Witaj!
Widzę, że masz podobny problem jak ja miesiąc temu, Mam MX-3 V6 1993r. i myślałem, że cewka poszła, bo nie było dostatecznej iskry i nie palił, ale to przyczyna twi właśnie w module apratu zapłonowego – takie coś okrągłe, jak podstawka pod piwo

z wtyczką i czipem... Własnie sedno tkwi w tym czipie, którego mi znajomy przełożył z nowej cewki od MX-3 16v. Facet się zna na rzeczy i od razu wykrył przyczynę a taki frajer, u ktorego byłem wcześniej kazał mi cewkę wymieniać, później myślał, że to palec rozdzielacza, a na końcu stwierdził, że to wina przewodów, przez które nie ma iskry dużej

Radzę więc unikać amatorów.
Pozdrawiam.
Trzymka
PS. Jeśli to cewka, to nowa z Tajwanu u mnie w Rzeszowie kosztuje około 100zł.