Cewka zapłonowa do MX-3 1.8 V6 ?

Postprzez xXx » 2 sty 2005, 13:17

Tak, odczytaj oznaczenia na swojej starej cewce.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez mazdyfan_tomek » 2 sty 2005, 13:56

No właśnie chodzi o to żeby mi ktoś to sprawdził bo ja nigdy nie rozbierałem aparatu i nie chcę czegoś zkiepścić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2004, 23:08
Posty: 78
Skąd: Tarnów
Auto: HONDA ACCORD 2,0 136 PS

Postprzez xXx » 2 sty 2005, 14:12

Nie musisz, oznaczenie jest widoczne na zewnątrz aparatu. W momencie zakupu nowej cewki musisz wiedzieć, że Twój typ aparatu to KL 01 i że potzrebujesz starszy typ cewki czyli tak jak rocznik auta 93'.

Oznaczenie pradę Ci powie...;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez mazdyfan_tomek » 2 sty 2005, 14:31

Patryk, czyli KL 01 odnosi się tylko do silników 1.8 V6 ? A jakie oznaczenia mają np. mx6 lub 626 V6 .Aha i jeszcze jedno jak dzwoniłem kiedyś pytając o cały aparat to facet się dodatkowo pytał czy to jest wersja A , B , czy C <co?> o co chodzi z tymi literkami to też trzeba podać przy zamówieniu czy nie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2004, 23:08
Posty: 78
Skąd: Tarnów
Auto: HONDA ACCORD 2,0 136 PS

Postprzez voodoo-doll » 2 sty 2005, 14:40

Według mnie powinieneś jednak znać dokładne oznaczenie swojej cewki, dlatego że według specyfikacji jest kilka podobnych cewek, ale z różnym oznaczeniem.
Zerknij na tą specyfikacje a zobaczysz do KL01 mogą być te firmy Mitsubishi od H3T021 do H3T031.
http://wellcharter.com/IgnitionCoilMitsubishi.pdf
Nie wiem czym się mogą różnić ale po co ryzykować.
A najczęściej stosowany moduł to Mitsubishi J885.
http://www.ozstarterdrive.com/NewProducts4_files/18-659.JPG
Ostatnio edytowano 2 sty 2005, 17:43 przez voodoo-doll, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2004, 17:30
Posty: 30
Skąd: Grodzisk Maz. k/Warszawy
Auto: Mazda 6 2.0 Automat, Bose, Webasto, Skóra...

Postprzez xXx » 2 sty 2005, 14:55

Tak jak mówi VoooDoo przczytaj dokładnie oznaczenie i to będziesz wszystko co jest potrzebne. Ogólnie rzecz biorą musisz wiedzieć, że aparaty zapłonowe miały róznice ze względu na rocznik i tego należy przestrzegać.

Jeżeli chodzi o występowanie aparatów zapłonowych w silnikach to:

Mx-3 K8-DE aparat KL-01
323F BA KF-DE – aparat KF 34
Xedos 6 KF-DE – aparat KF ?? + cewka na zewnątrz
626 GE KL-DE – KL 01
MX-6 GE KL-DE – KL 01

Sytuacja przedstawiała się inaczej w silnikach J-Spec ale to już inna bajka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez mazdyfan_tomek » 3 sty 2005, 11:30

Czy ktoś byłby tak uprzejmy i odczytał ze swojego aparatu zapłonowego(tylko MX3 1.8 V6 1993 r) pełny numer , bardzo mi to potrzebne bo z mojego spadła ta etykietka i jestem w kropce .Bardzo zależy mi na czasie z góry dzięki za fatygę !
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2004, 23:08
Posty: 78
Skąd: Tarnów
Auto: HONDA ACCORD 2,0 136 PS

Postprzez voodoo-doll » 3 sty 2005, 16:04

Jeśli coś zgubiłeś to znajdziesz tylko trzeba poszperać. A oto:
mazdyfan_tomek napisał(a):KL01 TOT5707 taki numer mam na obecnym aparacie

To twój post : 16 Paź 2004 8:48 Temat postu: Aparat zapłonowy MX-3?
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5603&highlight=
A tak ogólnie to powiedz co ty chcesz zrobić, bo już się zgubiłem i do czego dążysz w tych poszukiwaniach? Czy twoje auto stoi na kołkach, czy jak?
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2004, 17:30
Posty: 30
Skąd: Grodzisk Maz. k/Warszawy
Auto: Mazda 6 2.0 Automat, Bose, Webasto, Skóra...

Postprzez xXx » 3 sty 2005, 17:47

Hehe........dobre ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez mazdyfan_tomek » 4 sty 2005, 00:54

Voodoo, tego aparatu już dawno nie mam, mam inny z cewką na zewnątrz (z resztą tamten o którym mówisz też był jakiś przerabiany i nie mam pewności czy był właściwy) a chcę mieć oryginalną cewkę w aparacie bo nie lubię rzeźbienia w aucie kowalstwa artystycznego i sztukowania niestety wtedy byłem zmuszony wybrać takie rozwiązanie.Przy obecnej cewce nowe przewody ngk za kur..a 400 zł. świecą w nocy jak lampki na choince bo wydaje mi się że to właśnie przez tą nieoryginalną tak jest i chodzi tylko o to żeby kupić właściwą bo nie będę odsyłał piętnaście tysięcy razy złej i wolę się dziesięć razy upewnić na forum bo nic mnie to nie kosztuje niż potem robić z mordy cholewę i się głupio tłumaczyć facetowi ''a wie Pan coś ta cewka nie pasuje proszę mi inną przysłać'' Czy aż tak dużo wymagam żeby ktoś odczytał tych parę jeba...ch cyferek ze swojego aparatu ? Jeśli tak to przepraszm że przeszkadzam !
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2004, 23:08
Posty: 78
Skąd: Tarnów
Auto: HONDA ACCORD 2,0 136 PS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323