odgrzewam temat, mam małą przerwę w sesji więc zacząłem domniemywać prawdy i skonstruowałem diodowy wykrywacz błędów wg "Odczyt kodów błędów (samochody z interfejsem OBD-I)".
Wywaliło mi 2 błędy na zgaszonym i zapalonym silniki ( 3 i 9 ) czujniki temperatury silnika i czujnik położenia wału – co w sumie daje mi odpowiedz dlaczego tak ciężko palił samochód ale... no właśnie ale czujnik temperatury silnika( ten zielony )? wymieniłem – ssanie wydaje mi się dobrze działa ale błąd dalej jest po resetach dalej diodka mruga 3 i 9 razy, więc takie moje pytania:
– dlaczego?
czy to ten czujnik

? (wskaźnik temp. cieczy dobrze wskazuje)
jest gdzieś jakiś inny?
nie pasuje ten czujnik co kupiłem ?

,
gdzie znajduje się czujnik położenia wału i ile może kosztować?
thx za odpowiedz