Klekoczące zawory i gaśnięcie silnika V6
Strona 1 z 1
witam .od niedawna jestem uzytkownikiem super auta i juz mam problem jak kupowalem mazdke silniczek doslownie mruczal od kupna auta do pojawienia sie stokow zrobilem jakies 200km iauto stalo w garazu do czasu przerejestrowania w tym czasie co jakis czas je przepalalem,i wszystko bylo ok ale jak silnik chodzil na wolnych obrotach odkrecalem korek od wlewu oleju i silnik gasl zrobilem tak pare razy i przy nastepnym rozruchu zaczelo klepac czy to ma cos z tym wspolnego i czy mozna cos z tym zrobic(jakies plokanki czy cos?)
Ostatnio edytowano 27 mar 2015, 22:17 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Korekta tematu
Powód: Korekta tematu
-
matex
Sprawdź poziom oleju w silniku....
Co do gaśnięcia silników V6, to niektóre gasną a nie które nie gasną...
Moje obydwa silniki nie gasły po odkręceniu korka. Może być to spowodowane drożnością przewodów odpowietrzenia komory zaworów oraz działaniem zaworu PCV...
PROSZĘ UMIEJĘTNIE NAZYWAĆ TEMATY!!
Co do gaśnięcia silników V6, to niektóre gasną a nie które nie gasną...
Moje obydwa silniki nie gasły po odkręceniu korka. Może być to spowodowane drożnością przewodów odpowietrzenia komory zaworów oraz działaniem zaworu PCV...
PROSZĘ UMIEJĘTNIE NAZYWAĆ TEMATY!!
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość