Przerywa 1 cylinder, wypadają zapłony, wysokie spalanie
Wymienię syndromy:
1. Często przerywa 1 gar przy niższych obrotach
2. Przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu na wolnych obrotach silnik dławi się i przyspiesza gorzej niż przy stopniowym dodawaniu gazu
3. Spalanie 13L bez względu na tryb i styl jazdy
4. Jeśli depnę i zmieniam biegi przy 6800rpm często strzela w wydech przy zmianie
Moje typy to kable WN, zapłon, albo lejący wtrysk.
Pytanie, czy moje typy są właściwe? Jak wygląda diagnostyka wtrysku i ile to może kosztować?
Dodam, że błędów komputer nie zgłasza
Miałem instalację LPG, zneutralizowałem ją jakiś czas temu, pozostał podłączony emulator sondy lambda, ponieważ jeśli wypiąć z niego kostkę nie można nawet uruchomić auta. Czy może być tak, że mimo jazdy na benzynie sygnał sondy jest sfałszowany i podawany jest stały sygnał przez emulator, i stąd spalanie bez względu na styl i tryb jazdy na poziomie 13L ?:| Nie ma znaczenia czy w trasie jade 100km/h czy 180 spalanie takie samo, dziwne prawda ?
Z góry dzięki za sugestie
1. Często przerywa 1 gar przy niższych obrotach
2. Przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu na wolnych obrotach silnik dławi się i przyspiesza gorzej niż przy stopniowym dodawaniu gazu
3. Spalanie 13L bez względu na tryb i styl jazdy
4. Jeśli depnę i zmieniam biegi przy 6800rpm często strzela w wydech przy zmianie
Moje typy to kable WN, zapłon, albo lejący wtrysk.
Pytanie, czy moje typy są właściwe? Jak wygląda diagnostyka wtrysku i ile to może kosztować?
Dodam, że błędów komputer nie zgłasza
Miałem instalację LPG, zneutralizowałem ją jakiś czas temu, pozostał podłączony emulator sondy lambda, ponieważ jeśli wypiąć z niego kostkę nie można nawet uruchomić auta. Czy może być tak, że mimo jazdy na benzynie sygnał sondy jest sfałszowany i podawany jest stały sygnał przez emulator, i stąd spalanie bez względu na styl i tryb jazdy na poziomie 13L ?:| Nie ma znaczenia czy w trasie jade 100km/h czy 180 spalanie takie samo, dziwne prawda ?
Z góry dzięki za sugestie