Problem z odcięciem zapłonu
Strona 1 z 1
Dopiero co kupiłem auto, jest po jakiś przeróbkach silnika. Przy jakich obrotach powinno odcinać mi zapłon lub paliwo? Zdarzyło mi się przypadkiem przytrzymać go do końca wskazówki i nie odcięło nic. Zarżnąć silnik łatwo, ale myślałem że jest jakoś zabezpieczony. Jak ruszam z 1 to sekunda jak wchodzi na czerwony pasek! Jak to włączyć i czemu nie zadziałało?
Ostatnio edytowano 20 lut 2007, 23:51 przez c-w, łącznie edytowano 1 raz

- Od: 20 lut 2007, 23:15
- Posty: 9
- Skąd: Łódź
- Auto: MAZDA MX-3 1.8 '92
Popraw temat....to po pierwsze...a po drugie to nie katuj tak silnika
Odcięcie paliwa powinieneś mieć prawdopodobnie przy 7000 albo 7500 ale nie jestem tego pewien. Zresztą poszukaj na forum bo było o tym dość sporo.
Odcięcie paliwa powinieneś mieć prawdopodobnie przy 7000 albo 7500 ale nie jestem tego pewien. Zresztą poszukaj na forum bo było o tym dość sporo.Ostatnio edytowano 21 lut 2007, 00:06 przez farciarz, łącznie edytowano 1 raz
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski

- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
Czytałem te posty i z nich nie wynika brak odcięcia tylko problem jego granicy. Przy założeniu że jest to 7800 to i tak powinien zadziałać, ja miałem z 8500. Zdarzyło mi się to raz, po prostu nie zauważyłem. Wcześniej jeździłem maluchem i z wysokimi obrotami nie miałem problemu bo się na nie wkręcał. A w ogóle to włosy dęba stają jak to przyspiesza. On zamyka licznik! Nie wiem co w nim było robione, jak go kupiłem to podobno miał wymienione tłoki na jakieś sportowe.

- Od: 20 lut 2007, 23:15
- Posty: 9
- Skąd: Łódź
- Auto: MAZDA MX-3 1.8 '92
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość