Problem z odpaleniem silnika

Postprzez titus20 » 20 cze 2010, 10:06

ten czujnik mogl wyskoczyc bo slyszalam ze i tak moglo sie stac?
Początkujący
 
Od: 19 cze 2010, 17:20
Posty: 4

Postprzez maris801 » 20 cze 2010, 11:07

Pompa paliwa? hmm
Początkujący
 
Od: 22 lis 2009, 23:29
Posty: 14
Skąd: Bytom
Auto: Mazda MX3, 1.8 v6, 24v, 140km

Postprzez loockas » 20 cze 2010, 18:12

zrób tester z diody i sprawdź błędy. Również stawiam na aparat zapłonowy.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez titus20 » 26 sie 2010, 18:14

Pompa paliwa tez jest dobra:(
Początkujący
 
Od: 19 cze 2010, 17:20
Posty: 4

Postprzez fazzi » 26 sie 2010, 21:15

sprawdź błędy diodą – czegoś się zawsze dowiesz.
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2005, 14:16
Posty: 519
Skąd: Milanówek
Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|

PostTen post został usunięty przez D4NI3L 30 sty 2012, 15:27.

Postprzez ravo » 5 wrz 2010, 20:11

Witam
Problem jest taki, że ciężko zapala ( trzeba zapalać na wciśniętym pedale gazu ) jak nie zapali od razu to potem trzeba długo kręcić. Jak kupiłem to prawie nic nie chodził na BP potem zalałem z 10l Racinga i trochę się odblokował ale potrafi w czasie jazdy na Bp się zadusić i zgasnąć. Już sam nie wiem co to może być. Pompa chodzi po włączeniu zapłonu cały czas i to bardzo głośno ( głośniej od walbro 255 :P ). Auto jest na LPG 2 gen. No i zaczął ostatnio też gasnąc na LPG ( nie trzyma dobrze obrotów) ale nie wiem czy to nie przez pęknięcie na rurze za kolektorem wydechowym ( muszę to pospawać na dniach ).
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Dareczeq » 5 wrz 2010, 20:24

Moze pompa paliwowa powoli dogorewa. Jak ktos wczesniej jezdzil na LPG a nie dbal o to aby byla pompa zanurzona to mogla chodzic na sucho.
Moze wymien pompe paliwowa i skocz na regulacje LPG.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 09:00
Posty: 237
Skąd: Pleszew
Auto: BMW X3 E83 3.0 i

Postprzez loockas » 5 wrz 2010, 20:40

ravo napisał(a):No i zaczął ostatnio też gasnąc na LPG ( nie trzyma dobrze obrotów)


To typowe objawy kończącego się reduktora. Podjedź na regulacje. Może masz mieszankę ujowo ustawioną. Co do jazdy na PB to też bym stawiał na pompę. Jeżeli masz zamiar tym autem dość długo pojeździć to może zainwestuj trochę kasy i przerób te instalacje na sekwencję. Oszczędzisz sobie późniejszych kłopotów z pompą paliwa czy przepływką. Rozumiem, że to auto ma być tanim wozidłem więc chyba chciałbyś by nie zawodziło :D

p.s pokaż w NM coś to za padlinę kupił :P
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez ravo » 5 wrz 2010, 20:43

też mi się wydaję że mieszanka bo zacząłem kręcić śrubką jak w MBC hehehehe

nie padlina ;p z zewnątrz piękna czerwona :) tylko fotel kierowcy potrzebuję :P i wtedy się pochwalimy ;)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Suloo » 5 wrz 2010, 23:42

ravo napisał(a): pęknięcie na rurze za kolektorem wydechowym

u mnie z urwanym kolankiem gasl za kazdym razem jak schodzil ponizej 2000 obrotow.
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez wychyl » 6 wrz 2010, 01:07

a patrzyłeś czy filtr powietrza jest szczelny? Czy nie kichał może czasami, podczas jazdy na LPG?
Początkujący
 
Od: 28 lip 2010, 20:01
Posty: 10
Auto: Mazda MX3 1.6 DOHC perełka :)

Postprzez ravo » 6 wrz 2010, 17:31

już sam naprawiłem :P wyciągnąłem pompę, filtr na niej był trochę brudny, poruszałem styki i zapala na cyk :) bez wciskania pedału gazu, widziałem syf w zbiorniczku tym mniejszym w baku ale nie miałem jak tego wyczyścić pod blokiem, mam nadzieję, że za tydzień nie będzie znów tego samego :(

Jutro podjadę to pospawać i dam znać czy pomogło na obroty :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez lukipietras » 7 wrz 2010, 09:40

Witam, ja również mam podobny problem z obrotami na benzynie. Silnik nie pracuje równo, aż trzęsie całym samochodem. Na LPG ten problem nie występuje. Silnik pracuje cicho i równo. Mam instalację sekwencyjną BRC, silnik 1.8. Czy mój problem też wynika z kończącej się pompy paliwa?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 22:52
Posty: 267
Skąd: LUB
Auto: EC K8

Postprzez ravo » 7 wrz 2010, 15:32

ustaw obroty, sprawdź jakie masz błędy na kompie
układ wody pełny ? odpowietrzony ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez lukipietras » 14 wrz 2010, 21:24

Układ wody jest pełny i odpowietrzony. Co do obrotów i błędów na kompie to nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać <zawstydzony>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 22:52
Posty: 267
Skąd: LUB
Auto: EC K8

Postprzez ravo » 16 wrz 2010, 11:54

Poszukaj na forum :) są dokładne opisy :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Small_Boy » 13 paź 2010, 12:38

Pisałem o tym w wątku o ssaniu ale tamtem problem chyba rozwiązany więc dopisuję się tutaj.

Mam wielkie problemy z odpalaniem jak jest zimno dziśaj (ok 3*C) trzeba było kręcić dobre pare minut, po odpaleniu dusił się i gasł, słychac było jakieś szczały(oczywiście odpalam na benzynie i szczały też na benzynie słychać) pod maską chyba. Po rozgrzaniu silnika problemy znikają, zapala ładnie i się nie dusi.
Wymieniłem kopułke aparatu zapłonowego, kable WN, przepustnica wyczyszczona(krokowego nie udało mi się oddzielić od niej, ale został wymoczony w nafcie). Załamuje się już powoli i nie wiem co z tym robić :/
Może wie ktoś jak z tym walczyc?
Dodam jeszcze, że jeden wentylator od chłodnicy cały czas jest właczony po odpaleniu silnika. Może jakiś czujnik temperatury padł? ale nie zdziwiłbym się gdyby ten wentylator poprostu był zmostkowany i na stałe ma podłaczone napięcie.
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 00:55
Posty: 123
Skąd: Opole
Auto: MX-3 1.6 16V 96r. + LPG

Postprzez Ania_TM » 13 paź 2010, 12:39

co to są szczały??? <cisza>
Ania_TM
 

Postprzez Small_Boy » 13 paź 2010, 15:07

Nie wiem jak to inaczej opisać wybuchy? takie słabe jak by mi ktoś korsarzyki pod maskę rzucał :] przypomina to trochę wyszczały gazu.
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 00:55
Posty: 123
Skąd: Opole
Auto: MX-3 1.6 16V 96r. + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323