Strona 1 z 1
Rozwiazanie problemu szarpania auta na benzynie !!

Napisane:
14 sie 2006, 17:36
przez mlody1921
Witam był problem z szarpaniem na benzynie a na lpg było okey wiec:
wyciągnołem pompke i pompka sie z reszta łączy za pomocą wezyja gumowego i on gdzieś przepuszaczł takbie były przypuszczenia wymienilem go dałęm 3 opaski poządne zakręcane i do tego smog obniżyłem za pomocą odwazniczka ołowianego
teraz jest juz na rezerwie i auto śmiga jak szalone i jest spoczko
mam nadzieje ze sie przyda

Napisane:
14 sie 2006, 20:11
przez carlo80
oby taki sam powod byl u mnie w 323 bg

))) jutro rozbiore ustrojstwo !

Napisane:
15 sie 2006, 20:12
przez mlody1921
jak masz tak ze przy połowie zbiornika smiga a jak jest 1/4 niechce to pewnie to i od razu smoga obniz
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Napisane:
15 sie 2006, 20:22
przez carlo80
wyjalem pompe, wyglada ladnie i kable + filtr niskocisnieniowy , ale nadal jest problem przy jezdzie – tak jakby sie dusil i szarpie jak mu sie da gazu.
Chcialbym zmierzyc wydajnosc pompy jakos ale nie wiem jak .
Macie jakies pomysly, bo mysle ze moze ma jakies przerwy w pompowaniu paliwa.

Napisane:
17 sie 2006, 12:36
przez Radian
mlody1921 napisał(a):jak masz tak ze przy połowie zbiornika smiga a jak jest 1/4 niechce to pewnie to i od razu smoga obniz
Można trochę jaśniej?? Gdzie szukać tego smoga i co to jest w ogóle??

Napisane:
17 sie 2006, 13:00
przez tomekrvf
Radian napisał(a):Gdzie szukać tego smoga
Na 100% smog jest w Londynie:)
Smok jest w zbiorniku paliwa. Musisz wyjąć zespół pompy i na samym dole będziesz miał smok – wstępny filtr siatkowy.
Smok to jest 13-ZE1

Napisane:
17 sie 2006, 23:06
przez marek
tomekrvf napisał(a):Na 100% smog jest w Londynie:)
E tam, nie ma
Jeszcze go tu nie widziałem


Napisane:
18 sie 2006, 01:09
przez carlo80
chlopaki, smog – filt dolnocisnieniowy – czysciutki .
Jednak dalej szarpie na PB ; ((( a na LPG jest ok !
Pomozcie , poradzcie co to jeszcze moze byc ?
Filtr paliwa – wymieniony , wtryskiwacze czyste ...

Napisane:
18 sie 2006, 09:15
przez tomekrvf
carlo80, a ciśnienie paliwa?

Napisane:
18 sie 2006, 10:49
przez carlo80
wlasnie nie wiem jak sprawdzic cisnienie podawane przez pompe : (
co byloby mi potrzebne do tego testu ? Jak takie cos sprawdzic ? Moge domniemywac ze pompa paliwa moze miec jakies przerwy w pompowaniu ze wzgledu na swoje wady , ale sam nie wiem....
Przy padnietej sondzie lambda albo przeplywomierzu czy siln. krokowym tak by chyba az nie szarpalo ,
A ukl.zaplonowy chyba tez jest ok skoro na LPG smiga i rowno chodzi?
Jak ktos mi pomoze w usunieciu usterki z PB to przelewam na konto 10zl na wino ! ; )

Napisane:
18 sie 2006, 11:03
przez Radian
Smok czysty, ok. Ale spróbuj go obniżyć za pomocą jakiegoś ołowianego balastu.

Napisane:
18 sie 2006, 11:08
przez carlo80
moge sprobowac, ale mysle ze benzynki jest tyle ze nie ma czemu przerywac i caly jest zanuzony ...

Napisane:
24 sie 2006, 18:24
przez mlody1921
hmmm i przykro mi ale tez mi dalej szarpie ale tu niezbedne bedzie panowie wyciagniecie zbiornika i wymycie go bo jak wyciagnolem pompke plywaja jakies plemy na spodzie sposcilem paliwo gąbką wybralem wszystko i dalej sa mycie zbiornika
jednak porobilem w smoku pare dziurek niezawilkich co by te plamiska nieblokowały dojscia benzyny i zobaczymy co bedzie

Napisane:
30 sie 2006, 21:51
przez Gandalf X
Mnie ciśnienie pompy paliwowej gość w serwisie sprawdzał w sposób prosty aczkolwiek skuteczny:
zdjął przewód zasilający(rurkę doprowadzającą paliwo, nie mylić z odprowadzającą) z kolektora (może też być to gaźnik w instalacji wtrysku centralnego), na jej końcówkę nałożył czystą i suchą butelkę PET 1,5L po napoju, drugi mechanik kręcił rozrusznikiem przez ok 3 s. W tym czasie powinno tego paliwa wlecieć do butelki ok 150ml (100-200).Mech stwierdził że ciśnienie jest wystarczające.
Dziurek w smoku bym nie robił bo po to on jest by filtrować paliwo z zanieczyszczeń. Sam się nie przestawia bo mocowany jest śrubami więc z regulacją jego wysokości byłbym ostrożny. Za to sprawdziłbym szczelność połączenia pompka-metalowy łącznik odprowadzający Pb ze zbiornika (element ze schematu oznaczony 13-ZE6)bo benzyna ma to do siebie że powoduje pękanie gumy i rozszczelnienie tegoż łącznika co powoduje spadki ciśnienia paliwa w instalacji i w efekcie szarpanie w pełnym zakresie obrotów.
Pozdro

Napisane:
30 sie 2006, 22:42
przez carlo80
u mnie ta guma byla jak nowka.
Nie sadze zby to bylo to. Mysle ze to jakas "elektroniczna" przypadlosc ,moze EGR zwariowal? Tylko nie za bardzo wiem gdzie on jest. Musze schemat znalezc.

Napisane:
4 wrz 2006, 11:24
przez mlody1921
hmmm mi nic niepomagało jak zrobilem dziurki w smoku auto smiga juz tydzien i jest okey jest lux trzeba bedzie wymieniac filtr paliwa raz w roku nima bidy ;]

Napisane:
6 wrz 2006, 11:37
przez mlody1921
a mam pytanie czy mozna jakos z czegos smoka zrobic

znaczy jakis materiał i klej


Napisane:
6 wrz 2006, 11:39
przez mlody1921
a wlasnie mam od omegi B ma podobny jakby stary odcioł i ten założył

skleił kropelka

bedzie to trzymac
