Strona 1 z 1

Napisane:
23 paź 2005, 20:52
przez marek
A jakie masz obroty obecnie?
Powinny być w granicach 650-750. (nieco (2-3mm) ponad pierwszą krótką kreskę oznaczającą 500obr.min)
Przed kręceniem obrotów sprawdź jaka jest przyczyna ich wzrostu, określ stabilność obrotów.
Być może powinieneś co innego naprawić żeby obroty były ok.

Napisane:
23 paź 2005, 22:03
przez fryt
poninzej tej malej kreski. NIeraz dochodz do kreski. Ogolnnie silnik nie chodzi rowno

Napisane:
23 paź 2005, 22:06
przez marek
Ok, nie chodzi równo, czyli powiedz w jakim stanie są świece, kable, przewody WN (ile już mają przejechane), czy jakieś lewe powietrze dostaje się za przepływką. No i pozostaje jeszcze prawidłowość ustawienia TPSa o czym pewnie nie wiesz?

Napisane:
23 paź 2005, 22:44
przez fryt
Wiem ze mialem kopolke do wymiany, lecz mechanik odkrecicl i stkyi byly zasniedziale, i je przeczyscil, wtedy chyba tez tak balansowala w obrotach. Moze wymienic kopolke?

Napisane:
23 paź 2005, 22:53
przez marek
fryt napisał(a):wtedy chyba tez tak balansowala w obrotach.
wtedy tzn wczesniej?
A czy słychać "wypadające" zaplony? Jeśli tak to warto tą kopułkę wymienić.

Napisane:
23 paź 2005, 23:21
przez Mumin
marek napisał(a):
A czy słychać "wypadające" zaplony? Jeśli tak to warto tą kopułkę wymienić.
Co to takiego?