Ludzie co wy piszecie
Zawór EGR:
Jest po to żeby autko spełniło normy EURO ileśtam
Działa tak że: podczas biegu jałowego jest on otwarty, wpuszcza wtedy spaliny do komór spalania w celu ich ponownego "przetworzenia", co zmniejsza emisję CO2.
Po naciśnięciu pedału gazu SPRAWNY zawór EGR zostaje zamknięty... otwiera się tylko na jałowym
Jeżeli wyskakuje Ci bład zaworu EGR, to raczej nie jest on uszkodzony mechanicznie, tylko uszkodzona jest jego solenoida, lub układ elektryczny nią sterujący.
Pozdrawiam, Jacol
EDIT: Na forum piszmy wtedy kiedy czegoś jesteśmy pewni, nie wprowadzajmy w błąd

Bo wtedy pojawiają się mity typu... Zaślepiłem zawór EGR, zyskałem 10KM

Może byc to prawda, wtedy i tylko wtedy kiedy miało się ten zawór uszkodzony, i cały czas był otwarty.... tyle że "przyrost mocy" to tylko powrót do mocy właściwej samochodu, i na pewno nie są to wartości około 10KM
A taki dodatek do tematu dałem
