Strona 1 z 1

Nierówna praca, szarpanie, dławienie się – wątek zbiorczy

PostNapisane: 26 lut 2013, 22:00
przez Spon3R
Witam. Jak w temacie mam problem mianowicie samochód zimował dzisiaj zanoszę akumulator do samochodu i odpalam wszystko ładnie pięknie od szlagu odpalił więc w drogę po rozgrzaniu silnika wyłączyłem silnik po 30 sekundach odpalam wszystko jest okej ale strasznie szarpie, szkubie jakby nie palił na wszystkie cylindry po 3 razie już nie zapalił jednak poczekałem 20 min i odpalił co to może być aparat zapłonowy? Kiedyś robił mi podobnie mianowicie za pierwszym razem gdy jeszcze był zimny palił i jechał bez problemu jednak gdy już go zgasiłem i ponownie zapaliłem robił dokładnie to sam szkubał, szarpał jednak palił bez problemu. Proszę o pomoc

PostNapisane: 27 lut 2013, 01:41
przez mardock007
może przewody WN wilgocią zaszły, piszesz że autko zimowało...wedlug mojego niefachowego rozumowania to w wyniku tej wilgoci, spadków temp poniżej zera mogły się porobić mikropęknięcia w przewodach. weź je profilaktycznie połóż na noc pod grzejnik... nie wyparuje ta wilgoć. jeśli to nie pomoże to będzie trzevba pewnie szukać problemu w reszcie układu zapłonowego...sprawdż też po ciemku czy dyskoteki nie masz pod maską na tych przewodach :D

Re: Problem z odpalaniem i szarpaniem 1.8 V6

PostNapisane: 27 lut 2013, 19:05
przez Spon3R
Wymiana filtra powietrza oraz czyszczenie przepływomierza jak i przepustnicy załatwiła sprawę z odpalaniem natomiast dalej przerywał więc go przepaliłem i to porządnie na chwilę obecną chodzi jak złoto zobaczymy jutro czy się powtórzy czyj już po problemie.

PostNapisane: 28 lut 2013, 22:49
przez mardock007
trzeba mieć nadzieję że będzie dobrze;D

Re: Problem z odpalaniem i szarpaniem 1.8 V6

PostNapisane: 2 mar 2013, 18:17
przez Spon3R
Wszystko gra najwidoczniej świece się zastały na dniach wymienię i powinno już być wszystko w porządku :)

Problem z mocą do 2tys/obr. Dławi się, nie ma mocy.

PostNapisane: 30 mar 2013, 13:02
przez kieszona
Witam
Jak w temacie moja Madzia mx-3 v6 dławi się na niskich obrotach na rozgrzanym silniku, na zimnym jest ok. Pali na dotyk, jest wszystko ok. Może to pomoże, jakiś czas temu mazda mi się zapaliła a właściwie to z sekwencją (wtryskami) było coś nie tak i zapaliły się (samochód jeździ teraz tylko i wyłącznie na benzynie). Może kable zapłonowe są do wymiany bądź świece? Jak to sprawdzić? Zauważyłem także, że przy odpalaniu jak jest mokro samochód na ssaniu ma czasami nawet ponad 2tys obrotów. Wiem że napinacz paska (urwana śruba) jest do wymiany i pasek klinowy, ale czy ma to cos wspólnego z tak wysokimi obrotami? Załączam do posta filmik jak to mniej wiecej wyglada. Prosze o pomoc!

http://www.youtube.com/watch?v=ortr4d2eizE

Re: Problem z mocą do 2tys/obr. Dławi się, nie ma mocy.

PostNapisane: 31 mar 2013, 15:19
przez wiiteekk
Sprawdź świece, przewody czy przebić nie mają i koniecznie gume od powietrza.

Kable zapłonowe

PostNapisane: 29 sie 2013, 18:18
przez Marianos1920
Witam . Mam problem 3 swiece zalane olejem i kable. W 2 świecach nie ma tej metalowej rurki która styka sie ze swieca ?
Jest to powód szarpania i dławienia sie silnika ?
Na benzynie jeździ ok czasami tylko przerywa a na lpg to całkiem przerywa, brak mocy, wieksze spalanie.
Wina kabli i siwiec ? Prosze o pomoc

Re: Kable zapłonowe

PostNapisane: 29 sie 2013, 20:05
przez m1a1
Marianos1920 napisał(a):Mam problem 3 swiece zalane olejem i kable.

Sprawdź uszczelki pokryw zaworów.
Marianos1920 napisał(a):W 2 świecach nie ma tej metalowej rurki która styka sie ze swieca ?

Podejrzewam że chodziło o kable...
Marianos1920 napisał(a):Jest to powód szarpania i dławienia sie silnika ?

Nawet jeśli nie to powinieneś wymienić, ale śmiem twierdzić że na bank wpływają na nieprawidłową pracę. Jak będziesz już wymieniał to na coś porządnego – tanie przewody nie dają nadziei na dłuższą współpracę, raczej na dyskotekę pod maską :P Pozdrawiam.