to co w koncu Ci mruga --25,25- jak pisales najpierw, czy 18- na co wyglada to drugie?
Na KOEO czy KOER to wywala?
Musisz pozadnie zrobic oba testy.
Termostatu Ci nie wyblyska, bo to czesc ktora nie jest spieta z komputerem i on jej nie testuje.
Mozesz tez na poczatek zresetowac komputer (odlaczyc "mase" akumulatora i wciasnac hamulec na pol minuty) poczym zrobic ponownie oba test bledow KOEO i KOER. A noz blad zniknie na dobre?
Pamietaj ze bledow moze byc kilka podawanych po sobie. Spokojnie je pospisuj. Najlepiej wsadz kogos za kierownice i nie przekreci tylko zaplon bez zapalania a potem odpali i w miedzyczasie patrz co mowi Madzia.
Jesli zresetujesz ECU, to normalnym objawem jest ze obroty beda wyzsze troche po odpaleniu i przez pierwsze ok. 20km- jednostka sterujaca powraca do ustawien fabrycznych, przez te ok. 20km ponownie sie "uczy". Nalezy wtedy jechac rozsadnie, najlepiej przejechac ok. 80% tej trasy z przelotowa predkoscia kolo 90km/h, zrobic kilka ruszen, ale za bardzo go nie katowac.
W kazdym razie jest juz trop, bo jest blad, czyli o krok blizej.
pozdro