Kod błędu 03 ?

Postprzez Jacol » 2 sty 2011, 19:56

Nie wiem jak w B6, ale w K8 masz 2 czujniki położenia wału... jeden na kole pasowym, drugi w aparacie zapł.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez kubik » 4 sty 2011, 10:07

A masz jakieś foto jak wyglada ten na kole pasowym? Generalnie zapłon mam źle ustawiony bo po wymianie ustawiałem ''na ucho'' bo aparat nie jest od mazdy tylko od Kia ale na wygląd jest ten sam i wszystko śmiga. Podejrzewam, że zapłon jest zbyt wczesny, może dlatego ECU wykrywa błąd?
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez Jacol » 5 sty 2011, 00:44

Na samym dole, przy mocowaniu koła pasowego jest ten czujnik, taki walec mały, zaraz koło dziurki od bagnetu.
Obrazek

Ale w B6 go nie ma z tego co patrzyłem... ja na twoim miejscu wpierw bym ustawił obroty.
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3458 (1/2)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez kubik » 8 sty 2011, 14:50

A ustawienie obrotów ma wpływ na pojawianie się błędu 03? Obroty ustawiłem w trybie serwisowym, moze błąd jest po prostu spowodowany tym, że aparat nie jest od tej wersji silnika , ale mimo błędu wszystko działa jak należy? Juz zgłupiałem...
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez kubik » 10 kwi 2011, 14:45

...a czy jak wyskakuje mi nieszczęsny błąd 03, to komp jest w tzw. Trybie awaryjnym i nie wykorzystuje pełnej mocy? Czy błąd 03 może być spowodowany złym kątem wyprzedzania zapłonu?
Moja czarna strzała MX-3
91 KM@5500 i 128Nm@4800

Forum Mazdy MX-3 --> MX_# DRIVERS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 19:20
Posty: 450
Skąd: Włocławek/Konin
Auto: było: Mazda MX-3 1.6 16v SOHC
jest: Honda Accord VII Sport

Postprzez farciarz » 13 sty 2013, 18:37

Pisałem już wątek w dziale odczytu błędów, ale jak narazie nie uzyskałem żadnej konkretnej odpowiedzi dlatego chcę zapytać tutaj.
Kable, świece, aparat zapłonowy wymieniony a wciąż wywala mi błąd 03.

Czy przestawiony ( nieustawiony zapłon ) będzie miał wpływ na pokazanie tego błędu ?

Czy ktokolwiek z kolegów poradził w końcu sobie z tym problemem ?

Na wolnych obrotach moja madzia pracuje równiutko, przyspiesza bez problemów gdy jest nie nagrzana. Jednakże po rozgrzaniu zaczyna jej czasami odwalać i szarpie jak diabli.

Muszę powiedzieć, że zaraz po wymianie aparaty błędy były zresetowane i zero błędów na wyłączonym silniku. Jednak od razu po uruchomieniu wyskoczył ponownie błąd 03. <dupa>
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323