Silnik przerywa:(

Postprzez Lukasz_zdw » 7 sie 2006, 21:38

Witam. Moja madzia od pewnego czasu zaczeła od czasu do czasu przerywac podczas jazdy. Początkowo myslalem ze to przebicie na przewodach. Kupiłem nowe, pojeździłem poł dnia mazda zaczeła znwou przerywac raz nawet strzelił gaz. Oddałem te przewody i wymieniłem na inne. Zamontowałem i wszystko bylo ok do czasu kiedy pojechalem w dalszą droge. Podczas przyspieszania z niskich obrotow auto czasami przerywa. Nie dzieje sie to na zimnym silniku, (nie ma problemow z rozruchem) tylko po dłuzszej jeździe gdy silnik sie nagrzeje i przejedzie sie ok 30km na ciepłym silniku to np: jadąc na 2 biegu 20 km/h i chcąc przyspieszyc auto raz szarpnie choc nie zawsze czasami nawet potrafi strzelic gaz. Zazwyczaj dzieje sie to jak ma duzy opór np wiejdzając na wysokim biegu pod górke. Przewody zapłonowe odpadają bo to juz drugie nowe, moze świece?? a moze moduł zapłonowy sie konczy?? Czekam na wasze sugestie bo ja nie mam pojecia, jedno jest pewne gdzies jest przebicie ze gaz potrafi nieraz strzelic poddczas jazdy przy szarpnieciu, tylko gdzie??
Ostatnio edytowano 8 sie 2006, 10:20 przez Lukasz_zdw, łącznie edytowano 1 raz
Lukasz_zdw
 

Postprzez Grzyby » 7 sie 2006, 21:46

Nie Mazda a silnik przerywa (tak dla ścisłości) – popraw

Jak jest na benzynie – bo tego nie piszesz?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez czintos » 7 sie 2006, 23:06

No właśnie jek jest na benzynie ??? Może warto wybrać się do gazownika.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2006, 11:40
Posty: 66
Skąd: Olkusz
Auto: Mazda 323F 1.6 16V '94

Postprzez Lukasz_zdw » 8 sie 2006, 10:24

Na benzynie jest to samo , czyli przerywa przy przyspieszaniu w przedziale 1000 – 2000 obr/min potem juz nie. U gazownika bylem niedawno ale to nie wina regulacji bo na PB jest to samo. pozdro
Lukasz_zdw
 

Postprzez Winetou » 8 sie 2006, 10:27

Ja miałem kiedyś coś takiego w kadetcie – jak się okazało winny był aparat zapłonowy – cały był do wymiany, ale zacznij od sprawdzenia świec, filtrów itd. aparat to nie jest tania zabawka, więc zostaw go sobie na koniec....
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez Lukasz_zdw » 8 sie 2006, 11:38

A moze to tylko moduł zapłonowy skoro na przebicia ma wpływ temperatura silnika? Sam juz nie wiem ale zaczne od wymiany swiec.
Lukasz_zdw
 

Postprzez Lukasz_zdw » 8 sie 2006, 22:42

Świece wymienione a problem i tak pozostał. Jutro zaloze jeszcze inne przewody zapłonowe do 3 razy sztuka jeśli nie pomoze to przyjdzie czas na wymiane cewki.
Lukasz_zdw
 

Postprzez Lukasz_zdw » 8 sie 2006, 22:44

Świece wymienione a problem i tak pozostał. Jutro zaloze jeszcze inne przewody zapłonowe do 3 razy sztuka jeśli nie pomoze to przyjdzie czas na wymiane cewki.
Lukasz_zdw
 

Postprzez Winetou » 8 sie 2006, 22:48

:| szkoda kasy, żebyś tak wszystko kupował w ciemno – podjedź najlepiej do kogoś niech Ci to sprawdzi, albo poszukaj w okolicy kogoś z podobnym autem żeby przełożyć cewke czy tam inne elemtny i zobaczyć czy się poprawi :|
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez Lukasz_zdw » 8 sie 2006, 23:03

Moj brat ma BG B3 od niego zapozycze czesci:) najpierw jescze sprawdze z tymi przewodami wezme jutro jego a on ma na 10000% dobre bo jeździ bez problemu. Jesli to nie pomoze to wezme cewke a jak to tez nic nie zmieni to wiadomo ze aparat zapłonowy ale tego juz nie zamienie bo z B3 nie pasuje.
Lukasz_zdw
 

Postprzez ANBON » 15 wrz 2008, 08:28

Witam
Temat dość stary ale może kiedyś komuś pomoże rozwiązanie. Po kontakcie z autorem tematu:
Tak to tyczylo sie mojej starej mazdy 323F 1.6 16V ktora miała gaz. Problem rozwiązał kolejny komplet przewodów zapłonowych. Kupilem wreszcie takie jak powinny byc z tymi małymi fajkami dokladnie byly to przewody Championa (czerwone) i jak reką odjął. Czy u ciebie jest ta sama przyczyna to nie wiem u mnie winne byly wlasnie przewody mimo ze dwa komplety nowe zakladalem i nic, dopiero Champion zaradzil. Jak bedziesz zmienial przedwody to kup tylko i wylacznie firmowe najlepiej niebieskie NGK. Zaden inny syf typu Janmor czy jeszcze cos innego. NGK to drogawy interes ale na 100% skuteczny. Pozdrawiam.

mam ten sam problem czyli Janmora. Jak kupiękomplet to napiszę czy to to.
Początkujący
 
Od: 7 sty 2007, 22:19
Posty: 15
Skąd: Zamość
Auto: mazda 323C 1,5 16V 1996r.

Postprzez ANBON » 1 gru 2008, 16:46

Po pół roku ciężkiej jazdy problem rozwiązany. Palec rozdzielacza. Koszt 22zł.

Uwaga:
Przy zakupie palca warto sprawdzić wewnętrzny rozmiar palca rozdzielacza. Niby to samo ale otwór jest za mały i nie pasuje na aparat zapłonowy.
Początkujący
 
Od: 7 sty 2007, 22:19
Posty: 15
Skąd: Zamość
Auto: mazda 323C 1,5 16V 1996r.

Postprzez szakur » 7 gru 2008, 13:25

kopułka aparatu i palec rozdzielacza zaśniedziały miałem to samo ;)
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 11:43
Posty: 34
Skąd: Malbork
Auto: Mazda 323 F BA 1,5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323