Brak iskry, pracy pompy paliwa, błąd nr 4 i co dalej? Mx3 V6

Postprzez tubek » 2 lip 2014, 10:22

Cześć!

Podczas jazdy ok 130 km i przełączeniu z lpg na bp auto zgasło i tyle. Komp wypluł błąd nr 4. Wymieniłem czujnik położenia wału i nic to nie dało.
Podłączałem też aparat zapłonowy kf34 od kf-a i to samo.
Nie ma iskry, pompa paliwa nie działa (jest sprawna sprawdzona na ,,krótko").

Macie jakieś pomysły?
Początkujący
 
Od: 4 kwi 2014, 07:49
Posty: 11
Auto: MX3 V6

Postprzez tubek » 3 lip 2014, 16:48

Diagnoza :(
Poszedł rozrzad :/

Czy silnik jest kolizyjny?
Początkujący
 
Od: 4 kwi 2014, 07:49
Posty: 11
Auto: MX3 V6

Postprzez Eklerek323f » 3 lip 2014, 16:51

KL – czyli 2.5 V6 jest bezkolizyjny, budowa praktyczne ta sama, więc raczej jest bezkolizyjny <spoko>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez witek » 3 lip 2014, 16:53

Silniki serii K są bezkolizyjne :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez tubek » 4 lip 2014, 08:20

Jeżeli padl silnik to właśnie kl wskoczy pod maskę madzi.
Początkujący
 
Od: 4 kwi 2014, 07:49
Posty: 11
Auto: MX3 V6

Postprzez witek » 6 lip 2014, 14:03

Seria K czyli k8, kf oraz kl :) A silnik KL jak najbardziej słuszny wybór do mx-3, a kl-ze to już w ogóle :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323