Przy diagnozie metoda diodowa pojawiły się następujące błędy:
przepływomierz
nieszczelność dolotu ( spowodowane pęknięcie gumowej rury ) z tym się uporałem
nieprawidłowa iskra na aparacie ( mechanik niestety nie był wstanie podać dokładnej przyczyny)
Auto nie jeździ ani nie jeździło na gazie mimo tego przy przegazowaniu strzela z wydechu. Po wykręceniu przepływki słychać jak coś w środku lata luzem. Normalne czy jednak coś w niej się uszkodziło ?
W przypadku iskry świece, kable, kopułka nowe. Pozostaje w takim razie cewka w aparacie lub moduł. Czy jest jakaś możliwość dokładnego ustalenia co ?
Objawy chyba wszystkim znane. Przerywanie i zupełny brak przyśpieszenia. W momencie gwałtownego wciśnięcia pedału gazu motor nie wchodzi w ogóle na obroty. Dokręca sie góra do 5,5 tys i strzał.
Zdiagnozowane kody błedów silnika
Strona 1 z 1
Możesz mi powiedzieć gdzie mogę doszukiwać się tego czujnika ?
- Od: 18 wrz 2008, 00:02
- Posty: 31
- Skąd: Sieradz
- Auto: Mazda MX 3 1.8 v6
lukasz_sdz napisał(a):Możesz mi powiedzieć gdzie mogę doszukiwać się tego czujnika ?
jest on pod oslona paska rozrzadu za kołem pasowym.Kabel od niego idzie do gory i konczy sie kostka na wysokosci lewej poduszki silnika(patrzac od przodu),w okolicach korka do nalewania plynu chlodniczego
-
waldii
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości