długo kręci zanim odpali

Postprzez nejm » 12 mar 2013, 20:12

Jak w temacie, mazda 1.8 v6, długo kreci przy odpalaniu, zanim załapie. Nie ma znaczenia czy sie odpala na zimnym czy na rozgrzanym silniku. poniżej filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=9M5S-UbNoFA
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 mar 2013, 23:00
Posty: 4
Auto: Mazda mx-3 1.8 V6 94'

Postprzez patoxd » 13 mar 2013, 14:09

Dołączam się do pytania, mam to samo :( z tym,ze jest jeszcze gorzej i trzeba pododawać gazu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2012, 15:45
Posty: 89
Skąd: Włocławek/Gdańsk
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 94'

Postprzez wiiteekk » 13 mar 2013, 15:55

pato u Ciebie przepustnica raczej a u założyciel tematu niech przejrzy silnik a szczególnie gume od dolotu, odczyta sobie błędy komputera itp.
wiiteekk
 

Postprzez patoxd » 13 mar 2013, 17:55

Samemu się za to zabrać czy oddać w ręce fachowca przepustnicę? Samo czyszczenie coś da <co?> ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2012, 15:45
Posty: 89
Skąd: Włocławek/Gdańsk
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 94'

Postprzez mlody » 21 mar 2013, 13:40

@pato

Zakładałeś już przecież temat o twoim problemie , i większość pisała tobie , że do wymiany przepustnica . Możesz spróbować przeczyścić , ją , ale na jak długo to wystarczy o ile w ogóle wystarczy ? Pokazywaliśmy tobie tam w temacie link do allegro i cenę około 100 zł za przepustnicę ... Nie jest to chyba duży koszt prawda ? <czytaj> A wymiana jest na pewno na forum , jak to zrobić . Czy do konkretnie twojego silnika to nie wiem , ale wzorując się na innym silniku + inteligencja własna = wymieniona samemu przepustnica .
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2013, 00:42
Posty: 39
Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Auto: Mazda MX-3
1.6 SOHC
1993r.

Postprzez wrona » 8 kwi 2013, 15:16

mam ten sam problem od 2006r. koles wczesniej miał tak samo. to nie jest przepustnica bo wymieniałem cały silnik i miałem druga przepustnice i jest to samo. jest to wina pompki paliwa bo nie trzyma i spuszcza paliwo do baku wiec zanim odpali to musi zaciągnąć. sprawdz czy jak ci zgaśnie przy ruszaniu to dalej tak długo kręci.2 opcja aparat zapłonowy moze być wadliwy. a do kolegi co daje gazu przy odpalaniu to nie wiem jak ty to robisz bo mazdy mx-3 v6 nie odpalisz ze wciśniętym gazem.
Początkujący
 
Od: 27 paź 2007, 14:31
Posty: 12
Skąd: gdańsk
Auto: mada mx3 1.8 V6 95

Postprzez mardock007 » 8 kwi 2013, 15:24

ojciec zakladal jakis zawor w scenicu kiedys pamietam zeby wlasnie ropa/paliwo sie nie cofalo... 30 zl chyba dawal czy cos takiego. moze naprawde w tym tkwi problem :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2012, 20:31
Posty: 110
Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
Auto: była:MAZDA MX3 1.6 DOHC EC 1994
jest:Peugeot 206 1.4 hdi
będzie: MAZDA 6 ;D

Postprzez patoxd » 8 kwi 2013, 21:17

wrona napisał(a):mam ten sam problem od 2006r. koles wczesniej miał tak samo. to nie jest przepustnica bo wymieniałem cały silnik i miałem druga przepustnice i jest to samo. jest to wina pompki paliwa bo nie trzyma i spuszcza paliwo do baku wiec zanim odpali to musi zaciągnąć. sprawdz czy jak ci zgaśnie przy ruszaniu to dalej tak długo kręci.2 opcja aparat zapłonowy moze być wadliwy. a do kolegi co daje gazu przy odpalaniu to nie wiem jak ty to robisz bo mazdy mx-3 v6 nie odpalisz ze wciśniętym gazem.


Chodziło bardziej o dodawanie gazu przy odpalaniu/kręceniu rozrusznikiem pewnie :D dlaczego miałoby się tak nie dać :P? chyba w każdym samochodzie się da
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 wrz 2012, 15:45
Posty: 89
Skąd: Włocławek/Gdańsk
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 94'

Postprzez nejm » 16 kwi 2013, 19:42

niestety to nie pompa, dzis włożylem nowa i jest to samo ;/
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 mar 2013, 23:00
Posty: 4
Auto: Mazda mx-3 1.8 V6 94'

Postprzez m1a1 » 17 kwi 2013, 16:32

patoxd napisał(a):Chodziło bardziej o dodawanie gazu przy odpalaniu/kręceniu rozrusznikiem pewnie :D dlaczego miałoby się tak nie dać :P? chyba w każdym samochodzie się da

No właśnie nie do końca :P
Taka ciekawostka: w większości sterowników wtrysku jest taki ficzer że jak podczas rozruchu wciśnie się pedał gazu (powiedzmy na co najmniej 80%) to sterownik ustawia czas wtrysku na 0 do momentu zwolnienia pedału do ustalonego poziomu. W mx-3 jest to bodajże 90%. Ma to na celu "przedmuchanie" silnika w razie długotrwałego niepowodzenia w odpalaniu i zalania świec :D
Co się tyczy tematu to ten czas odpalania wcale nie jest taki długi :P Możliwe że regulator ciśnienia paliwa już popuszcza.
Chcesz z laseczką wsiąść do Mazdy? Zrób se najpierw prawo jazdy :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2012, 10:04
Posty: 216 (2/3)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 3 2017 SkyPassion Eternal Blue Sedan
SkyActiv-G 120KM 6MT,
Yamaha Roadstar 2004,
Była: Mazda mx-3 K8 '93 Blaze Red

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323