Strona 1 z 3

Dlaczego?? :( tylko 10 sek do 100km/h

PostNapisane: 9 maja 2008, 12:53
przez Capazo
Wczoraj bylem wreszcie sprawdzic ile moja madzia poleci od 0-100 no i okazalo sie ze najpierw bylo 10,8 a za 2 proba 10,3. Czemu jest taka zamulona, z tego co wyczytalem to niektorzy na 1.8 V6 wyciskaja kolo 8,2s 8,5s. Macie jakies porady, albo w czym tkwi problem <killer> <killer> <killer> <killer>

mam jeszcze jedno pytanie czy silnik V6 jest bezkolizyjny jesli zerwie mi sie pasek?? bo wyczytalem na forum ze niby tak ale chce sie upewniec, choc watpie w to :(

PostNapisane: 9 maja 2008, 13:04
przez Radek89
– filtr powietrza
– zabity wydech
– kiepskie paliwo

– 350 tys. przebiegu czyli licznikowe 160 tys.

powodów moze być wiele

PostNapisane: 9 maja 2008, 13:16
przez Capazo
Radek89 napisał(a):– kiepskie paliwo

Specialnie zatankowalem 98 dla testow


Radek89 napisał(a):– 350 tys. przebiegu czyli licznikowe 160 tys.

Silnik pracuje jak zloto takze nie pwinien miec takiego przebiegu moj ma 143 tys.

PostNapisane: 9 maja 2008, 16:01
przez Bartek1986
Może nie ogarniasz auta.. Podjedź na hamownie i będziesz miał wszystko jasne ;)

PostNapisane: 9 maja 2008, 17:15
przez Capazo
Bartek1986 napisał(a):Podjedź na hamownie i będziesz miał wszystko jasne

A ile taka hamownia moze kosztowac okolo wiadomoz e w kazdym regione jest inaczej POZDRO

PostNapisane: 9 maja 2008, 17:20
przez mcerek
Capazo wiec z moją GT z gazem IIgen. miałbys małe problemy <lol> :P

PostNapisane: 9 maja 2008, 17:40
przez brii
Capazo napisał(a):Specialnie zatankowalem 98 dla testow

To dałeś pupy – im więcej oktanów tym mniej mocy, ale różnica 3 oktanów jest kompletnie nieodczuwalna.

Capazo napisał(a):mam jeszcze jedno pytanie czy silnik V6 jest bezkolizyjny jesli zerwie mi sie pasek??

Silnik jest na 100% bezkolizyjny, ale uważaj, bo samochód jest kolizyjny – jak pasek Ci się zerwie podczas wyprzedzania na drodze dwukierunkowej to nastąpi bardzo droga w naprawie kolizja ;)

Kiepskie osiągi mogą być również spowodowane złym ustawieniem rorządu.
Kółkami możesz bez problemu zamielić?

PostNapisane: 9 maja 2008, 17:48
przez Mirek
przyczyn może być wiele, może sprawdź wyprzedzenie zapłonu?

PostNapisane: 9 maja 2008, 17:54
przez 2Nol
Capazo napisał(a):A ile taka hamownia moze kosztowac okolo wiadomoz e w kazdym regione jest inaczej POZDRO


W trójmieście hamowanie auta kosztuje około 80-100 zł. W innych regionach kraju pewnie podobnie.

PostNapisane: 9 maja 2008, 17:54
przez brii
I sprawdź czy po normalnej jeździe felgi nie są ciepłe ;)

PostNapisane: 9 maja 2008, 19:12
przez Widelec
2Nol napisał(a):W trójmieście hamowanie auta kosztuje około 80-100 zł. W innych regionach kraju pewnie podobnie.

a co dokładnie ono obejmuje? jedną próbę? dwie? kilka, do uzyskania satysfakcjonujących wyników?
jak to w ogóle wygląda w praktyce? :]

PostNapisane: 9 maja 2008, 19:30
przez jacobs
To dałeś pupy – im więcej oktanów tym mniej mocy, ale różnica 3 oktanów jest kompletnie nieodczuwalna.

Jakieś logiczne uzasadnienie?

PostNapisane: 9 maja 2008, 20:02
przez 2Nol
Widelec napisał(a):
2Nol napisał(a):W trójmieście hamowanie auta kosztuje około 80-100 zł. W innych regionach kraju pewnie podobnie.

a co dokładnie ono obejmuje? jedną próbę? dwie? kilka, do uzyskania satysfakcjonujących wyników?
jak to w ogóle wygląda w praktyce? :]


Ja za 80 zł miałem dwie próby. Jedną zrobiłem na 4 a drugą na 5 biegu.

PostNapisane: 9 maja 2008, 20:32
przez Widelec
gdzie robiłeś?

PostNapisane: 9 maja 2008, 20:46
przez 2Nol
Widelec napisał(a):gdzie robiłeś?


W Gdyni na Morskiej, obok salonu Kia. Na stronie http://www.strefatuningu.pl/ znajdziesz informację jak tam dotrzeć. Widać, ze nie jest żaden wieś – tuningowy zakładzik. Byłem tam wprawdzie tylko raz, ale chłopaki dają radę i sprawiają wrażenie znających się na rzeczy.

PostNapisane: 9 maja 2008, 20:59
przez chudya
Zerknijcie na poniższy artykuł:

http://secretservice.za.pl/95kontra98.pdf

PostNapisane: 9 maja 2008, 21:41
przez Capazo
brii napisał(a):Kółkami możesz bez problemu zamielić?

Bez problemu jak przycisne na jedynce to z 60km/h nie schodzi i jak wrzuce na 2 to jeszcze piszczy.
Mirek napisał(a):przyczyn może być wiele, może sprawdź wyprzedzenie zapłonu?

No wlasnie bo wymienialem samemu aparat zaplonowy, nikt mi nie pomagal przy tym ani nie mierzyl tego.
mcerek napisał(a):Capazo wiec z moją GT z gazem IIgen. miałbys małe problemy

Heheh to nie jest smieszne ostatnio przegralem z 626 2.0 16V DOHC Wiecie jaki to jest bol.
brii napisał(a):I sprawdź czy po normalnej jeździe felgi nie są ciepłe

Hmm myslisz ze zacisk mi ociera o tarcze, to chyba wykluczone bo samochod sie toczy bardzo ladnie
brii napisał(a):To dałeś pupy – im więcej oktanów tym mniej mocy, ale różnica 3 oktanów jest kompletnie nieodczuwalna.

No wlasnie co mialas na mysli przez TO
brii napisał(a):Kiepskie osiągi mogą być również spowodowane złym ustawieniem rorządu.

Jeszcze nie wymienialem :D:D:D. Dzisiaj sie pytalem o ceny:
Pasek- Getz 130 zl co o nim sadzicie
1-rolka 170 zl
2-rolka 165 zl
3-rolka 195 zl

POZDRAWIAAM

PostNapisane: 9 maja 2008, 21:48
przez jacobs
Hmm myslisz ze zacisk mi ociera o tarcze, to chyba wykluczone bo samochod sie toczy bardzo ladnie

Ja tak miałem, jak lekko ociera to toczy się bez problemu (masa robi swoje).

PostNapisane: 9 maja 2008, 22:08
przez Capazo
chudya napisał(a):Zerknijcie na poniższy artykuł:

Jednak racja. To po co tankowalem wczoraj 98 <glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2> HEHEHE

PostNapisane: 9 maja 2008, 22:11
przez waldii
brii napisał(a):Capazo napisał:
mam jeszcze jedno pytanie czy silnik V6 jest bezkolizyjny jesli zerwie mi sie pasek??

Silnik jest na 100% bezkolizyjny,

brii bez urazy ale silniki serii K sa niestety kolizyjne.Tez myslalem,ze tak nie jest ale mialem zonka jak przykrecalem walki rozrzadu.Oparl sie ladnie na tloku,bo nie bylo jeszcze paska.Wiec lepiej wymienic go na czas.