Gaśnięcie silnika po odkręceniu korka wlewu oleju
marek napisał(a):ja jechalem swoja mazda 220, ale mam silnik KF.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
sorki Marek ma racje,zle napisałem za a nie przed;przepływka odczytuje wtedy mniejsza ilość zasysanego powietrza-w rezultacie uboższa mieszanka
chyba mogę się pomylić po 3 tygodniach polki-galopki po warsztacie?!
chyba mogę się pomylić po 3 tygodniach polki-galopki po warsztacie?!
To ja się dołoże z pytaniem: Czy układ chłodniczy w MX-3 K8 jest ciśnieniowy?? Znaczy sie czy wąż od chłodnicy musi być twardy po zgaszeniu silnika??
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol napisał(a):Znaczy sie czy wąż od chłodnicy musi być twardy po zgaszeniu silnika??
Jest cisnieniowy (jak w wiekszosci aut) ale to nie oznacza ze waz musi byc twardy – nie wiem jakie musialoby panowac w nim cisnienie zeby waz byl twardy.
Pytam sie dlatego, bo byłem dzisiaj u mechanika, on coś tam patrzył przy silniku i mówi że wąż od chłodnicy mam za twardy, powiedzial ze jak system jest ciśnieniowy to OK, a jak nie to że uszczelka pod głowicą poszła... nie jestem mechanikiem, a boje sie ze kolo mnie w ch** chce zrobić
żebym tylko kase wypłacił za robocizne 
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
To ze waz twardy to nie znaczy ze poszla uszczelka.
Jest wiele innych symptomow – nierowna praca silnika, problemy z rozruchem, podnoszenie sie plynu w zbiorniczku wyrownaczym, bąbelkowanie tamże, wachania poziomu oleju, plynu w chłodnicy.
Jest wiele innych symptomow – nierowna praca silnika, problemy z rozruchem, podnoszenie sie plynu w zbiorniczku wyrownaczym, bąbelkowanie tamże, wachania poziomu oleju, plynu w chłodnicy.
No to nic z tych objawów nie mam
Czyli spoko, a mechaniczek chcial na kase widocznie naciągnąć... eh, co za ludzie :/ Dzieki marek za pomoc 
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
tomekrvf napisał(a):Przez układ przewietrzania silnika
Doczytaj temat, ja odnosiłem się tylko do podłaczenia obiegu oleju a nie przewietrzania silnika. Swoją drogą jak może przewietranie wpływać na odczyt przepływki skoro nie jest podłączony przed nią? I nie pamiętam również żeby był za nią dając dodatkowe lewe powietrze.
No chyba że Twoja odpowiedź odnosi się do czegos innego.
Doklejam (Borys)
Gdy na pracującym silniku wykręcę korek od wlewu oleju to silnik mi gaśnie.
Najgorsze jest to że opinie na ten temat są zupełnie różne: jedni mówią że jest do niedopuszczalne aby silnik zgasł natomiast drudzy twierdzą że w tym w tym silniku jest to normalne. Nie wiem czy mam się tą sprawą zająć czy ją zbagatelizować.
Sprawdźcie prosze jak zachowują się Wasze Mazdy – to Wam zajmie parę minut, a ja będę wiedział co mam dalej robić.
3majta sie
Gdy na pracującym silniku wykręcę korek od wlewu oleju to silnik mi gaśnie.
Najgorsze jest to że opinie na ten temat są zupełnie różne: jedni mówią że jest do niedopuszczalne aby silnik zgasł natomiast drudzy twierdzą że w tym w tym silniku jest to normalne. Nie wiem czy mam się tą sprawą zająć czy ją zbagatelizować.
Sprawdźcie prosze jak zachowują się Wasze Mazdy – to Wam zajmie parę minut, a ja będę wiedział co mam dalej robić.
3majta sie
-
szperal
moim zdanie silnik ma juz przedmuch jak odkrecisz korek to traci sprezanie
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
K8 mi gasła, KL-ZE nie gaśnie...
A tak wogóle niezłe zabezpieczenie antykradzieżowe na noc, wykrecasz korek i idziesz spac do domu, autkiem Ci nie odjadą
A tak wogóle niezłe zabezpieczenie antykradzieżowe na noc, wykrecasz korek i idziesz spac do domu, autkiem Ci nie odjadą
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol napisał(a):niezłe zabezpieczenie antykradzieżowe na noc
Muszę sprawdzić u siebie
Jak zgaśnie po odkręceniu korka to będę miał zabezpieczenie
Co zrobię jak zgubię korek, a wyjazd pilny będzie
Boję się myśleć
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
rumunn95 napisał(a):moim zdanie silnik ma juz przedmuch jak odkrecisz korek to traci sprezanie
tak to sie mowi jak sie kupuje v6 od kogos kto sie nie zna zeby cene zbic
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Nie przejmuj się tym.
Po odkręceniu korka wlewu oleju jest możliwe że silnik zgaśnie. Jest to spowodowane tym, że odpowietrzenie skrzyni korbowej (silnika) jest połączone z kolektorem ssącym i jak odkręcisz korek to przez odpowietrzenie silnik zaciąga powietrze do kolektora ssącego i zmienia się ciśnienie w kolektorze ssącym i silnik gaśnie. Mam mazdę i jak odkręce korek to też mi gaśnie.
Nie polecam robić czegoś takiego gdyż jak się faktycznie zapomni wkręcić korek to silnik odpali i pojedzie (nie będzie tylko chodzić na wolnych obrotach) ale przez otwór korka wychlapie olej. Nie dość że mogą być problemy z silnikiem to jeszcze cała komora silnika będzie zarzygana olejem.
Po odkręceniu korka wlewu oleju jest możliwe że silnik zgaśnie. Jest to spowodowane tym, że odpowietrzenie skrzyni korbowej (silnika) jest połączone z kolektorem ssącym i jak odkręcisz korek to przez odpowietrzenie silnik zaciąga powietrze do kolektora ssącego i zmienia się ciśnienie w kolektorze ssącym i silnik gaśnie. Mam mazdę i jak odkręce korek to też mi gaśnie.
Rafał napisał(a):Jak zgaśnie po odkręceniu korka to będę miał zabezpieczenie
Co zrobię jak zgubię korek, a wyjazd pilny będzie Albo zapomnę wkręcić i uda się odpalić
Nie polecam robić czegoś takiego gdyż jak się faktycznie zapomni wkręcić korek to silnik odpali i pojedzie (nie będzie tylko chodzić na wolnych obrotach) ale przez otwór korka wychlapie olej. Nie dość że mogą być problemy z silnikiem to jeszcze cała komora silnika będzie zarzygana olejem.
dokładnie niedzwiadek833 ma racje otwórz maske i zobaczysz że na delku tym co masz korek od wlewu oleju to jest wężyk podpięty do karbowanej rury dolotu i właśnie przez ten wężyk gdy odkręcisz korek od oleju śilnik ciągnie lewe powietrze i gaśnie i tak będzie prawie zawsze bo niektóre k8 zgasną a niektóre będą ledwo łapać obroty ale nie zgasną tak samo śilnik powinien inaczej chodzić jak sie wyciągnie bagnet od wlewu oleju
a że klze nie gaśnie widocznie ma to jakoś inaczej zrobione
wiec nie ma sie czym przejmować u mnie przed czy po remoncie tak samo gasnie i to nie przez żadne przedmuchy bo śilnik jest jak nowy 
- Od: 23 paź 2008, 18:26
- Posty: 195
- Skąd: Żabno
- Auto: Mx3 v6 94r,Hornet 600 2002r :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość