praca silnika na wyciągnietym bagnecie ?

Postprzez lukasz_sdz » 23 lis 2008, 20:06

Mam pytanie czy w Vkach po wyciągnięciu bagnetu olejowego na odpalonym silniku zmienia się jakoś kultura pracy silnika czy jest to jakiś objaw przedmuchów ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2008, 00:02
Posty: 31
Skąd: Sieradz
Auto: Mazda MX 3 1.8 v6

Postprzez Widelec » 23 lis 2008, 22:15

u mnie krztusi się i gaśnie.
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Kailen » 23 lis 2008, 22:42

widelec jak w maluchu sie wyciagało to tez gasł wina były pierscionki :P
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2008, 22:57
Posty: 83
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda mx-3 1.6 DOHC
Fiat Seicento 0.9 99r

Postprzez waldii » 23 lis 2008, 23:48

Kailen napisał(a):widelec jak w maluchu sie wyciagało to tez gasł wina były pierscionki

taaa ale w Vałkach gaśnięcie po wyciągnieciu bagnetu lub odkreceniu korka wlewu oleju to norma. ;)
waldii
 

Postprzez Cingular » 23 lis 2008, 23:52

no u mnie jak wyciągne bagnet nic sie nie zmienia ale jak odkrece korek od oleju pochodzi 5 sekund i gaśnie ale to normalne podobno w v-kach .a może mi ktoś wytłumaczyć czemu akurat w tych śilnikach jest to normalne a w zwykłych cztero cylindrowych nie ??
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2008, 18:26
Posty: 195
Skąd: Żabno
Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)

Postprzez waldii » 23 lis 2008, 23:54

Cingular napisał(a):może mi ktoś wytłumaczyć czemu akurat w tych śilnikach jest to normalne a w zwykłych cztero cylindrowych nie

wynika to ze sposobu oraz miejsc podlaczenia podcisnien :P
waldii
 

Postprzez Cingular » 24 lis 2008, 00:03

aha bo mój jeden kumpel sie upierał że tak nie może być i że jak śilnik gaśnie przez odkręcenie korka oleju to są przedmuchy gigantyczne na szklankach i na cylindrach i że taki śilnik jest skończony a z tego co czytałem na tym forum wszyscy co mają v-ki po odkreceniu tego korka śilnik gaśnie :)
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2008, 18:26
Posty: 195
Skąd: Żabno
Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)

Postprzez waldii » 24 lis 2008, 00:40

Cingular napisał(a):z tego co czytałem na tym forum wszyscy co mają v-ki po odkreceniu tego korka śilnik gaśnie

taaa,bo my mamy same padaki <lol>
waldii
 

PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Postprzez KyRy » 24 lis 2008, 11:42

lukasz_sdz popraw temat na zgodny z regulaminem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez Jacol » 24 lis 2008, 14:28

Jak miałem K8 to gasło po odkreceniu korka, a na hamowni wykazała 125KM wiec zdrowa była. A znów KLZE nie gaśnie... i bądz tu mądry :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez michasiek » 24 lis 2008, 17:51

moja nie gaśnie ani na bagnecie, ani po odkręceniu korka.. ;>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 02:09
Posty: 268 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 3MPS BL
RX7 FD

Postprzez Troll Bagienny » 24 lis 2008, 17:54

Moje gaśnie po wyjęciu korka. Po wyjęciu bagnetu nie sprawdzałem :) A w Borsku pokazała, że raczej jest zdrowa ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez konrad278 » 24 lis 2008, 20:27

moja nie gasnie i co panowie na to??co ktoś inny to inaczej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2008, 19:48
Posty: 596
Skąd: Rawicz
Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r

Postprzez novell » 24 lis 2008, 20:49

Moja też nie gaśnie a pracowała na wyciągniętym bagnecie i odkręconym krku jednocześnie i w kombinacjach ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 19:51
Posty: 95
Skąd: Włocławek
Auto: 323F BA 1,5 Z5 '97

Postprzez Jacol » 24 lis 2008, 20:52

novell napisał(a):Moja też nie gaśnie a pracowała na wyciągniętym bagnecie i odkręconym krku jednocześnie i w kombinacjach

czyli z v-ka jest jak z dziewczyną... nie trafisz za nią :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez novell » 24 lis 2008, 20:54

Dobrze pisze, dajcie mu piwa :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 19:51
Posty: 95
Skąd: Włocławek
Auto: 323F BA 1,5 Z5 '97

Postprzez waldii » 24 lis 2008, 22:56

A ja mysle,ze to zalezy od rocznika.Dokladnie chodzi o konstrukcje odpowietrzenia silnika.Zwroccie uwage,ze KF przed 96 i po rozni sie taka rurka przed pierwsza glowica na wysokosci dolnej krawedzi pokrywy zaworow.U mnie jest to odpowietrzenie dolu silnika ale pozniej juz tego nie bylo.Mi nie gasnie silnik.Tez moze ponosic wine ten zaworek na pokrywie zaworowej miedzy deklem z bypasem
waldii
 

Postprzez Hazu » 24 lis 2008, 23:37

V-ka V-ce nie równa
nawet Kf w CA i w BA jest inaczej usprzetowiony.

W BA jest chyba okrojony maksymalnie (pozaślepiane rurki podciśnien, mniej czujników itd)

Mój KF w CA 93r. gaśnie a brata KF w BA 96r nie gaśnie :|
Ostatnio edytowano 24 lis 2008, 23:56 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez gadula » 24 lis 2008, 23:51

novell napisał(a):Moja też nie gaśnie a pracowała na wyciągniętym bagnecie i odkręconym krku jednocześnie i w kombinacjach


Auto: 323F 1,5 '97


Bo to nie V-łka :P
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323