praca silnika na wyciągnietym bagnecie ?

Postprzez waldii » 25 lis 2008, 00:03

Hazu napisał(a):W BA jest chyba okrojony maksymalnie (pozaślepiane rurki podciśnien, mniej czujników itd)

????? chyba ktos ładną rzezbe zrobił <lol>
waldii
 

Postprzez Hazu » 25 lis 2008, 00:10

waldii fabryka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez misiek3118 » 26 lis 2008, 15:16

..dziś ja testowałem i nie gaśnie mi autko :] Próbowałem różnych kombinacji i wszytko było w porządku! :|
PozdrawiaM!! !! !!
[url]http://www.bmw-sport.pl/index.php[/url]
[img]http://images2.blopix.pl/70/3e5bdb243b46959db426328d61710304233med.jpg[/img]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2008, 11:57
Posty: 39
Skąd: Żuromin/Olsztyn
Auto: MAZDA 323c BA 1.5 16V Z5 1997r

Postprzez tadeyro » 26 lis 2008, 16:18

misiek3118 napisał(a):..dziś ja testowałem i nie gaśnie mi autko :] Próbowałem różnych kombinacji i wszytko było w porządku! :|
PozdrawiaM!! !! !!


Tyle, że tu chyba mowa o silniku w ukł. V
Mój gaśnie (MX3 V6 93')
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2008, 19:31
Posty: 212 (1/0)
Skąd: Kraków
Auto: MX3 K8

Postprzez waldii » 28 lis 2008, 23:36

Hazu napisał(a):waldii fabryka

to powiedz mi czym rozni sie elektryka w xedzie a ba??Braz sniezynki i poziomu spryskiwaczy??To miales na mysli??Reszta taka sama .A nie sorka.W xedzie masz zewnetrzna cewke WN
waldii
 

Postprzez matysh » 30 lis 2008, 00:27

nie znam V-ki K8 w której nie świrowałyby obroty przy zmianie ciśnienia w czasie manipulacji bagnetem :) po odkręceniu korka trup już murowany...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 17:17
Posty: 985
Skąd: Suwałki
Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe

Postprzez grabu122 » 30 lis 2008, 04:03

......pierwszy raz słysze, że wyciągniecie bagnetu ma jakiś wpływ na prace silnika nawet w układzie V, człowiek uczy sie przez całe życie <jupi>
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 20:29
Posty: 540 (0/3)

Postprzez abdul » 30 lis 2008, 14:50

A moja nie gaśnie obojętnie czy wyciągne bagnet czy odkręce korek (BA V6 95)
www.BBTel.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2006, 22:36
Posty: 738 (1/7)
Skąd: konigshutte
Auto: było Mazda 323f V6 GT KF
Jest Niemieckie COOO 2.5TDI V6 AKN

Postprzez Adaś » 30 lis 2008, 15:05

waldii napisał(a):
Kailen napisał(a):widelec jak w maluchu sie wyciagało to tez gasł wina były pierscionki

taaa ale w Vałkach gaśnięcie po wyciągnieciu bagnetu lub odkreceniu korka wlewu oleju to norma. ;)

Nie w mojej <lol> U mnie nic się nie dzieje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez grabu122 » 30 lis 2008, 15:15

...... to potwierdza teorię, że wiekszość tych naszych lumpów (nie wazne czy R4 czy V6) ma przedmuchy jak stara habeta :P Adaś jest chyba wyjątkiem :D
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2008, 20:29
Posty: 540 (0/3)

Postprzez ravi » 30 lis 2008, 23:37

Potwierdzam. Ani wyciagniecie bagnetu, ani odkrecenie korka wlewu oleju totalnie nie wplywa u mnie na prace silnika. Specjalnie dzisiaj sprawdzałem :–)
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=61500">Moje V6 :–)</a>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2007, 07:48
Posty: 165
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F 1.6 16V BG 1994

Postprzez jacks » 1 gru 2008, 00:02

U mnie po wyciągnięciu bagnetu spadają obroty, ale silnik nie gaśnie. Sprawdzę jak się zachowuje po odkręceniu korka i napiszę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 08:00
Posty: 131
Skąd: Mława
Auto: Audi A6 (C5) Sedan 2.8 V6 193 KM

Postprzez matysh » 2 gru 2008, 00:39

po bagnecie wariują obroty – po odkręceniu korka trup...
przypominam, że mowa tu o K-serii 1,8l ;) nie wiem jak reaguje 2-litrówka...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 17:17
Posty: 985
Skąd: Suwałki
Auto: EC K8 | BA B3 | Civic MB3 D15Z8 vtec | CRX ED9 D16Z5 | E30 316i coupe

Postprzez Mania » 2 gru 2008, 10:48

Ja już przy zakupie sprawdzałam czy po odkręceniu korka gaśnie i gaśnie bardzo szybko, dzwoniłam wtedy do znajomego mechanika to powiedział że w tych silnikach (K8-1.8V6) to jest norma :)
Są w życiu samochody, które raz widziane bywają niezapomniane...:)
Moja Madzia ;) --> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=65508
Pozdrawiam, Gośka ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 13:24
Posty: 202
Skąd: Łęczna
Auto: Mustang & Navara & Cooper

Postprzez Lukasz_zdw » 4 gru 2008, 00:25

U mnie nie gaśnie ale bardzo spadają obroty i silnik sie telepie, zarowno przy odkreceniu korka jak i wyjeciu bagnetu.
Lukasz_zdw
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323