Jak w temacie, mazda 1.8 v6, długo kreci przy odpalaniu, zanim załapie. Nie ma znaczenia czy sie odpala na zimnym czy na rozgrzanym silniku. poniżej filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=9M5S-UbNoFA
długo kręci zanim odpali
Strona 1 z 1
pato u Ciebie przepustnica raczej a u założyciel tematu niech przejrzy silnik a szczególnie gume od dolotu, odczyta sobie błędy komputera itp.
-
wiiteekk
@pato
Zakładałeś już przecież temat o twoim problemie , i większość pisała tobie , że do wymiany przepustnica . Możesz spróbować przeczyścić , ją , ale na jak długo to wystarczy o ile w ogóle wystarczy ? Pokazywaliśmy tobie tam w temacie link do allegro i cenę około 100 zł za przepustnicę ... Nie jest to chyba duży koszt prawda ?
A wymiana jest na pewno na forum , jak to zrobić . Czy do konkretnie twojego silnika to nie wiem , ale wzorując się na innym silniku + inteligencja własna = wymieniona samemu przepustnica .
Zakładałeś już przecież temat o twoim problemie , i większość pisała tobie , że do wymiany przepustnica . Możesz spróbować przeczyścić , ją , ale na jak długo to wystarczy o ile w ogóle wystarczy ? Pokazywaliśmy tobie tam w temacie link do allegro i cenę około 100 zł za przepustnicę ... Nie jest to chyba duży koszt prawda ?

- Od: 14 lut 2013, 00:42
- Posty: 39
- Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
- Auto: Mazda MX-3
1.6 SOHC
1993r.
mam ten sam problem od 2006r. koles wczesniej miał tak samo. to nie jest przepustnica bo wymieniałem cały silnik i miałem druga przepustnice i jest to samo. jest to wina pompki paliwa bo nie trzyma i spuszcza paliwo do baku wiec zanim odpali to musi zaciągnąć. sprawdz czy jak ci zgaśnie przy ruszaniu to dalej tak długo kręci.2 opcja aparat zapłonowy moze być wadliwy. a do kolegi co daje gazu przy odpalaniu to nie wiem jak ty to robisz bo mazdy mx-3 v6 nie odpalisz ze wciśniętym gazem.
- Od: 27 paź 2007, 14:31
- Posty: 12
- Skąd: gdańsk
- Auto: mada mx3 1.8 V6 95
ojciec zakladal jakis zawor w scenicu kiedys pamietam zeby wlasnie ropa/paliwo sie nie cofalo... 30 zl chyba dawal czy cos takiego. moze naprawde w tym tkwi problem 
- Od: 15 maja 2012, 20:31
- Posty: 110
- Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
- Auto: była:MAZDA MX3 1.6 DOHC EC 1994
jest:Peugeot 206 1.4 hdi
będzie: MAZDA 6 ;D
wrona napisał(a):mam ten sam problem od 2006r. koles wczesniej miał tak samo. to nie jest przepustnica bo wymieniałem cały silnik i miałem druga przepustnice i jest to samo. jest to wina pompki paliwa bo nie trzyma i spuszcza paliwo do baku wiec zanim odpali to musi zaciągnąć. sprawdz czy jak ci zgaśnie przy ruszaniu to dalej tak długo kręci.2 opcja aparat zapłonowy moze być wadliwy. a do kolegi co daje gazu przy odpalaniu to nie wiem jak ty to robisz bo mazdy mx-3 v6 nie odpalisz ze wciśniętym gazem.
Chodziło bardziej o dodawanie gazu przy odpalaniu/kręceniu rozrusznikiem pewnie
- Od: 3 wrz 2012, 15:45
- Posty: 89
- Skąd: Włocławek/Gdańsk
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 94'
patoxd napisał(a):Chodziło bardziej o dodawanie gazu przy odpalaniu/kręceniu rozrusznikiem pewniedlaczego miałoby się tak nie dać
? chyba w każdym samochodzie się da
No właśnie nie do końca
Taka ciekawostka: w większości sterowników wtrysku jest taki ficzer że jak podczas rozruchu wciśnie się pedał gazu (powiedzmy na co najmniej 80%) to sterownik ustawia czas wtrysku na 0 do momentu zwolnienia pedału do ustalonego poziomu. W mx-3 jest to bodajże 90%. Ma to na celu "przedmuchanie" silnika w razie długotrwałego niepowodzenia w odpalaniu i zalania świec
Co się tyczy tematu to ten czas odpalania wcale nie jest taki długi
Chcesz z laseczką wsiąść do Mazdy? Zrób se najpierw prawo jazdy :P
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości