Strona 1 z 2

Rozrząd – Ile jest w nim rolek?

PostNapisane: 14 paź 2005, 15:11
przez Piotrek 2005
Ile rolek ma ten rozrząd ?? Jakie mogą być koszta wymiany, bo na warsztacie powiedzieli, że z robocizna, to koszt 700zł – załamali mnie. Pozdrwaiam.

____________
MX-3 EC K8 1,8i

PostNapisane: 14 paź 2005, 15:16
przez tomekrvf
trzy rolki i napinacz hydrauliczny. Coś drogo za robotę...Rozrząd w KLu zajmuje mi jakies 2-2.5 h w warunkach warsztatowych więc 700 za wymianę to nieco za dużo

PostNapisane: 14 paź 2005, 15:40
przez mazdyfan_tomek
Piotrek to jeszcze nie jedno Cie zadziwi w tym aucie , ,no ale może nie będziesz miał okazji czego Ci życzę

PostNapisane: 14 paź 2005, 15:41
przez mazdyfan_tomek
Chodzi mi o ceny

PostNapisane: 14 paź 2005, 19:17
przez marek
mazdyfan_tomek napisał(a):Chodzi mi o ceny



Ceny części trochę spadły i nowe oryginały stoją na poziomie oryginałów do niemieckich marek np do forda

PostNapisane: 14 paź 2005, 19:41
przez Puhcio
tomekrvf napisał(a):Coś drogo za robotę...


Piotrek 2005 napisał(a):bo na warsztacie powiedzilei ze z robocizna to koszt 700 zl


;)

PostNapisane: 14 paź 2005, 19:43
przez Jaksa
Piotrek 2005 napisał(a):ile rolek ma ten rozrzad ? i jakie moga byc koszta wymiany bo na warsztacie powiedzilei ze z robocizna to koszt 700 zl


tomekrvf napisał(a):Coś drogo za robotę
Tomasz , Ja zrozumiałem ze to z gratami ta cena .... nie wiem jak to zrozumiec – robota za droga , częsci za tanio <lol> .

PostNapisane: 14 paź 2005, 19:49
przez Puhcio
Jaksa napisał(a):robota za droga , częsci za tanio łoł .


Rozrząd w K8 jest porównywalny z KL (cenowo) ?

PostNapisane: 14 paź 2005, 20:22
przez Jaksa
Puhcio napisał(a):Rozrząd w K8 jest porównywalny z KL (cenowo) ?
Wszystko jest to samo KL/KF/K8 koszty tez , jakies 2000 zł full wypas. <lol>

PostNapisane: 14 paź 2005, 20:24
przez Puhcio
Jaksa napisał(a):jakies 2000 zł full wypas.


Hyhy ... a kolegę 700 zł z częsciami zatkało.

Cóż ma$$da. Ale jak to się zrobi porządnie, to później nie ma problemów.

PostNapisane: 14 paź 2005, 20:31
przez malekm
Tak się zastanawiam... Czy można stwierdzić po stanie rolek i napinacza czy konieczna jest ich wymiana? Czy ew. wymiana samego paska jest bardzo wielką głupotą? Koszt rzędu 2000zl staje się rozterką przy wartości auta powiedzmy 12000 i fakcie, że silnik jest bezkolizyjny i ryzykuje się właściwie zatrzymaniem silnika.

PostNapisane: 14 paź 2005, 20:37
przez Jaksa
Puhcio napisał(a):Cóż ma$$da
Cóz , za V6 płaci się słono ( jak chcesz mieć sprawne auto ) dobrze ze raz na 100 tysięcy km.

Puhcio napisał(a):kolegę 700 zł z częsciami zatkało
Kolega nie jest jedyny , sporo ludzi kupiło obecnie V6 i na hasło "rozrząd" wszystkich zatyka. Dlatego Ja mam R4 :P

PostNapisane: 14 paź 2005, 20:40
przez Jaksa
malekm napisał(a):Czy można stwierdzić po stanie rolek i napinacza czy konieczna jest ich wymiana
Mozna , tylko jeden na 50 samochodow ktore obecnie jezdzą po kraju mają te częsci ok.

PostNapisane: 14 paź 2005, 20:42
przez Puhcio
Jaksa napisał(a):Kolega nie jest jedyny , sporo ludzi kupiło obecnie V6 i na hasło "rozrząd" wszystkich zatyka.



Odwieczne zdanie (bodajże SM), krążące po forum – "Nie problem jest kupić auto, problemem staję się utrzymanie" ;)


Jaksa napisał(a):Dlatego Ja mam R4 :P


I narzekasz, że słabe <lol> Sam dobrze wiesz ile radości daje V6 :D

PostNapisane: 14 paź 2005, 21:13
przez Jaksa
Puhcio napisał(a):Sam dobrze wiesz ile radości daje V6
Jazda Vałką jest cudowna przyznaję ale koszty spore.
Puhcio napisał(a):narzekasz, że słabe
Powiem więcej, chcę się przesiąsc na DiTD ( ciche plany ) <lol>

PostNapisane: 14 paź 2005, 21:18
przez Puhcio
Jaksa napisał(a):Powiem więcej, chcę się przesiąsc na DiTD ( ciche plany )
A mnie zastanwiają różne zdania na temat tego silnika.

PostNapisane: 15 paź 2005, 12:21
przez Piotrek 2005
To nie wiem. Chyba nie będę robił tego, no ale to ryzyko nie wymieniać rozrządu a te 700zł, to już z częściami jest :).

Pozdrawiam

PostNapisane: 15 paź 2005, 12:52
przez marek
Piotrek 2005 napisał(a):to nie wiem chyba nie bede robil tego


Hmm, no to mam dla Ciebie radę: albo zamień V6 na R4 (tzn kup mx-3 1,6) albo zamień na tańsze w utrzymaniu auto.

Za amorek do MX-3 zapłacisz 350pln a np. do Corsy 100 pln...
Przykro mi to mówić ale najdalej za rok wykończysz ten samochód "wiązaniem na drut"

PostNapisane: 15 paź 2005, 12:59
przez Jaksa
Piotrek 2005 napisał(a): te 700zl to juz z czesciami jest
Nie da sie tego zrobic ( kupic częsci ) za 700 zeta
marek napisał(a):Przykro mi to mówić ale najdalej za rok wykończysz ten samochód "wiązaniem na drut"

:D :D :D

PostNapisane: 15 paź 2005, 13:25
przez Puhcio
Piotrek 2005 napisał(a): a te 700zl to juz z czesciami jest


Tyle to kosztuje rozrząd z roboziną do Clio 1.2 8V – przy optymistyczyn wariancie :)