Silnik przerywa:(
Strona 1 z 1
Witam. Moja madzia od pewnego czasu zaczeła od czasu do czasu przerywac podczas jazdy. Początkowo myslalem ze to przebicie na przewodach. Kupiłem nowe, pojeździłem poł dnia mazda zaczeła znwou przerywac raz nawet strzelił gaz. Oddałem te przewody i wymieniłem na inne. Zamontowałem i wszystko bylo ok do czasu kiedy pojechalem w dalszą droge. Podczas przyspieszania z niskich obrotow auto czasami przerywa. Nie dzieje sie to na zimnym silniku, (nie ma problemow z rozruchem) tylko po dłuzszej jeździe gdy silnik sie nagrzeje i przejedzie sie ok 30km na ciepłym silniku to np: jadąc na 2 biegu 20 km/h i chcąc przyspieszyc auto raz szarpnie choc nie zawsze czasami nawet potrafi strzelic gaz. Zazwyczaj dzieje sie to jak ma duzy opór np wiejdzając na wysokim biegu pod górke. Przewody zapłonowe odpadają bo to juz drugie nowe, moze świece?? a moze moduł zapłonowy sie konczy?? Czekam na wasze sugestie bo ja nie mam pojecia, jedno jest pewne gdzies jest przebicie ze gaz potrafi nieraz strzelic poddczas jazdy przy szarpnieciu, tylko gdzie??
Ostatnio edytowano 8 sie 2006, 10:20 przez Lukasz_zdw, łącznie edytowano 1 raz
-
Lukasz_zdw
Nie Mazda a silnik przerywa (tak dla ścisłości) – popraw
Jak jest na benzynie – bo tego nie piszesz?
Jak jest na benzynie – bo tego nie piszesz?
Na benzynie jest to samo , czyli przerywa przy przyspieszaniu w przedziale 1000 – 2000 obr/min potem juz nie. U gazownika bylem niedawno ale to nie wina regulacji bo na PB jest to samo. pozdro
-
Lukasz_zdw
Ja miałem kiedyś coś takiego w kadetcie – jak się okazało winny był aparat zapłonowy – cały był do wymiany, ale zacznij od sprawdzenia świec, filtrów itd. aparat to nie jest tania zabawka, więc zostaw go sobie na koniec....
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
A moze to tylko moduł zapłonowy skoro na przebicia ma wpływ temperatura silnika? Sam juz nie wiem ale zaczne od wymiany swiec.
-
Lukasz_zdw
Świece wymienione a problem i tak pozostał. Jutro zaloze jeszcze inne przewody zapłonowe do 3 razy sztuka jeśli nie pomoze to przyjdzie czas na wymiane cewki.
-
Lukasz_zdw
Świece wymienione a problem i tak pozostał. Jutro zaloze jeszcze inne przewody zapłonowe do 3 razy sztuka jeśli nie pomoze to przyjdzie czas na wymiane cewki.
-
Lukasz_zdw
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Moj brat ma BG B3 od niego zapozycze czesci:) najpierw jescze sprawdze z tymi przewodami wezme jutro jego a on ma na 10000% dobre bo jeździ bez problemu. Jesli to nie pomoze to wezme cewke a jak to tez nic nie zmieni to wiadomo ze aparat zapłonowy ale tego juz nie zamienie bo z B3 nie pasuje.
-
Lukasz_zdw
Witam
Temat dość stary ale może kiedyś komuś pomoże rozwiązanie. Po kontakcie z autorem tematu:
Tak to tyczylo sie mojej starej mazdy 323F 1.6 16V ktora miała gaz. Problem rozwiązał kolejny komplet przewodów zapłonowych. Kupilem wreszcie takie jak powinny byc z tymi małymi fajkami dokladnie byly to przewody Championa (czerwone) i jak reką odjął. Czy u ciebie jest ta sama przyczyna to nie wiem u mnie winne byly wlasnie przewody mimo ze dwa komplety nowe zakladalem i nic, dopiero Champion zaradzil. Jak bedziesz zmienial przedwody to kup tylko i wylacznie firmowe najlepiej niebieskie NGK. Zaden inny syf typu Janmor czy jeszcze cos innego. NGK to drogawy interes ale na 100% skuteczny. Pozdrawiam.
mam ten sam problem czyli Janmora. Jak kupiękomplet to napiszę czy to to.
Temat dość stary ale może kiedyś komuś pomoże rozwiązanie. Po kontakcie z autorem tematu:
Tak to tyczylo sie mojej starej mazdy 323F 1.6 16V ktora miała gaz. Problem rozwiązał kolejny komplet przewodów zapłonowych. Kupilem wreszcie takie jak powinny byc z tymi małymi fajkami dokladnie byly to przewody Championa (czerwone) i jak reką odjął. Czy u ciebie jest ta sama przyczyna to nie wiem u mnie winne byly wlasnie przewody mimo ze dwa komplety nowe zakladalem i nic, dopiero Champion zaradzil. Jak bedziesz zmienial przedwody to kup tylko i wylacznie firmowe najlepiej niebieskie NGK. Zaden inny syf typu Janmor czy jeszcze cos innego. NGK to drogawy interes ale na 100% skuteczny. Pozdrawiam.
mam ten sam problem czyli Janmora. Jak kupiękomplet to napiszę czy to to.
- Od: 7 sty 2007, 22:19
- Posty: 15
- Skąd: Zamość
- Auto: mazda 323C 1,5 16V 1996r.
Po pół roku ciężkiej jazdy problem rozwiązany. Palec rozdzielacza. Koszt 22zł.
Uwaga:
Przy zakupie palca warto sprawdzić wewnętrzny rozmiar palca rozdzielacza. Niby to samo ale otwór jest za mały i nie pasuje na aparat zapłonowy.
Uwaga:
Przy zakupie palca warto sprawdzić wewnętrzny rozmiar palca rozdzielacza. Niby to samo ale otwór jest za mały i nie pasuje na aparat zapłonowy.
- Od: 7 sty 2007, 22:19
- Posty: 15
- Skąd: Zamość
- Auto: mazda 323C 1,5 16V 1996r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości