Dzięki wielkie za odpowiedź!
A możesz napisać jeszcze ile wlać płynu do tego korka po lewej stronie? Pod korek czy mniej? I czy ten żółty Prestone nada się do dolania zarówno do zbiorniczka, jak i do korka po lewej stronie?
Problemy z układem chłodzenia – wątek zbiorczy
1, 2
Udało się wykręcić tą obudowę termostatu.
A tutaj winowajca ubytków wody,
troszkę nadgryziony przez rudy ząb czasu:
I teraz pytanie:
Czy we wszystkich silnikach Mazdy V6 (1.8 2.0 2.5) jest ta sama obudowa termostatu?
Katalogi pokazują niby ten sam numer części, ale z inną końcówką. KL01-15-170B (w zależności od roku może być też A lub D)
Część sama w sobie wygląda identycznie, np z Xeda 2.0V6:
http://allegro.pl/mazda-xedos-6-2-0-v6- ... 20558.html
Czy jest ktoś w stanie potwierdzić, że będzie pasowało? ;]
A tutaj winowajca ubytków wody,
troszkę nadgryziony przez rudy ząb czasu:
I teraz pytanie:
Czy we wszystkich silnikach Mazdy V6 (1.8 2.0 2.5) jest ta sama obudowa termostatu?
Katalogi pokazują niby ten sam numer części, ale z inną końcówką. KL01-15-170B (w zależności od roku może być też A lub D)
Część sama w sobie wygląda identycznie, np z Xeda 2.0V6:
http://allegro.pl/mazda-xedos-6-2-0-v6- ... 20558.html
Czy jest ktoś w stanie potwierdzić, że będzie pasowało? ;]
odświeżę temat
Nie wiem dlaczego ale zawsze wydawało mi się że wskazówka temperatury na liczniku w moim 1.8 V6 powinna być w połowie wskaźnika a ummie jest troszkę nad połową i tam się utrzymuje. A zacząłem się temu przyglądać bo robiłem płukankę , wymieniłem termostat i zalewałem nowym płynem. Robiłem to bo ułamał mi się ten czarny czujnik od wentylatora i nie zawsze stykał w wyniku czego czasami przegrzewał mi się silnik. Na końcu jak ruszałem wtyczkami końcówka czujnika pozostałe mi w ręce. Do tego doszedł jeszcze nieszczelny korek na chłodnicy i nie utrzymywał ciśnienia w układzie 0,9 bara. Miałem szybko po wyłączeniu silnika miękkie węże
Morze jestem przeczulony .
U was wskazówka w K8 1.8 V6 na liczniku gdzie się utrzymuje ?
Pozdrawiam Jarek
Nie wiem dlaczego ale zawsze wydawało mi się że wskazówka temperatury na liczniku w moim 1.8 V6 powinna być w połowie wskaźnika a ummie jest troszkę nad połową i tam się utrzymuje. A zacząłem się temu przyglądać bo robiłem płukankę , wymieniłem termostat i zalewałem nowym płynem. Robiłem to bo ułamał mi się ten czarny czujnik od wentylatora i nie zawsze stykał w wyniku czego czasami przegrzewał mi się silnik. Na końcu jak ruszałem wtyczkami końcówka czujnika pozostałe mi w ręce. Do tego doszedł jeszcze nieszczelny korek na chłodnicy i nie utrzymywał ciśnienia w układzie 0,9 bara. Miałem szybko po wyłączeniu silnika miękkie węże
Morze jestem przeczulony .
U was wskazówka w K8 1.8 V6 na liczniku gdzie się utrzymuje ?
Pozdrawiam Jarek
Przedlift? W każdym przedlifcie z którym miałem do czynienia jakoś ta wskazówka była minimalnie powyżej połowy skali. W polifcie idealnie środek a nawet minimalnie przed.
Nie przejmuj się położeniem, jeśli ciągle leży w tym samym miejscu. Jak nie wędruje coraz wyżej i wentylatory się prawidłowo załączają to nie ma czym się martwić. Sam czujnik może nie być idealny i daje nieco inny opór przy 90*C niż powinien być
Nie przejmuj się położeniem, jeśli ciągle leży w tym samym miejscu. Jak nie wędruje coraz wyżej i wentylatory się prawidłowo załączają to nie ma czym się martwić. Sam czujnik może nie być idealny i daje nieco inny opór przy 90*C niż powinien być
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości