Chciał bym zebrać wasze opinie na temat tego silnika sposoby tuningu tego silnika.
Zamontowanie KL-ZE to w/g mnie najłatwiejsze wyjście i bardzo popularne. Pewnie osiągnięcie 200km w K8 przewyższa koszt KL-ZE z remontem

W tym, temacie chciał bym zawrzeć możliwości zmian w tym silniku i co one dają.

Opis Silnika
Silnik:
V6 1,8 l (1845 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Średnica × skok tłoka: 75,00 mm × 69,60 mm
Stopień sprężania: 9,2:1
Moc maksymalna: 133 KM (97,7 kW) przy 6800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 157 Nm przy 5300 obr/min
Osiągi[edytuj]
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,5 s
Prędkość maksymalna: 210 km/
[dane z wikipedii]
Skrzynia biegów:
Z tego co się orjętuję to najkrótsza skrzynia w Mazdach V6.
Dzięki niej mamy dobre przyśpieszenie oraz można bez problemu jechać na 5tym biegu 50km/h – 200km/h
Wydech:
Składa sie z :
Kolektorów
Katalizatora
tłumika środkowego
tłumika końcowego.
Zalecane modyfikacje:
[tutaj prosił bym o wasze wypowiedzi ja postaram się je redagować i wstawiać na 1 stronie.
Sądzę silnik ma duże możliwości jednak jest przyćmiony przez KL-ZE]
Silnik:
Głowice:
Dolot:
Skrzynia biegów:
Wydech:
Wydech 2'' do 1,8 jednak 2,5'' jak w planach KL-ZE
tłumik środkowy i końcowy M-Tech