Strona 1 z 1

Zalewa świece olejem – do wymiany uszczelniacze zaworowe c

PostNapisane: 27 lis 2008, 01:01
przez lukasz_sdz
Czytałem już kilka tematów i mój problem jest następujący. Doszukiwałem sie awarii w układzie zapłonowym ponieważ silnik przerywał, dusił się, nie chciał wchodzić na obroty. Niestety przyczyna są świece które zalewane są olejem. Motor strasznie kopci bierze olej i po wizycie u mechanika stwierdził że do wymiany są uszczelniacze zaworowe, uszczelki pod pokrywę zaworów oraz simeringi na wałki. A co z pierścieniami olejowymi ? w jaki sposób mogę ustalić czy to akurat nie one są przyczyną. Ewentualnie ile przyjemność z opcja (uszczelki pod pokrywę, uszczelniacze zaworowe + simieringi). Dodam że przy zmianie starych świeczek na nowe nie dusił się może przez dwa dni, później wszytko wróciło. Jakieś propozycje czy pozostaje zmiana silnika ? Tyle się nacieszyłem k8 2mc sam zapracowałem żeby dorobić się pierwszego auta i mam k**** za przeproszeniem

PostNapisane: 27 lis 2008, 09:22
przez Lukano
Zmień temat zanim modki się obudzą ; :P
Jak pochłania tyle oleju że zalewa świece to raczej nie tylko uszczelniacze. Najprawdopodobniej puszczają pierścienie olejowe. Raczej nie da sie tego sprawdzić.
A jak tak to remont jest mało opłacalny. Chyba, że masz zamiar jeździć tym samochodem do końca. Tańszą opcją będzie zmienia silnika.

PostNapisane: 27 lis 2008, 20:45
przez Tauros
Miałem to samo cały silnik zalany olejem i wychlał tyle że się kontrolka zapaliła olejowa, okazało się że nowa (tak w czasie kupna mi się wydawało) uszczelka pod kapa się cała rozpadła, wsadziłem nowa droższą i jest git
Pozdrawiam :)

PostNapisane: 27 lis 2008, 20:48
przez lukasz_sdz
Ile ewentualnie może kosztować wymiana tych uszczelniaczy zaworowych z simeringami ?

PostNapisane: 27 lis 2008, 22:54
przez Kailen
Kolego ja tez kupiłem sobie pierwsze auto MAZDE i zapierdzielałem na nia całe lato i tez mam w cholere napraw i chyba czeka mnie wymiana silnika Pozdro