Czytałem na forum i zauważyłem, że wiele osób pisze, że z wymianą filtra w v6 to duży kłopot, i polecacie oddaż do mechanika, ale mnie to zajęło godzinkę, mimo że ja jak coś robię to najpierw pooglądam, zapale, wypije kawkę i tak czas leci.
A więc wyjmujemy akumulator, odkręcamy podstawę akumulatora i odkręcamy filtr zdejmujemy spinki i wyjmujemy, ja proponuje nie odpinać na razie tej spinki, która jest tam głęboko od filtra tylko go najpierw wcisnąć żeby wyskoczył z obejmy i wysunąć go z lewej strony wtedy mamy lepszy dostęp , wyjmujemy, kombinerkami trzymamy ten wężyk i wciskamy filtr, ciasno, ale tragedii nie ma, wężyk z drugiej strony to już pestka. Składamy i zrobione. Na fotkach odkręcamy wszystko na czerwono.
Podstawa
Tam jeszcze miałem ukrytą śrubkę
Tak wysuwamy filtr
I gotowe
I tu na fotce to mam do was pytanie, co to jest ten otwór, czy nie brakuje czegoś u mnie??
FOTORELACJA | Wymiana Filtra paliwa V6
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 29 mar 2015, 21:45 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Zdjęcia na serwer MS
Powód: Zdjęcia na serwer MS
Naprawa, regulacja, konserwacja, malowanie, remonty blacharskie Mx-3 i inne Będzin gsm 508511870
- Od: 18 wrz 2012, 11:42
- Posty: 150
- Skąd: Będzin
- Auto: Mx3 1,8 v6 92
A czy masz oryginalną obudowę akumulatora? Chodzi mi o taki plastyk, nakładany na akumulator przed przykręceniem go.
Dokumentacja sugeruje że to coś w rodzaju wentylacji akumulatora – ten kanał na zdjęciu wprowadza powietrze do obudowy akumulatora o której mówi lukipietras. Ten wynalazek pochodzi z czasów kiedy większość akumulatorów posiadała korki odpowietrzające. Temat można olać 
Chcesz z laseczką wsiąść do Mazdy? Zrób se najpierw prawo jazdy :P
m1a1 napisał(a):Dokumentacja sugeruje że to coś w rodzaju wentylacji akumulatora
Dokładnie o to mi chodziło
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości