Kod błędu 03 ?
1, 2
Nie wiem jak w B6, ale w K8 masz 2 czujniki położenia wału... jeden na kole pasowym, drugi w aparacie zapł.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
A masz jakieś foto jak wyglada ten na kole pasowym? Generalnie zapłon mam źle ustawiony bo po wymianie ustawiałem ''na ucho'' bo aparat nie jest od mazdy tylko od Kia ale na wygląd jest ten sam i wszystko śmiga. Podejrzewam, że zapłon jest zbyt wczesny, może dlatego ECU wykrywa błąd?
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Na samym dole, przy mocowaniu koła pasowego jest ten czujnik, taki walec mały, zaraz koło dziurki od bagnetu.
Ale w B6 go nie ma z tego co patrzyłem... ja na twoim miejscu wpierw bym ustawił obroty.
Ale w B6 go nie ma z tego co patrzyłem... ja na twoim miejscu wpierw bym ustawił obroty.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
A ustawienie obrotów ma wpływ na pojawianie się błędu 03? Obroty ustawiłem w trybie serwisowym, moze błąd jest po prostu spowodowany tym, że aparat nie jest od tej wersji silnika , ale mimo błędu wszystko działa jak należy? Juz zgłupiałem...
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
...a czy jak wyskakuje mi nieszczęsny błąd 03, to komp jest w tzw. Trybie awaryjnym i nie wykorzystuje pełnej mocy? Czy błąd 03 może być spowodowany złym kątem wyprzedzania zapłonu?
- Od: 23 maja 2009, 19:20
- Posty: 450
- Skąd: Włocławek/Konin
- Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport
Pisałem już wątek w dziale odczytu błędów, ale jak narazie nie uzyskałem żadnej konkretnej odpowiedzi dlatego chcę zapytać tutaj.
Kable, świece, aparat zapłonowy wymieniony a wciąż wywala mi błąd 03.
Czy przestawiony ( nieustawiony zapłon ) będzie miał wpływ na pokazanie tego błędu ?
Czy ktokolwiek z kolegów poradził w końcu sobie z tym problemem ?
Na wolnych obrotach moja madzia pracuje równiutko, przyspiesza bez problemów gdy jest nie nagrzana. Jednakże po rozgrzaniu zaczyna jej czasami odwalać i szarpie jak diabli.
Muszę powiedzieć, że zaraz po wymianie aparaty błędy były zresetowane i zero błędów na wyłączonym silniku. Jednak od razu po uruchomieniu wyskoczył ponownie błąd 03.
Kable, świece, aparat zapłonowy wymieniony a wciąż wywala mi błąd 03.
Czy przestawiony ( nieustawiony zapłon ) będzie miał wpływ na pokazanie tego błędu ?
Czy ktokolwiek z kolegów poradził w końcu sobie z tym problemem ?
Na wolnych obrotach moja madzia pracuje równiutko, przyspiesza bez problemów gdy jest nie nagrzana. Jednakże po rozgrzaniu zaczyna jej czasami odwalać i szarpie jak diabli.
Muszę powiedzieć, że zaraz po wymianie aparaty błędy były zresetowane i zero błędów na wyłączonym silniku. Jednak od razu po uruchomieniu wyskoczył ponownie błąd 03.
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość