Zdiagnozowane kody błedów silnika

Przy diagnozie metoda diodowa pojawiły się następujące błędy:
przepływomierz
nieszczelność dolotu ( spowodowane pęknięcie gumowej rury ) z tym się uporałem
nieprawidłowa iskra na aparacie ( mechanik niestety nie był wstanie podać dokładnej przyczyny)
Auto nie jeździ ani nie jeździło na gazie mimo tego przy przegazowaniu strzela z wydechu. Po wykręceniu przepływki słychać jak coś w środku lata luzem. Normalne czy jednak coś w niej się uszkodziło ?
W przypadku iskry świece, kable, kopułka nowe. Pozostaje w takim razie cewka w aparacie lub moduł. Czy jest jakaś możliwość dokładnego ustalenia co ?
Objawy chyba wszystkim znane. Przerywanie i zupełny brak przyśpieszenia. W momencie gwałtownego wciśnięcia pedału gazu motor nie wchodzi w ogóle na obroty. Dokręca sie góra do 5,5 tys i strzał.
przepływomierz
nieszczelność dolotu ( spowodowane pęknięcie gumowej rury ) z tym się uporałem
nieprawidłowa iskra na aparacie ( mechanik niestety nie był wstanie podać dokładnej przyczyny)
Auto nie jeździ ani nie jeździło na gazie mimo tego przy przegazowaniu strzela z wydechu. Po wykręceniu przepływki słychać jak coś w środku lata luzem. Normalne czy jednak coś w niej się uszkodziło ?
W przypadku iskry świece, kable, kopułka nowe. Pozostaje w takim razie cewka w aparacie lub moduł. Czy jest jakaś możliwość dokładnego ustalenia co ?
Objawy chyba wszystkim znane. Przerywanie i zupełny brak przyśpieszenia. W momencie gwałtownego wciśnięcia pedału gazu motor nie wchodzi w ogóle na obroty. Dokręca sie góra do 5,5 tys i strzał.