U mnie aparat z roku '94.. .jednym slowem same problemy, sama cewka nowa nie do dostania w zaden sposob, a cena nowego aparatu... szkoda gadac
Przechodzilem jazdy z aparatem zaplonowym 2 razy... wiec opisze jak to u mnie bylo...
pierwsza naprawa to kupno uzywanego aparatu za 700 PLN... auto chodzilo.. przez 5 miesiecy i padla cewka i modul tak ze kasa wyrzucona w bloto bo uzywka moze pasc tez w kazdej chwili o czym sie przekonalem na wlasnej skorze
teraz dalem aparat do naprawy i wyrzucili mi ta przekleta cewke na zewnatrz aparatu,
dano gwarancje pol roku i poki co auto jezdzi w porzadku a jak mnie zepewniano gdyby padla znowu cewka to cena bedzie groszowa w porownaniu z nowym aparatem lub jego naprawa i co najwazniejsze nie padnie wtedy modul tak jak to ma miejsce w tych aparatach oryginalnych gdzie cewka jest wewnatrz aparatu... w tych V6 z tego co wyczytalem awaria aparatu zaplonowego to normalka

ten model tak ma juz chyba
aha cena naprawy aparatu 1100 PLN
adres dla zainteresowanych:
"JETTRO" Andrzej Franaszczuk 501-285-950 Wolska 82
pozdr.
Dethar