Z półsyntetyka na syntetyk 1.8 V6

Postprzez ravi » 12 cze 2007, 17:22

Adaś napisał(a):ja przeszedłem z Mobil1 10W-40 na Midland 10W-50 przejechałem 1kkm i nic złego się nie dzieje
przebieg mam 196 tys ale raczej na pewno licznik był kręcony:P


A jakies pozytywne skutki zmiany są, poza brakiem negatywnych? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2007, 07:48
Posty: 165
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F 1.6 16V BG 1994

Postprzez Smola » 13 cze 2007, 13:41

Czyli bez wiekszych obaw ze cos sie bedzie dzialo moge zmienic na syntetyk? Poniewaz dzis w garazu zauwazylem mala plamke oleju! Czyli jakies tam wycieki sa:( Dzieki za rady!
BYŁO V6 A ZOSTAŁO 1.3:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 18:12
Posty: 52
Skąd: Radom
Auto: CX-5 SkyPassion
2.0 SkyActiv-G 160KM 6AT, kolor Jet Black
Była
323 BJ 1.3
Mx-3 1.8 K8 V6

Postprzez moro » 14 cze 2007, 16:19

Taaak, mity o oleju :]
Ludzie tak robią, że jak 0W by wlali, to im olej odrazu z miski wykapie bo taki żadki. Fakt jest, że 0w w zimnym stanie, 10x gęściejszy jest niż 15W przy temp. 100°C.

Nieprawdą też jest, że nie wolno z pólsyntetyka albo minerału spowrotem na full, bo motor się rozleci <glupek2>
żałuję, że ostatnio HC Shell Helix Plus 5W-40 wlałem, a nie Liqui Moly Synthoil High Tech 5 W-40. Następnym razem będzie..! ;)
 
Od: 7 kwi 2007, 11:19
Posty: 117
Auto: Mazda6 2.3 Top

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323