Strona 1 z 1

Stan paska rozrządu

PostNapisane: 22 paź 2006, 11:31
przez zwi
Przymierzam się do wymiany kompletnego rozrządu w MX-3 V6.
Uchyliłem osłonę paska rozrządu aby sprawdzić stan paska.
Przebieg 225tys km i nie mam pojęcia kiedy ostatnio był robiony rozrząd.
Możliwe że coś było robione przy 120tys ale pewności nie mam.
Jeśli była robiona wymiana rozrządu to w Niemczech.
Co sądzicie o tej firmie, robi dobre czy kiepskie paski ?
Czy po stanie paska „napisach na nim” można określić wiek ?
Jest możliwe, że ten pasek przejechał 105tys ?
Nic nie stuka i nie szumi.
Na pasku jest napis:
BANDO STS
KL01 12 205
Pasek przekręciłem cały więcej napisów nie ma, pęknięć na pasku też nie ma.

Obrazek

PostNapisane: 22 paź 2006, 11:37
przez lukasz 323C
Na oko nikt ci nie powie ile pasek ma przejechane i ile jeszcze wytrzyma. Na twoim miejscu bym się nie zastanawiał tylko zmieniał, czym prędzej.

PostNapisane: 22 paź 2006, 11:53
przez zwi
Mam taki zamiar aby zrobić to jak najwcześniej.
Wysłałem nawet zapytanie o ceny części do carspeed.pl i innych sklepów, czekam już parę dni – brak odpowiedzi.

Czy ceny, które podaje są dobre ?
E33021 165pln – pasek
E43024 640pln – napinacz paska rozrządu
E53021 130pln – rolka prowadząca pasek rozrządu
E53029 150pln – rolka prowadząca pasek rozrządu
E53030 110pln – rolka prowadząca pasek rozrządu
Uszczelki x2 90pln
Robota 350pln
Co jeszcze trzeba kupić ?

PostNapisane: 22 paź 2006, 19:36
przez jacks
ceny sa ok, tylko ze oryginalny napinacz kupisz teraz za 540 zł no i robicizna droga – powinno byc okolo 100 zł taniej
W sprawie napinacza wejdz na strone http://www.jcauto.pl/pl/kontakt/ i zadzwon pod podany numer do najblizszej filii.Ja tak zrobilem i kuilem napinacz za 540 zł (przy czym normalnie u nich kosztuje 600 zł)

A do czego te uszczelki ? Bo ja nie wymienialem!

PostNapisane: 22 paź 2006, 21:13
przez Puhcio
Można troche taniej dostać. Czekaj na odpowiedź z carpseed.

zwi napisał(a):E43024 640pln – napinacz paska rozrządu


Podobno już za 450 zł można dostać ...

jacks napisał(a):A do czego te uszczelki ? Bo ja nie wymienialem!


Pokryw zaworów. Tomekrvf pisał, że ori są po 60 zł ...

jacks napisał(a):robicizna droga – powinno byc okolo 100 zł taniej


Pamietaj, że to z 3 – 4 h roboty.

Ps. Podobno przy przebiegu > 200 k km zaleca się zmiane sprezynek walkow i uszczelniaczy ... ale to Jaksa Ci dokładnie powie.

PostNapisane: 22 paź 2006, 21:27
przez zwi
Tak te uszczeli to do pokrywy zaworów. Już to zrobiłem.
Sory rozpędziłem się przy przepisywaniu z kartki.
Cena też jest razem z wymianą tych uszczelek.
Czyli wszystko się zgadza.
Jutro zadzwonie do carspeed.

PostNapisane: 23 paź 2006, 20:46
przez Tomex
Male pytanko – przeszukalem forum. Wszyscy polecaja oryginalny napinacz – jaksa w jednym z tematow napisal ze w jc zreszta nie ma innych napinaczy. Otoz ponizej znalazlem dwa – jeden firmy NTN drugi JC. Jako ze jutro musze ktorys juz kupic – prosilbym szybko o jakies informacje, w ktory inwestowac bo roznica w cenie dosc znaczaca.

http://moto.sklep.pl/index.php?modules= ... pa=c111392

PostNapisane: 23 paź 2006, 21:48
przez Kylu8
witajcie. kiedyś kupywałem od www.mkparts.pl . mają dość dobre (niskie) ceny i części o jakie mi chodziło. na stronce nie mają wszystkiego ale jest numer gg i wszystko można się dowiedzieć.

PostNapisane: 23 paź 2006, 22:16
przez zwi
Odezwał się do mnie Smirnoff z carspeed.pl
Zaproponował w/w podzespoły za mniejsze pieniądze.
Ma też orginalny napinacz.