Błędy nr. 17 i 24 w 1.8 V6

Mam problem z mazda
. Paliła 20 litrów na 100km, nie miała mocy, jak zdejmowałem nogę z gazu to obroty spadały prawie do zera( silnik prawie gasł, światła również przygasały) i momentalnie wracały do normy i tak za każdym razem. Dodam że jak przygazowałem to mazda zostawiała chmure dymu z tyłu. Zrobiłem test kompa i wykazało błędy 17 i 24. Wymieniłem obie sondy zrobiłem reset kompa a błędy nadal są, wymieniłem przepływke. Spalanie wróciło prawie do normy tj. 12-14 w mieście, obroty juz nie spadały, chmury dymu już nie było. Analiza spalin poprawna, moc auta też.
To było pół roku temu a teraz spalanie dalej 12-14l miasto ale obroty znów spadają prawie do zera i momentalnie wracają do normy. Puszcza chmurkę po gazowaniu i czuć benzynę. Błędy 17 i 24 dalej są ( na wyłączonym silniku i na włączonym).
Znowu padła przepływka
. Co może byc tego przyczyną i co z tymi błędami 17 i 24?
Dodam że auto nie ma i nie miało lpg. Wszystkie filtry wymienione, świece nowe Denso ( wczesniej Ngk), nowe przewony Ngk, nowa kopułka i palec.
Przejrzałem forum i nie ma nigdzie wyjaśnione co może być przyczyna błędów 17 i 24.
To było pół roku temu a teraz spalanie dalej 12-14l miasto ale obroty znów spadają prawie do zera i momentalnie wracają do normy. Puszcza chmurkę po gazowaniu i czuć benzynę. Błędy 17 i 24 dalej są ( na wyłączonym silniku i na włączonym).
Znowu padła przepływka
Dodam że auto nie ma i nie miało lpg. Wszystkie filtry wymienione, świece nowe Denso ( wczesniej Ngk), nowe przewony Ngk, nowa kopułka i palec.
Przejrzałem forum i nie ma nigdzie wyjaśnione co może być przyczyna błędów 17 i 24.