Problem z odpaleniem silnika
no to najlepiej najpierw sprobuj innym aku... podladuj go i sprawdz. Ja mysle ze to grubsza sprawa.
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Witam
Posiadam Mazde MX3 24 v6 1.8 HODC (chyba dobrze to zapisałem ;p) 92`
Kilka tygodni temu nie miałem żadnych problemów z Madzią
(no może mnie lekko niepokoił tyrkot silnika na wolnych obrotach )
ze wzgledu na brak zimówek odstawiłem ją na parking i kilka tyg. nie jeździłem (tak 3tyg.)
poczym chciałem ją rozruszać, odpalić dać jej pochodzić żeby sie rozgrzała i tu sie zaczeło
na początku akumulator siadł wiec trzeba było go naładować ale tutaj jakoś zleciały kolejne 2 tyg
w końcu naładowałem go podpinam zasilanie w autku jest ok no to przekrecamy kluczyk i ...
i nic dosłownie nic żadnej reakcji zaczołem sprawdzać płyny wszystko ok poza płynem w chłodnicy
stan = 0 nie wiem co sie stąło ale dobra zalałem próbowałem także na kable od innego auta brak
jakiej kolwiek reakcji silnika pozo jedna sporadyczną ale to dodatkowe chłodzenie silnika od chłodnicy sie włączało
???????????
po co na totalnie zimnym silniku to sie włącza jak stoimy w korkach itp... POMOCY
ps. przejrzałem jak i przeczytałem sporo stron i nic podobnego nie znalazłem ale ciężko było by przejrzeć całość wiec jeśli nie znalazłam już istniejącego wątku to przepraszam .
z góry dziękuje za pomoc
Posiadam Mazde MX3 24 v6 1.8 HODC (chyba dobrze to zapisałem ;p) 92`
Kilka tygodni temu nie miałem żadnych problemów z Madzią
(no może mnie lekko niepokoił tyrkot silnika na wolnych obrotach )
ze wzgledu na brak zimówek odstawiłem ją na parking i kilka tyg. nie jeździłem (tak 3tyg.)
poczym chciałem ją rozruszać, odpalić dać jej pochodzić żeby sie rozgrzała i tu sie zaczeło
na początku akumulator siadł wiec trzeba było go naładować ale tutaj jakoś zleciały kolejne 2 tyg
w końcu naładowałem go podpinam zasilanie w autku jest ok no to przekrecamy kluczyk i ...
i nic dosłownie nic żadnej reakcji zaczołem sprawdzać płyny wszystko ok poza płynem w chłodnicy
stan = 0 nie wiem co sie stąło ale dobra zalałem próbowałem także na kable od innego auta brak
jakiej kolwiek reakcji silnika pozo jedna sporadyczną ale to dodatkowe chłodzenie silnika od chłodnicy sie włączało

ps. przejrzałem jak i przeczytałem sporo stron i nic podobnego nie znalazłem ale ciężko było by przejrzeć całość wiec jeśli nie znalazłam już istniejącego wątku to przepraszam .
z góry dziękuje za pomoc
Ostatnio edytowano 22 gru 2010, 00:31 przez dzumen, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 15 gru 2010, 18:28
- Posty: 11
- Skąd: Trzebinia-Gaj
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6
A kontrolki zaplonu sie zapalają? Jeśli tak a po przekręceniu kluczyka gasna to wina akumulatora, jeśli nie gasną to możliwe, że jakiś bezpiecznik pod maską się przepalił 
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
masz racje gdy wkladam kluczyki i przekrecam lekko by puscic napiecie to sie pala czekam chwile chce juz ja odpalic i wszystko gaśnie nawet wyświetlana godzina ;p
w takim razie akumulator sie spierniczył
czy można go naładować ?
ps. ale czemu przy połączeniu przez kable z innym samochodem nie pomogło
w takim razie akumulator sie spierniczył
ps. ale czemu przy połączeniu przez kable z innym samochodem nie pomogło
- Od: 15 gru 2010, 18:28
- Posty: 11
- Skąd: Trzebinia-Gaj
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6
Dokładnie jak pisze viron. Przeczyszczenie to najwazniejsza rzecz
Jezeli slychac po przekreceniu kluczyka cykniecie gdzies pod maska tzn ze masz zle styki na klemie. Mozliwe ze Inne kable nie pomogly poniewaz mogly byc za slabe. Mialem tak przedwczoraj z autrm brat. Pozyczylismy kable a okazaly sie tak slabe ze ledwo cos okrecilo w silniku. Czekamy na efekty pracy 
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Witam nie moglem znalesc nic podobnego i zalezy mi troche na czasie. Mam taki problem po wiekszych mrozach moja mazda zaczela gasnac podczas jazdy i trzeba chwile poczeakac i po jakis 3-4 min mozna odpalic i za jakis czas znowu to samo. Wymienialem we wrzesniu czujnik Halla przewody ok iskra jest, pompe paliwa slychac po przekreceniu kluczyka, bylem u mechanika sprawdzali mi na komputerze nie wykrylo zadnych bledow... powiedzial ze moze to byc wina cewki zaplonowej gdy sie nagrzeje to nie daje iskry i po ostudzeniu jest ok... Moze macie jakies swoje zdanie na ten temat prosze o pomoc.
- Od: 4 lip 2010, 17:02
- Posty: 7
- Skąd: Ostróda
- Auto: Mazda Mx-3 1.6 16v 92r
A sprawdzałeś jak chodzi auto na trubie serwisowym?
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
po wypowiedzi kolegi wątpie zeby sprawdzał jak chodzi w trybie serwisowym bo pisze ze mechanicy mu sprawdzali na komputerze wiec zapewne kolega nie wie ze samemu mozna sprawdzic sobie w bardzo prosty sposob 
keep on rockin' in the free world.
- Od: 13 wrz 2009, 12:24
- Posty: 94
- Skąd: Sułkowice
- Auto: piękna Madzia EC B6 91r.
mostkujesz jakims kabelkiem styki GNT i TEN w kostce diagnostic i odpalasz auto... 
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Zmieniłam nazwę tematu.
Tak na przyszłość, proszę o stosowanie polskich liter w swoich postach ( to prośba do wielu użytkowników).
Pozdrawiam
Tak na przyszłość, proszę o stosowanie polskich liter w swoich postach ( to prośba do wielu użytkowników).
Pozdrawiam

-
Ania_TM
Mazda strasznie nie lubi wilgoci dużej i mrozu widzę to po swojej ;] szczególnie jak stoi niejeżdżona:) Powodzenia oby to było tylko to ;p
- Od: 10 gru 2010, 18:04
- Posty: 4
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda Mx3 1.6 16v rok 1996 107 koników:D
Witam.
Ja natomiast mam taki problem kiedy mazda jest ciepła pali odrazu a jak postoi np 1dzień nie chce zapalić (kręci ale nie pali) Nadmienię iż, kable WN po wymianie pompka paliwowa wyrzuca paliwo po zdjęciu przewodu i przekręceniu rozrusznikiem,wszystkie bezpieczniki OK.Problem jest też w tym że, dławiło ją podczas jazdy jak dawałem mu gaz tak jak by nie dostawał paliwa albo łapał lewe powietrze.
O co jej chodzi???
Z góry dzięki za pomysły i rady:)
pozdr
Ja natomiast mam taki problem kiedy mazda jest ciepła pali odrazu a jak postoi np 1dzień nie chce zapalić (kręci ale nie pali) Nadmienię iż, kable WN po wymianie pompka paliwowa wyrzuca paliwo po zdjęciu przewodu i przekręceniu rozrusznikiem,wszystkie bezpieczniki OK.Problem jest też w tym że, dławiło ją podczas jazdy jak dawałem mu gaz tak jak by nie dostawał paliwa albo łapał lewe powietrze.
O co jej chodzi???

Z góry dzięki za pomysły i rady:)
pozdr
- Od: 11 sty 2011, 18:02
- Posty: 40
- Skąd: TST
- Auto: Była: MX-3 1.8 V6 DOHC '92 RED
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości