Olej w dolocie powietrza, co począć.

Witam wszystkich.
Mam problem z silnikiem. Parę dni zaczął tracić moc i przy przyśpieszaniu wyraźnie szarpał. Jeden gar palił z przerwami. Doszło do tego że po rozgrzaniu, przygazowaniu i puszczeniu gazu gasł.
Wczoraj oddałem do diagnozy. Wyszły 3 rzeczy, pierwsza to kable zapłonowe do wymiany. Druga to olej w kanale powietrznym. Olej zalepił czujnik przepływu powietrza i inne czujniki dookoła. Trzecia sprawa to olej w gniazdach świec na głowicy od strony wnętrza samochodu (uszczelka puszcza).
Po odczyszczeniu kanału powietrznego i prowizorycznym dooizolowaniu kabli (niech żyje taśma samoprzylepna) madzia pali i pracuje równo.
Kable pójdą do wymiany jutro. Ale pozostaje problem oleju. Skąd on tam się może brać ?
Diagnosta powiedział, że może być tak, że było sporo oleju zalane i poszło przez odmę. Mogło tak być bo niedawno zalałem silnik trochę ponad F. Ale olej zdaje się znikać dużo za szybko.
Podejrzenie też padło na separator oleju.
W związku z tym wszystkim pytanie:
Co może być przyczyną wywalania oleju do góry i jak to sprawdzić?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
YamroZ
Mam problem z silnikiem. Parę dni zaczął tracić moc i przy przyśpieszaniu wyraźnie szarpał. Jeden gar palił z przerwami. Doszło do tego że po rozgrzaniu, przygazowaniu i puszczeniu gazu gasł.
Wczoraj oddałem do diagnozy. Wyszły 3 rzeczy, pierwsza to kable zapłonowe do wymiany. Druga to olej w kanale powietrznym. Olej zalepił czujnik przepływu powietrza i inne czujniki dookoła. Trzecia sprawa to olej w gniazdach świec na głowicy od strony wnętrza samochodu (uszczelka puszcza).
Po odczyszczeniu kanału powietrznego i prowizorycznym dooizolowaniu kabli (niech żyje taśma samoprzylepna) madzia pali i pracuje równo.
Kable pójdą do wymiany jutro. Ale pozostaje problem oleju. Skąd on tam się może brać ?
Diagnosta powiedział, że może być tak, że było sporo oleju zalane i poszło przez odmę. Mogło tak być bo niedawno zalałem silnik trochę ponad F. Ale olej zdaje się znikać dużo za szybko.
Podejrzenie też padło na separator oleju.
W związku z tym wszystkim pytanie:
Co może być przyczyną wywalania oleju do góry i jak to sprawdzić?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam
YamroZ