czy ktoś ma v6 w gazie??

Postprzez norbson » 10 sie 2009, 13:20

zastanawiam sie nad załozeniem gazu do mojej mazdziny,pewnie myslicie skoro nie stac mnie na jezdzenie takim autem to lepiej sprzedac,jednak autko sprawia mi wiele frajdy,duzo czasu jej poswiecilem i napewno jej nie sprzedam,z drugiej strony chcialbym nia normalnie smigac,jak czlowiek,

jesli ktos ma taką mazde w gazie prosze o napisanie,czy nie ma potem jakis problemow z autem ,czy warto zakladać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 19:45
Posty: 80
Skąd: szczecin
Auto: mazda mx 3 1.8 v6

Postprzez ROMAN-R87 » 10 sie 2009, 13:56

kolego gaz dobra sprawa bo taniej sie jezdzi :)
proponuje skoczyc do dzialu LPG bo tam uzyskasz konkretniejsze info
pozdrawiam ;)
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez matysh » 10 sie 2009, 15:26

kolega wronx z Olsztyna ma zagazowane KL-ZE na instalacji po K8 chyba nawet :)
pzdr
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 17:17
Posty: 985
Skąd: Suwałki
Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe

Postprzez qazxsw1 » 10 sie 2009, 17:41

Ja mam, pisałem gdzieś o tym więcej w dziale LPG i jestem zadowolony (oczywiście sekwencja). Co mi po tym, jak dziś urwałem wahacz wzdłużny z tyłu :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2008, 12:34
Posty: 232
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda mx-3 1.8 V6, SGI, 93 r.

Postprzez Niedzwiedz_ » 10 sie 2009, 18:07

Gaz dobra sprawa, jestem zadowolony z instalacji, pali mi 11-12 litrów gazu, ale lekki spadek mocy na gazie jest. Polecał bym komputer STAG jakieś lepsze wtryski niż walteki bo mam takie i co 10 tys. km trzeba je kalibrować no i odpowiedni reduktor (mi KME silver daje rade). No chyba że masz więcej kasy na instalacje to Landi Renzo Omegas lub VSI Prins. Jak byś zakładał gaz to niech gazownicy ściągną kolektor i go nawiercą jak najbliżej wtrysków benzynowych, bo niektórym się nie chce i wiercą gdzie popadnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2009, 20:27
Posty: 53
Skąd: Myszków
Auto: MX-3 V6 92r.

Postprzez norbson » 10 sie 2009, 20:06

kurde troche droga impreza ,podzwonilem do maru mechanikow co sie zajmuja gazem i chca ok 3,5 tys za instalke:/

bo ze niby v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 19:45
Posty: 80
Skąd: szczecin
Auto: mazda mx 3 1.8 v6

Postprzez qazxsw1 » 10 sie 2009, 20:23

moja ESGI (na częściach BRC) kosztowała 3500 zł dwa lata temu. Niby nie najlepsze czerwone valteki o których kolega pisze wyżej, że mu się rozkalibrowywyją co chwila u mnie chodzą równiutko na 6 garów – dziś nawet to widziałem na laptoku :) na gazie mam przejechane 30 tysi i nie narzekam, koszty przejechania 100 km są dwukrotnie niższe niż na pb. Polecam LPG ale nie na dojazdy do pracy czy do miasta, ogólnie nie ma się czego bać, a teksty "gaz to zło" i "gaz to do kuchenek" można włożyć między bajki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 cze 2008, 12:34
Posty: 232
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda mx-3 1.8 V6, SGI, 93 r.

Postprzez ROMAN-R87 » 10 sie 2009, 21:05

qazxsw1 napisał(a):a teksty "gaz to zło" i "gaz to do kuchenek" można włożyć między bajki.


tak tylko jak dochodzi do wyjazdu grupowego to kazdy patrzy kto ma klekota lub LPG- BO TAANIEJ
ja mialem 2 auta tylko na Pb i 2 na LPG i nastepne jak kupie to napewno bedzie z LPG no chyba ze kupie klekota
gaz dobra rzecz
pozdrawiam i sorki za OT
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez fazzi » 10 sie 2009, 21:59

qazxsw1 napisał(a):a teksty "gaz to zło" i "gaz to do kuchenek" można włożyć między bajki

Niekoniecznie.
Gaz nie zawsze jest zły, ale niestety często zdarzają się rozregulowane /nieszczelne instalacje które wyrzucają do otoczenia gaz, który jako cięższy od powietrza opada. Dlatego coraz częściej w parkingach podziemnych jest zakaz poruszania się aut z instalacją gazową. Druga sprawą jest naprawdę nieprzyjemny zapach za autem jadącym na gazie – często właśnie rozregulowanym :|
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2005, 14:16
Posty: 519
Skąd: Milanówek
Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :|

Postprzez michal_krakoof » 12 sie 2009, 15:18

tylko wtrysk sekwencyjny i tylko w zakładzie, który to dobrze zrobi (np. nawierci kolektor poza silnikiem) :)
ja miałem. Zrobiłem 50.000 km na gazie i nic...czysta oszczędność. Zakładałem na K8 jak miał 105.000 i wszystko było OK.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 13:58
Posty: 310
Skąd: Kraków
Auto: Obecnie – BMW e91 330XD
Obecnie – Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
– Subaru Legacy IV (moja)
– Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
– Mazda 323F (BA) 2.0 GT
– Mazda MX-3 K8 (moja)

Postprzez Mania » 13 sie 2009, 17:25

Gaz bardzo dobra sprawa, ale do v-ki załóż sekwencję, ja miałam II gen gazu i przejeździł silnik na tym 100tkm
Są w życiu samochody, które raz widziane bywają niezapomniane...:)
Moja Madzia ;) --> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=65508
Pozdrawiam, Gośka ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 13:24
Posty: 202
Skąd: Łęczna
Auto: Mustang & Navara & Cooper

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323