praca silnika na wyciągnietym bagnecie ?
1, 2
Mam pytanie czy w Vkach po wyciągnięciu bagnetu olejowego na odpalonym silniku zmienia się jakoś kultura pracy silnika czy jest to jakiś objaw przedmuchów ?
- Od: 18 wrz 2008, 00:02
- Posty: 31
- Skąd: Sieradz
- Auto: Mazda MX 3 1.8 v6
Kailen napisał(a):widelec jak w maluchu sie wyciagało to tez gasł wina były pierscionki
taaa ale w Vałkach gaśnięcie po wyciągnieciu bagnetu lub odkreceniu korka wlewu oleju to norma.
-
waldii
no u mnie jak wyciągne bagnet nic sie nie zmienia ale jak odkrece korek od oleju pochodzi 5 sekund i gaśnie ale to normalne podobno w v-kach .a może mi ktoś wytłumaczyć czemu akurat w tych śilnikach jest to normalne a w zwykłych cztero cylindrowych nie 
- Od: 23 paź 2008, 18:26
- Posty: 195
- Skąd: Żabno
- Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)
Cingular napisał(a):może mi ktoś wytłumaczyć czemu akurat w tych śilnikach jest to normalne a w zwykłych cztero cylindrowych nie
wynika to ze sposobu oraz miejsc podlaczenia podcisnien
-
waldii
aha bo mój jeden kumpel sie upierał że tak nie może być i że jak śilnik gaśnie przez odkręcenie korka oleju to są przedmuchy gigantyczne na szklankach i na cylindrach i że taki śilnik jest skończony a z tego co czytałem na tym forum wszyscy co mają v-ki po odkreceniu tego korka śilnik gaśnie 
- Od: 23 paź 2008, 18:26
- Posty: 195
- Skąd: Żabno
- Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)
Cingular napisał(a):z tego co czytałem na tym forum wszyscy co mają v-ki po odkreceniu tego korka śilnik gaśnie
taaa,bo my mamy same padaki

-
waldii
lukasz_sdz popraw temat na zgodny z regulaminem
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
Jak miałem K8 to gasło po odkreceniu korka, a na hamowni wykazała 125KM wiec zdrowa była. A znów KLZE nie gaśnie... i bądz tu mądry 
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
moja nie gaśnie ani na bagnecie, ani po odkręceniu korka.. ;>
www.fafrowicz.com – Fotografia Ślubna Rzeszów – Dla mazdowiczów zniżki :)
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje zabawki MADE IN JAPAN :)
Mazda MX-3 1.8 V6, 1992, Blaze Red, 18"
Honda CBR 600 F4i Sport, 2001
Moje gaśnie po wyjęciu korka. Po wyjęciu bagnetu nie sprawdzałem
A w Borsku pokazała, że raczej jest zdrowa 
- Od: 4 sty 2007, 17:31
- Posty: 1509
- Skąd: Zielona Góra/Wrocław
moja nie gasnie i co panowie na to??co ktoś inny to inaczej
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
novell napisał(a):Moja też nie gaśnie a pracowała na wyciągniętym bagnecie i odkręconym krku jednocześnie i w kombinacjach
czyli z v-ka jest jak z dziewczyną... nie trafisz za nią
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
A ja mysle,ze to zalezy od rocznika.Dokladnie chodzi o konstrukcje odpowietrzenia silnika.Zwroccie uwage,ze KF przed 96 i po rozni sie taka rurka przed pierwsza glowica na wysokosci dolnej krawedzi pokrywy zaworow.U mnie jest to odpowietrzenie dolu silnika ale pozniej juz tego nie bylo.Mi nie gasnie silnik.Tez moze ponosic wine ten zaworek na pokrywie zaworowej miedzy deklem z bypasem
-
waldii
V-ka V-ce nie równa
nawet Kf w CA i w BA jest inaczej usprzetowiony.
W BA jest chyba okrojony maksymalnie (pozaślepiane rurki podciśnien, mniej czujników itd)
Mój KF w CA 93r. gaśnie a brata KF w BA 96r nie gaśnie
nawet Kf w CA i w BA jest inaczej usprzetowiony.
W BA jest chyba okrojony maksymalnie (pozaślepiane rurki podciśnien, mniej czujników itd)
Mój KF w CA 93r. gaśnie a brata KF w BA 96r nie gaśnie
Ostatnio edytowano 24 lis 2008, 23:56 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
novell napisał(a):Moja też nie gaśnie a pracowała na wyciągniętym bagnecie i odkręconym krku jednocześnie i w kombinacjach
Auto: 323F 1,5 '97
Bo to nie V-łka
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość