Dzięki za fotki!
Numer jest nie przebijany, jest to silnik przywieziony z niemiec, i jest on z 95 roku.
Na fotkach są pewne różnice w układzie dolotowym, ale zwróćcie uwagę że KF Patryka ma dokładnie taki sam dolot jak K8 (pewnie zależy to od rocznika), np w moim starym silniku kształt dolotu jst taki jak w Xedosie, ale od przepustnicy do filtra powietrza jest taki jak w 323/MX-3
A jeżeli chodzi o konstrukcję to dorwałem artykuł o rodzinie silników K (K8 ,KF, KL) konstrukcyjnie są identyczne, różnice ą zgrubsza w bloku silnika: KL ma inne skoki i średnice tłoków, a K8 i KF różnią się tylko średnicą tłoków. Z kolei wymiary silnika jeżeli chodzi o 1.8 i 2.0 różnią się tylko wysokością o 5mm.
Mam jeszcze pytanko: MX Mordera jest nowszy niż `94-95?
A Xedos jest chyba sprzed 95?
A odnośnie wymiany silników podobno wymiana 1.8 na 2.0 jest całkowicie bezproblemowa! (opinia gościa który wstawił 2.5 KL do MX)
No i można też wstawić 2.5 z paroma tylko problemami
Ale każdy problem jest do rozwiązania
Zastanawiam się nad taką opcją
Pozdrawiam i dzięki za pomoc
I przy okazji, jakie dane eksploatacyjne ma KF `95?
Ilość oleju, płynu chłodzącego, świece, odstęp elektrod itp.?