Jak dla mnie to gaziarz źle złożył dolot.
Jak będziesz miał lewe powietrze to żebym nie wiem co to nie ustawisz wolnych obrotów.
Problem z obrotami | MX-3
1, 2
sprawdz organoleptycznie czy jest szczelność
I skasuj przy okazji błędy. Jeżeli gaziaż, który pewnie nie zna sie na takich autach odłączył przepływke potem odpalił bez podpięcia jej to komp zchwytał błąd, który wymaga skasowania. I ciekawe czy przez przypadek nie poruszał TPS'em... Heh
Też zakłądałem gaz i ja miałem wszytsko cycuś, ale jakby mi ktoś spiepszył auto jak Tobie to bym nie popuścił. Oddajesz auto dobre, oni oceniają czy są jakieś usterki (wady) samochodu, które mogłyby skutkowac złą pracą silnika. Jeżeli nie to powinno wszytsko chodzić jak przed podłączeniem.
Gazownik to widać od podbicia pieczątki a nie od prawidłowego montażu.
I jeszcze jedno. Jeżeli zakładałeś sekwencje (mam nadzieje) to mogło dojśc do tego, że źle uszczelnił dziury wywiertane w kolektorze ssącym, a co gorsze (jak ja miałem) złamany (za korektorem ssącym) plastik z podciśnienia. Wtedy pozostaje wyciągnięcie korektora i zaspawanie plastiku. Także lepiej mu nie popuszczaj ;]
Pozdr0!
Też zakłądałem gaz i ja miałem wszytsko cycuś, ale jakby mi ktoś spiepszył auto jak Tobie to bym nie popuścił. Oddajesz auto dobre, oni oceniają czy są jakieś usterki (wady) samochodu, które mogłyby skutkowac złą pracą silnika. Jeżeli nie to powinno wszytsko chodzić jak przed podłączeniem.
Gazownik to widać od podbicia pieczątki a nie od prawidłowego montażu.
I jeszcze jedno. Jeżeli zakładałeś sekwencje (mam nadzieje) to mogło dojśc do tego, że źle uszczelnił dziury wywiertane w kolektorze ssącym, a co gorsze (jak ja miałem) złamany (za korektorem ssącym) plastik z podciśnienia. Wtedy pozostaje wyciągnięcie korektora i zaspawanie plastiku. Także lepiej mu nie popuszczaj ;]
Pozdr0!
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
no wiec tak z tego co udalo mi sie ustalic wynika ze ciagnie powietrze w srodkowej czesci dolotu wiec dzis po robocie biore sie za uszczelnienie i zobaczymy co bedzie:)ale widze swiatelko w tunelu 
Więc tak... caly dolot został uszczelniony i nigdzie nie ciagnie powietrza
jednak teraz gdy spadnie ponizej 1tys to zaczyna swirowac dostaje takich drgawek i przerywa czasem zgasnie. Tak na 1.500 obotow jest ok . obrotów nie ustawialem jeszcze nigdy, bledów tez nie kasowalem zadnych. wiec jak narazie to dla mnie czarna magia;/a u mnie nie mam kumatego mechanika by to zrobił
Więc tak... caly dolot został uszczelniony i nigdzie nie ciagnie powietrza
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
no wlasnie i na benz i na lpg tak samo sie dzieje ;/
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Mi to dalej wygląda na lewe powietrze. Najlepiej jakbyś obarnął wątek diody błędów i ją zrobił bo to nic trudnego. 2 kabelki dioda i rezystorek. Jeśli chcesz moge podać Ci jak to zrobić dokładniej. napisz na pw.
Pozdr0!
Pozdr0!
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
maris801801 napisał(a):Mi to dalej wygląda na lewe powietrze. Najlepiej jakbyś obarnął wątek diody błędów i ją zrobił bo to nic trudnego. 2 kabelki dioda i rezystorek. Jeśli chcesz moge podać Ci jak to zrobić dokładniej. napisz na pw.
Pozdr0!
ale po co
nie po to się męczyłem
viewtopic.php?f=117&t=124881
Aaa no proszę nie zauważyłem ;] ALe szkoda, że nie napisałeś na jaki drucik z diody lutuje się rezystorek, bo tylko zadziała po przylutowaniu po przeciwnej stronie sciętej diody
Laicy nie będą widzieli jak sprawidzić polaryzację diody
a reszta bardzo fajnie
I tak przy okazji jakbyś mógł to dopisz tam również jak kasować, bo wiele też próśb się wije o takie informacje.
pozdr0!
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
pozdr0!
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
uzupełniłem i dodałem jeszcze spr błedów dla ABS 
no Panowie chyba bede musial to ogarnac na tygodniu bo teraz to ciezko z czasem niestety a madzia chyba chodzi coraz gorzej a przynajmniej mi sie tak wydaje ;/ oczywiscie chodzi o te obroty czasem jest dobrze a czasem zalamka ale w tym momencie ma wyzsze obroty podkrecone przez mechanika w trybie testu ta srubką to przynajmniej nie gasnie
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Wedlug mnie to masz rozlegulowana instalacje lpg [nitro] 
Jezeli nie to obstawiam czujnik, najlepsza metoda to sprawdzanie bledow
Jezeli nie to obstawiam czujnik, najlepsza metoda to sprawdzanie bledow
- Od: 19 cze 2011, 15:12
- Posty: 155
- Skąd: Polska
Bosaczek55 i jak tam wygląda sprawa z obrotami ? 
siemka zapoomnialem o temacie meczylem sie tak dlugi czas
az wczoraj bylem nieopodal kolegi mlody1921 i podjechalem na konsultacje
juz sie w sumie przezwyczailem ze obroty sa wysokie
kolega wziął sie do roboty i w kilka minut ustawił wszystko na ideał
ustawiał czujnik przy przepusnicy taka śrubkę pod ślimakiem od linki gazu i w kilka minut mazda odzyskała swoje obroty
teraz pieknie cyka sobie jak zegareczek i nic nie hula
gaz nie miał nic do regulacji poniewaz po ustawieniu benzyny na gazie rowniez jest ok
ciesze sie niezmiernie i wielkie dzieki dla kolgów:)
kolega wziął sie do roboty i w kilka minut ustawił wszystko na ideał
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość