koledzy
od kilku dni siedzę na forach i czytam wypociny enty raz . W 90 % falowanie związane było instalacja LPG albo hura wszystko działa lub naprawił mechanik i nie powiedział.
A ja nie mam instalacji LPG
Każda Mazda mx3 po wkleszczeniu biegu zawsze podnosi obroty, jeżeli nie to znaczy ze ma coś popsute. Miałem tak w poprzedniej Mazdzie i w tej też . Od pewnego czasu to nie działa
sprawdziłem podciśnienia i jest OK
zaworki sa OK
sprawdziłem czy do czujników dochodzi masa i przeczyściłem wszystkie kostki i punkty masy
rozebrałem przepustnice i wyczyściłem
TPS nie będę regulował bo nie widzę takiej potrzeby skoro reaguje prawidłowo
powietrze tez regulowałem a trybie serwisowym i w tym trybie silnik pracuje równiutko ale nie podnosi nadal obrotów po włączeniu biegu
po wyjściu z serwisówki podnosi obroty
obroty utrzymują się na 1100 do 1400
czujnik od biegu neutralnego w skrzyni tak jak i przy pedale sprzęgła też sprawdziłem i jest OK
sygnał z czujników dochodzi do sterownika
Podmieniłem sterownik i nadal to samo nie podnosi obrotów po wkleszczeniu biegu i trzyma obroty
trzymanie obrotów w mojej wersji to jest
dodajesz gazu i puszczasz i ma 1100 znowu dodajesz i puszczasz i ma 1400 znowu i ma 900 itd
falowanie obrotów po wciśnięciu pedału hamulca ustało po przejechaniu dłuższej trasy ponad 120 km
dziś podmienię krokowca na inny mam nadzieje ze jest sprawny
aparat zapłonowy tez podmieniłem na inny i jest to samo
zostanie mi tylko czujnik temperatury , od wentylatora i wału
i kończą mi się pomysły
Po dalszych pracach skłaniam się ku chochlikach w kabelkach.
