zmiana rozrządu doprowadziła do wymiany głowicy
Strona 1 z 1
turtles08 na google jest dużo ciekawych rzeczy
np. <a href="http://www.club323f.com/ba/articles/v6_engines/v6_engines.php">>>> T U T A J <<<</a>
np. <a href="http://www.club323f.com/ba/articles/v6_engines/v6_engines.php">>>> T U T A J <<<</a>
Jeżeli ludzie szepczą za twoimi plecami to tylko znaczy że ich wyprzedziłeś. | www.burnwater.pl
- Od: 13 sie 2007, 13:06
- Posty: 865
- Skąd: Białystok
- Auto: EA5A SE
nadal mi nic to nie dało potrzebuję informacji z jaką siłą dokręca się spilki głowicy, jak sądzicie ile wytrzyma uszczelka pod głowicą "ajusa" bo mam problem z gotówką bo mi przeskoczył pasek rozrządu i rozsypała się panewka w głowicy i kawałek wałka 
- Od: 28 maja 2008, 12:05
- Posty: 39
- Skąd: Zgierz
- Auto: Mx3 1.8 v6
Yyyyy – od przeskoczenia paska się takie rzeczy porobiły?? Raczej niemożliwe...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
turtles08 popraw temat na zgodny z regualminem
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
Był wymieniany rozrząd ( pasek wszystkie rolki bez napinacza ) ale nie zostały załozone obudowy na rozrząd i podczas testowania przy 140km/h usłyszałem szmer jakby coś przeleciało pod autem i kilnik zdechł. po odcholowaniu sprawdziłem pasek i był przeskoczony o 4 ząbki na wale rozrządu. ustawiłem na nowo i dopaliłem ale silnik straszznie klekotał i gasł na niskich obrotach. Po zdjęciu kolektora zobaczyłem diurę w pokrywie głowicy o średnicy 5 cm. Połamana jest równierz panewka i element na wałku który go trzyma zeby się nie przesówał na boki.
Teraz czekam na głowicę mam dostać w czwartek lub poniedziałek i będę składał i się okaże czy będzie oki.
Potrzebuję informacji na temat siły przekręcania śrub głowicy. Zamówiłem uszczelke pod głowicę ajusa za 100zł bo mam mało kaski a orginał to wydatek 270zł. Zobaczymy ile wytrzyma
Teraz czekam na głowicę mam dostać w czwartek lub poniedziałek i będę składał i się okaże czy będzie oki.
Potrzebuję informacji na temat siły przekręcania śrub głowicy. Zamówiłem uszczelke pod głowicę ajusa za 100zł bo mam mało kaski a orginał to wydatek 270zł. Zobaczymy ile wytrzyma
- Od: 28 maja 2008, 12:05
- Posty: 39
- Skąd: Zgierz
- Auto: Mx3 1.8 v6
turtles08 – to w Twoim silniku kotś ostro kombinował – w seryjnym taka sytuacja nie mogłaby się zdarzyć...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
czy ten rysunek tez dotyczy motorow KF/KL? Czy tylko K8?
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
ROMAN-R87 napisał(a):czy ten rysunek tez dotyczy motorow KF/KL? Czy tylko K8?
Wziąłem go z serwisówki dla K8. Nie wiem jak to wygląda w KF i KL. Silniki są prawie że identyczne więc może podpasować. Ale wcale nie musi
Najlepiej niech ktoś mądrzejszy się wypowie
Spanie w nocy jest dla mięczaków.
- Od: 5 lut 2007, 00:37
- Posty: 763
- Skąd: Gdańsk
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości