Strona 2 z 2

PostNapisane: 1 lut 2017, 23:50
przez witek
Aż musiałem odpisać po tym co ludzie tutaj na wypisywali mnie przeraża, mimo tego że temat stary :D

Wiązka silnika KL i K8 jest nie podobna tylko identyczna!! Wszystko zależało od rocznika, ale takie same zmiany były miedzy K8.

Aparat zapłonowy KF34 to nic innego jak k834 w po lifcie MX-3 Kociak500. Czyli od roku 94 w góre pasuje P&P a po zmianie przewodów w kostce wiązki również w rocznikach 91-93.

Cena 650 zł za K8 to za mało? A kto ten silnik kupi za 1500 zł? Sam sprzedawałem na pół uzbrojonego K8 za 700zł z kompresją ponad 13 bar i 133KM na hamowni. Oleju też nic nie brał. Po prostu tych silników nikt nie kupuje, a mx-3 poszło na złom cała masa więc ceny części są jakie są i to jest normalne.

Kupiłem kompletnego KL-DE za 800zł, kompletnego ze sprzegłem, aparatem itp. i co? oprócz stukania szklanki w głowicy kompletnie sprawny silnik. Zresztą po uszczelnieniu i wymianie podstawowych rzeczy zrobiłem nim ponad 20 tys km. A teraz dalej jeździ w innej MX-3 :) Więc da się tanio.

Re: Zmiana K8 na 2.0 V6 z xedosa 6

PostNapisane: 2 lut 2017, 05:34
przez Kociak500
witek napisał(a):
Aparat zapłonowy KF34 to nic innego jak k834 w po lifcie MX-3 Kociak500. Czyli od roku 94 w góre pasuje P&P a po zmianie przewodów w kostce wiązki również w rocznikach 91-93.

A to tego nie wiedziałem Możesz wyjaśnić jakie przewody trzeba zamienić żeby uruchomić aparat k834 w silnikach w których był wcześniej kf34?

Re: Zmiana K8 na 2.0 V6 z xedosa 6

PostNapisane: 2 lut 2017, 16:24
przez adis555
Kociak informacje tutaj każdy może ci udzielić ale nikt nie nauczy cię czytania ze zrozumieniem ><

By HTC M9

Re: Zmiana K8 na 2.0 V6 z xedosa 6

PostNapisane: 2 lut 2017, 18:54
przez Kociak500
Czytam czytam Co tak agresywnie Pomyślałem że skoro aparat kf34 pasuje zamiast k834 po zmianie przewodów do mx3 to może i ten z mx3 będzie pasował do mazdy 323f gdzie obecnie siedzi aparat kf34

PostNapisane: 2 lut 2017, 21:35
przez mx-3lover
witek napisał(a):Aparat zapłonowy KF34 to nic innego jak k834 w po lifcie MX-3 Kociak500

Jeszcze raz...

Re: Zmiana K8 na 2.0 V6 z xedosa 6

PostNapisane: 3 lut 2017, 12:06
przez Kociak500
A rozumiem Czyli to przy przedliftowym aparacie trzeba zamienić przewody żeby to pasowało Przed liftem tam zakładali KL01?

PostNapisane: 4 lut 2017, 03:49
przez marcinowozniako
mx-3lover napisał(a):
witek napisał(a):Aparat zapłonowy KF34 to nic innego jak k834 w po lifcie MX-3 Kociak500

Jeszcze raz...

Aparat kf34=k834.
W przedliftach mx3 szły kl01.
Aby poliftowy aparat pasował to przedliftowej instalacji i na odwrót trzeba zamienić dwa kabelki w 3 pinowej kostce. Te kabelki to czerwony z niebieskim. Sam mam tak u siebie zrobione i smiga to juz dosyc dlugo bezproblemowo.

Re: Zmiana K8 na 2.0 V6 z xedosa 6

PostNapisane: 4 lut 2017, 05:34
przez Kociak500
I wszystko jasne Dzięki