Witam. Niestety 3 zdjęcie się nie załadowało ale dzięki wielkie będę patrzył na wszystko może żeczywiście jest coś źle podpięte. Czarna magia prawda a zwłaszcza że oprócz pierdół narazie się za nic konkretnego nie brałem chce zrobić to a potem biorę się za wyskokie obroty
Dopisano 19 lut 2016, 08:30:jak dasz rade załaduj 3 zdjęcie albo podeślij mi na e-mail
krzysiek23pl14@interia.pl drugie zdjęcie mi pasuje bo obrazkowa wszystko się zgadza jak u mnie pod maską. Dzięki
Dopisano 19 lut 2016, 12:54:wygląda na to że jest wszystko dobrze, co prawda nie ściągałem kolektora ssącego żeby zobaczyć co tam jest pod nim ale wygląda na to że prawy zawór podciśnienia Vris jest padnięty lewa klapka się otwiera prawa nie. Po zmianie miejsc wężyków na odwrót lewa klapka powoli się otwiera zamiast szybko więc napewno wężyki są dobrze wpięte. Nie podłączam kompa bo muszę dokupić przejściówke interfejscu z OBD2 na 1.
WIĘC diagnoza- trzeba wymienić Vris z prawej strony. (lub podłączenie innego przed zakupem)
Drugi problem o wiele gorszy i tu aż naszły mnie myśli o sprzedaży tego auta

po raz drugi znika płyn ze zbiorniczka wyrównawczego teraz jestem pewien kopci i czuć płyn z wydechu, więc uszczelka do wymiany ;/ i teraz meritum sprawy, nie załącza się wentylator po dogrzaniu silnika do temperatury odpowiedniej, wiatrak nie rusza się do momętu wypięcia kostki z czujnika temperatury wyżej jak na zdjęciu mam wolną kostkę myślę że ktoś podpioł się nie do tego czujnika co powinien, ale kostka nie pasuje do tego drugiego czujnika jak myślicie ? pasuje mi to zrobić bo jak już przegrzeje silnik to z zakupionym niedawno nowym autem idę na złom i będę rowerem jeździć ;/