![Post Post](./styles/mazdaspeed/imageset/icon_post_target.gif)
Aż musiałem odpisać po tym co ludzie tutaj na wypisywali mnie przeraża, mimo tego że temat stary ![zeby :D](./images/smilies/zeby.GIF)
Wiązka silnika KL i K8 jest nie podobna tylko identyczna!! Wszystko zależało od rocznika, ale takie same zmiany były miedzy K8.
Aparat zapłonowy KF34 to nic innego jak k834 w po lifcie MX-3 Kociak500. Czyli od roku 94 w góre pasuje P&P a po zmianie przewodów w kostce wiązki również w rocznikach 91-93.
Cena 650 zł za K8 to za mało? A kto ten silnik kupi za 1500 zł? Sam sprzedawałem na pół uzbrojonego K8 za 700zł z kompresją ponad 13 bar i 133KM na hamowni. Oleju też nic nie brał. Po prostu tych silników nikt nie kupuje, a mx-3 poszło na złom cała masa więc ceny części są jakie są i to jest normalne.
Kupiłem kompletnego KL-DE za 800zł, kompletnego ze sprzegłem, aparatem itp. i co? oprócz stukania szklanki w głowicy kompletnie sprawny silnik. Zresztą po uszczelnieniu i wymianie podstawowych rzeczy zrobiłem nim ponad 20 tys km. A teraz dalej jeździ w innej MX-3
Więc da się tanio.
Wiązka silnika KL i K8 jest nie podobna tylko identyczna!! Wszystko zależało od rocznika, ale takie same zmiany były miedzy K8.
Aparat zapłonowy KF34 to nic innego jak k834 w po lifcie MX-3 Kociak500. Czyli od roku 94 w góre pasuje P&P a po zmianie przewodów w kostce wiązki również w rocznikach 91-93.
Cena 650 zł za K8 to za mało? A kto ten silnik kupi za 1500 zł? Sam sprzedawałem na pół uzbrojonego K8 za 700zł z kompresją ponad 13 bar i 133KM na hamowni. Oleju też nic nie brał. Po prostu tych silników nikt nie kupuje, a mx-3 poszło na złom cała masa więc ceny części są jakie są i to jest normalne.
Kupiłem kompletnego KL-DE za 800zł, kompletnego ze sprzegłem, aparatem itp. i co? oprócz stukania szklanki w głowicy kompletnie sprawny silnik. Zresztą po uszczelnieniu i wymianie podstawowych rzeczy zrobiłem nim ponad 20 tys km. A teraz dalej jeździ w innej MX-3