kilkakrotnie.Na drugi dzień auto nie chce odpalić,akumulator kręci,ale auto nie odpala.Dzwoniłam do byłego właściciela,ale on kompletnie nic nie wie. Nie wiem czy mówi prawdę czy wystawił mnie na mine.Czy ktoś miał taki problem,lub może mi pomóc? <ściana>
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2008, 16:22
Posty: 4
Skąd: Derby
Auto: mazda 323f 1,5 rok 96

Postprzez chudy » 7 wrz 2008, 20:26

edith, trochę nie ten dział :| ktos pewnie niedługo posprzata, ale warto tez sprawdzić czy jest iskra a jak nie to kable wysokiego napięcia do wymiany bo mają przebicie (szczególnie gdy jest wilgoć w powietrzu) ew. świece, kopułka, palec rozdzielacza...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez edith » 7 wrz 2008, 20:40

dziekuje bardzo za odpowiedzi ale stukanie w przekaznik po lewej stronie pasazera nie daje skutku:(przewody wysokiego napiecia wygladaja jakby byly ze sklepu,i swiece wymienilam.prosze o kolejne podpowiedzi silnik wciaz nie chce odpalic :( :(
Początkujący
 
Od: 7 wrz 2008, 16:22
Posty: 4
Skąd: Derby
Auto: mazda 323f 1,5 rok 96

Postprzez chudy » 7 wrz 2008, 21:03

Tu jest temat poświęcony 323F z silnikiem 1.5 z 97r który równiez miał problem z odpalaniem – radzę poczytać a jeśli nie będzie odpowiedzi odświerzyć temat i w nim zadać pytanie :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=18607
A to temat przywitań skoro jesteś nowa na forum :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=2792
Powodzenie przy szukaniu usterki edith
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323