Strona 1 z 1

zmniejszenie obrotów

PostNapisane: 29 gru 2009, 21:06
przez maris801801
Siemka!
Jak zmniejszyc obroty w mazdzi?;)
Mam 20tys na jalowym heh

PostNapisane: 29 gru 2009, 21:18
przez marktds
masz 2 tys, na początek sprawdz dolot, a pozniej tryb serwisowy i zmniejszasz śrubą na kolektorze

PostNapisane: 29 gru 2009, 21:23
przez adidom
Mam 20tys na jalowym heh


<wow> <wow> <wow>
Masz silnik z formuły 1 hahaha

Nie 20tys tylko 2 tyś.

Obroty ustawia się w trybie serwisowym.
1. Wyłącz zapłon,
2. W gnieździe diagnostycznym DIAGNOSTIC zewrzeć (zmostkować) styki GND i TEN,
3. Teraz uruchom silnik,
4. Na przepustnicy masz taka śrubę regulacyjną ( jest ona na krzyżaka na górze przepustnicy),
5. Delikatnie ją wkręcaj albo wykręcaj (w zależności czy chcesz podnieść czy zmniejszyć obroty), tak co 3/4 1/2 obrotu sprawdzaj obroty.
Jak już uzyskasz pożądane obroty to wyłącz zapłon i zdejmij mostek z gniazda diagnostycznego. Prawidłowe obroty na rozgrzanym silniku powinny wynosić +-750 obr/min

PostNapisane: 29 gru 2009, 21:38
przez fazzi
Tak jak napisał adidom z jednym ale:
Najpierw rozgrzej silnik!

PostNapisane: 29 gru 2009, 22:39
przez maris801801
Jak jezdze autem nawet 1h to mam 2tys ;)

hie no z tymi 20 sie pomylilem sorka ;d;d hehe

Te 2 wtyki GND i TEN znajduja sie po prawej stronie w tych puszkach czy tam pod podszybiu? Tam jest taka kosteczka do wtykow i pisze diagnostic?
I czy mozliwe jest to, ze przez to zalewam silnik przy wylaczaniu auta? bo pozniej ciezko zapala?

PostNapisane: 2 sty 2010, 23:41
przez huher
Ja też miałęm wysokie obroty i to była wina silniczka krokowego, ale jak masz cały czas 2 tyś to raczej wystarczy wyregulowac bo ja u siebie tez troszke zmiejszałem. A co do zalewania silnika to nie sądze bo mi nic takiego sie nie działo.