Dlaczego?? :( tylko 10 sek do 100km/h

Postprzez Capazo » 9 maja 2008, 12:53

Wczoraj bylem wreszcie sprawdzic ile moja madzia poleci od 0-100 no i okazalo sie ze najpierw bylo 10,8 a za 2 proba 10,3. Czemu jest taka zamulona, z tego co wyczytalem to niektorzy na 1.8 V6 wyciskaja kolo 8,2s 8,5s. Macie jakies porady, albo w czym tkwi problem <killer> <killer> <killer> <killer>

mam jeszcze jedno pytanie czy silnik V6 jest bezkolizyjny jesli zerwie mi sie pasek?? bo wyczytalem na forum ze niby tak ale chce sie upewniec, choc watpie w to :(
Ostatnio edytowano 9 maja 2008, 13:15 przez Capazo, łącznie edytowano 1 raz
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Radek89 » 9 maja 2008, 13:04

– filtr powietrza
– zabity wydech
– kiepskie paliwo

– 350 tys. przebiegu czyli licznikowe 160 tys.

powodów moze być wiele
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2007, 21:36
Posty: 526
Skąd: WROCŁAW
Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]

Postprzez Capazo » 9 maja 2008, 13:16

Radek89 napisał(a):– kiepskie paliwo

Specialnie zatankowalem 98 dla testow


Radek89 napisał(a):– 350 tys. przebiegu czyli licznikowe 160 tys.

Silnik pracuje jak zloto takze nie pwinien miec takiego przebiegu moj ma 143 tys.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Bartek1986 » 9 maja 2008, 16:01

Może nie ogarniasz auta.. Podjedź na hamownie i będziesz miał wszystko jasne ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Capazo » 9 maja 2008, 17:15

Bartek1986 napisał(a):Podjedź na hamownie i będziesz miał wszystko jasne

A ile taka hamownia moze kosztowac okolo wiadomoz e w kazdym regione jest inaczej POZDRO
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez mcerek » 9 maja 2008, 17:20

Capazo wiec z moją GT z gazem IIgen. miałbys małe problemy <lol> :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2006, 15:20
Posty: 49
Skąd: Ostrów Wlkp.
Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT 1989r.

Postprzez brii » 9 maja 2008, 17:40

Capazo napisał(a):Specialnie zatankowalem 98 dla testow

To dałeś pupy – im więcej oktanów tym mniej mocy, ale różnica 3 oktanów jest kompletnie nieodczuwalna.

Capazo napisał(a):mam jeszcze jedno pytanie czy silnik V6 jest bezkolizyjny jesli zerwie mi sie pasek??

Silnik jest na 100% bezkolizyjny, ale uważaj, bo samochód jest kolizyjny – jak pasek Ci się zerwie podczas wyprzedzania na drodze dwukierunkowej to nastąpi bardzo droga w naprawie kolizja ;)

Kiepskie osiągi mogą być również spowodowane złym ustawieniem rorządu.
Kółkami możesz bez problemu zamielić?
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Mirek » 9 maja 2008, 17:48

przyczyn może być wiele, może sprawdź wyprzedzenie zapłonu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 22:55
Posty: 1404 (1/22)
Skąd: Żywiec / Kraków
Auto: Mazda 3 BM '14 / 3 BL '09 / 6 GG '02
były:
Mazda 6 GY '03 / 323F BA '96 / 323F BG '92 / 626 GD '89

Postprzez 2Nol » 9 maja 2008, 17:54

Capazo napisał(a):A ile taka hamownia moze kosztowac okolo wiadomoz e w kazdym regione jest inaczej POZDRO


W trójmieście hamowanie auta kosztuje około 80-100 zł. W innych regionach kraju pewnie podobnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2007, 00:37
Posty: 763
Skąd: Gdańsk

Postprzez brii » 9 maja 2008, 17:54

I sprawdź czy po normalnej jeździe felgi nie są ciepłe ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Widelec » 9 maja 2008, 19:12

2Nol napisał(a):W trójmieście hamowanie auta kosztuje około 80-100 zł. W innych regionach kraju pewnie podobnie.

a co dokładnie ono obejmuje? jedną próbę? dwie? kilka, do uzyskania satysfakcjonujących wyników?
jak to w ogóle wygląda w praktyce? :]
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez jacobs » 9 maja 2008, 19:30

To dałeś pupy – im więcej oktanów tym mniej mocy, ale różnica 3 oktanów jest kompletnie nieodczuwalna.

Jakieś logiczne uzasadnienie?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez 2Nol » 9 maja 2008, 20:02

Widelec napisał(a):
2Nol napisał(a):W trójmieście hamowanie auta kosztuje około 80-100 zł. W innych regionach kraju pewnie podobnie.

a co dokładnie ono obejmuje? jedną próbę? dwie? kilka, do uzyskania satysfakcjonujących wyników?
jak to w ogóle wygląda w praktyce? :]


Ja za 80 zł miałem dwie próby. Jedną zrobiłem na 4 a drugą na 5 biegu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2007, 00:37
Posty: 763
Skąd: Gdańsk

Postprzez Widelec » 9 maja 2008, 20:32

gdzie robiłeś?
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez 2Nol » 9 maja 2008, 20:46

Widelec napisał(a):gdzie robiłeś?


W Gdyni na Morskiej, obok salonu Kia. Na stronie http://www.strefatuningu.pl/ znajdziesz informację jak tam dotrzeć. Widać, ze nie jest żaden wieś – tuningowy zakładzik. Byłem tam wprawdzie tylko raz, ale chłopaki dają radę i sprawiają wrażenie znających się na rzeczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2007, 00:37
Posty: 763
Skąd: Gdańsk

Postprzez chudya » 9 maja 2008, 20:59

Zerknijcie na poniższy artykuł:

http://secretservice.za.pl/95kontra98.pdf
Artur
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lis 2007, 17:40
Posty: 122 (4/3)
Skąd: Zamość
Auto: 626 GF 2,0 136KM '01
była: 323F BG 1,8i 16V 103KM

Postprzez Capazo » 9 maja 2008, 21:41

brii napisał(a):Kółkami możesz bez problemu zamielić?

Bez problemu jak przycisne na jedynce to z 60km/h nie schodzi i jak wrzuce na 2 to jeszcze piszczy.
Mirek napisał(a):przyczyn może być wiele, może sprawdź wyprzedzenie zapłonu?

No wlasnie bo wymienialem samemu aparat zaplonowy, nikt mi nie pomagal przy tym ani nie mierzyl tego.
mcerek napisał(a):Capazo wiec z moją GT z gazem IIgen. miałbys małe problemy

Heheh to nie jest smieszne ostatnio przegralem z 626 2.0 16V DOHC Wiecie jaki to jest bol.
brii napisał(a):I sprawdź czy po normalnej jeździe felgi nie są ciepłe

Hmm myslisz ze zacisk mi ociera o tarcze, to chyba wykluczone bo samochod sie toczy bardzo ladnie
brii napisał(a):To dałeś pupy – im więcej oktanów tym mniej mocy, ale różnica 3 oktanów jest kompletnie nieodczuwalna.

No wlasnie co mialas na mysli przez TO
brii napisał(a):Kiepskie osiągi mogą być również spowodowane złym ustawieniem rorządu.

Jeszcze nie wymienialem :D:D:D. Dzisiaj sie pytalem o ceny:
Pasek- Getz 130 zl co o nim sadzicie
1-rolka 170 zl
2-rolka 165 zl
3-rolka 195 zl

POZDRAWIAAM
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez jacobs » 9 maja 2008, 21:48

Hmm myslisz ze zacisk mi ociera o tarcze, to chyba wykluczone bo samochod sie toczy bardzo ladnie

Ja tak miałem, jak lekko ociera to toczy się bez problemu (masa robi swoje).
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Capazo » 9 maja 2008, 22:08

chudya napisał(a):Zerknijcie na poniższy artykuł:

Jednak racja. To po co tankowalem wczoraj 98 <glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2> HEHEHE
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez waldii » 9 maja 2008, 22:11

brii napisał(a):Capazo napisał:
mam jeszcze jedno pytanie czy silnik V6 jest bezkolizyjny jesli zerwie mi sie pasek??

Silnik jest na 100% bezkolizyjny,

brii bez urazy ale silniki serii K sa niestety kolizyjne.Tez myslalem,ze tak nie jest ale mialem zonka jak przykrecalem walki rozrzadu.Oparl sie ladnie na tloku,bo nie bylo jeszcze paska.Wiec lepiej wymienic go na czas.
waldii
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323