Brak mocy przy dodaniu gazu

Postprzez romario83 » 20 kwi 2006, 17:26

witam mam taki problem,moja mazda przy szybkim dodawaniu gazu zaczyna sie dusić,na wolnych obrotach chodzi w miare równo,wymieniłem juz kopułkie aparatu zapłonowego ale nie pomogło.Czy może byc to przepływomież, czy jeszcze coś
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2006, 16:16
Posty: 5
Skąd: przasnysz
Auto: mx3 1.8 v6

Postprzez Łukasz » 20 kwi 2006, 17:38

Może filtr paliwa??? <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 21:52
Posty: 734
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez romario83 » 20 kwi 2006, 17:44

sprawdzałem cisnienie pompki paliwowej i jest dobrze to myśle że chyba nie
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2006, 16:16
Posty: 5
Skąd: przasnysz
Auto: mx3 1.8 v6

Postprzez Marcino » 20 kwi 2006, 17:45

Skontaktuj się z Jugotg on miał ten sam problem ale niewiem czy został już rozwiązany
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2005, 10:15
Posty: 494
Skąd: Bytom
Auto: 6 kombi 2.0 diesel 2004r

Postprzez romario83 » 20 kwi 2006, 17:46

a masz na niego jakies namiary?
Początkujący
 
Od: 18 kwi 2006, 16:16
Posty: 5
Skąd: przasnysz
Auto: mx3 1.8 v6

Postprzez Marcino » 20 kwi 2006, 18:27

Wyślij mu PW napewno się odezwie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2005, 10:15
Posty: 494
Skąd: Bytom
Auto: 6 kombi 2.0 diesel 2004r

Postprzez rutilus » 20 kwi 2006, 19:38

Maiłem coś takiego... przy dodawaniu gazu (w miarę ostro) silnik się dławił ale jak go rozpędzałem powoli to nabierał prędkości. Nie przekraczał mi wogóle 4000obr/min wiec nie dało sie na benzynie rozpędzić za mocno (max 90km/h). Wymieniłem przepływomierz i wszystko wróciło do normy. Razdzę zrobic test kompa i jeśli to przepływka to wyskoczy chyba nr 8 z tego co pamietam. Pozdro
rutilus
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2005, 21:37
Posty: 36
Skąd: Szczerców
Auto: 323f BG '94 1.6 16V LPG

Postprzez brii » 20 kwi 2006, 20:39

Na 90% przepływka
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Gibson » 15 wrz 2007, 21:33

Witam wszystkich "mazdowiczów". Dwa dni temu ja i moja druga połówka kupiliśmy kolejną mazdę. Mianowicie kolejna to MAZDA MX-3 1.8 V6 bez gazu z 1992 roku. Autko wygląda super, prowadzi się świetnie, silniczek pracuje jak zegareczek:) chodzi równiutko, bez problemu pali, nie kopci, nic nie stuka, po prostu super. Ale... niestety jestem pewien że jeśli chodzi o przyspieszenie to powinno być jeszcze lepiej:). Mimo tego iż pierwsza jazda już dała mi do myślenia że moc jednak gdzieś się schowała to myślę że silniczek na tyle świetnie pracuje że jest to błacha sprawa (przynajmniej taką mam nadzieję). Proszę o radę gdzie szukać utraconej mocy:(. Na razie wymieniłem tylko filtr powietrza (był brudny) ale tylko troche jest lepiej. Co jeszcze powinienem zrobić. Z góry dzięki za wszelką pomoc i przepraszam za takie rozpisywanie. POZDROWIENIA
Ostatnio edytowano 17 wrz 2007, 17:51 przez Gibson, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 08:36
Posty: 29
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6

Postprzez michasiek » 15 wrz 2007, 21:59

uuu mało mocy – temat wielokrotnie poruszany! przewertuj archiwum, było naprawdę dużo informacji poruszonych i wyjaśnionych.

W telegraficznym skrócie co może mieć wpływ na małą moc, słabe przyspieszanie:

– paliwo z du*y (omijaj koncern orlen i wszystkie stacje które biorą paliwo z niego, jak spalisz wszystko zalej v-power racingiem dla testow)
– filtr powietrza – już wymieniłeś
– filtr paliwa – brudny, do wymiany, kosztuje w granicach 35zł
– słaba kompresja na cylindrach – jedź do warsztatu niech Ci sprawdzą kompresję, poczytaj w instrukcji MX-a jaką powinien mieć kompresję. Jak masz za słabą to bida.. remont :]
– brudne lub przytkane wtryskiwacze – preparat do czyszczenia typu STP
– kable, świece – może tak, może nie, to zależy czy są inne objawy – szarpania, falowanie
– pompa paliwa za małe ciśnienie generuuuuuje... mało barów :P

... i wiele innych przyczyn które napewno pominąłem, bo ja się nie znam aż tak :) Jak już wspominałem przejrzyj forum. Szukaj!:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 02:09
Posty: 268 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 3MPS BL
RX7 FD

Postprzez KyRy » 15 wrz 2007, 22:20

Sorki, że się podlączam pod temat ;)
michasiek
michasiek napisał(a):preparat do czyszczenia typu STP

co to jest dokładniej i jak sie to stosuje? Bo czuje, że od jazdy na gazie przytkały mi się właśnie wtryskiwacze...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez michasiek » 15 wrz 2007, 22:31

W sklepie z częściami motoryzacyjnymi, kosmetykami do aut itp a nawet w sklepach typu Tesco, Real dostaniesz właśnie preparaty do czyszczenia układu paliwowego. Wlewa się je z reguły do baku i one tam wychodzą z paliwkiem i czyszczą z mikrobrudów wtryskiwaczje i wszystko co jest na drodze do nich.

Kosztuje taki preparat w granicach 14-17zł w zależności od miasta :)
Mają też preparaty do czyszczenia chłodnic, poprawy jakości paliwa i inne :) www.stp.com.pl

Na forum był temat kiedyś poruszany, trzeba pogrzebać bo on był pod nazwą stp, uszlachatniacze..
Pozdrówka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 02:09
Posty: 268 (0/1)
Skąd: Rzeszów
Auto: 3MPS BL
RX7 FD

Postprzez nenek » 16 wrz 2007, 12:24

Gibson mam podobne odczucia.Do 3 – 3,5 tyś. wrażenie jakby coś było przytkane nie jest tragicznie ale jednak. Powyżej tych obrotów ' ogień ". Wszystkie filtry wymienione (filtrona), zmiana paliwa polepszyła ' tylko " kulturę pracy silnika (polecam BP 98).
Ktoś tu pisał że ' ten typ tak ma " ze względu na Wris, no tak tylko że Wris to nie dopalacz.
Być może czyszczenie układu paliwowego coś da, ja jednak poczekam na bardziej konkretne recenzje tego zabiegu.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 lut 2007, 11:19
Posty: 23
Skąd: Częstochowa
Auto: MX3 1.8

Postprzez Gibson » 16 wrz 2007, 12:35

Wielkie dzięki za zainteresowanie tematem. No na pewno będę musiał wymienić filtr paliwa. I chyba rzeczywiście kupię ten preparat typu STP do czyszczenia wtryskiwaczy. Tak się zastanawiam czy możliwe jest żeby była mała kompresja na cylindrach jeśli silnik tak ładnie pracuje i nie kopci. A tak wogóle to czy może np przyczyną braku mocy może być przepływomierz??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 08:36
Posty: 29
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6

Postprzez Sokool » 16 wrz 2007, 12:57

Gibson napisał(a):A tak wogóle to czy może np przyczyną braku mocy może być przepływomierz??

Tak.
Pierwsze co powinieneś zrobić jeśli uważasz że coś jest nie tak to sprawdzenie kodów błędów...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez Gibson » 16 wrz 2007, 16:01

Czyli ogólnie rozumiem, że powinienem się udać na podłączenie komputera i sprawdzenie błędów. Jeśli to przepływomierz to wyjdzie?? Dzięki za wszelką pomoc. Systematycznie będę sprawdzał co jest nie tak jak już się problem rozwiąże to powiadomie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 08:36
Posty: 29
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6

Postprzez wrona » 10 lis 2007, 15:03

ja mialem ten sam problem z przyspieszeniem w 1.8 v6 na koncu kolektora przed tłumikiem jest blaszany filtr(katalizator) no i sie urwał zatkał przelot powietrza i gdy go usunełem wszystko wrociło do normy przyspiesza az miło
Ostatnio edytowano 28 lis 2008, 14:34 przez wrona, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 27 paź 2007, 14:31
Posty: 12
Skąd: gdańsk
Auto: mada mx3 1.8 V6 95

Postprzez Kaczus1984 » 25 lis 2007, 22:44

mam pytanie czy oriętujecie się gdzie w poznaniu sprawdzą mi na kompie mx3 95rok
Początkujący
 
Od: 15 cze 2006, 22:34
Posty: 7
Skąd: Ocieszyn
Auto: mazda Mx-3 1.6 16V '95 LPG

Postprzez Gibson » 7 mar 2008, 21:18

Mam pytanie. A czy przyczyną niedoboru mocy może być pompa paliwa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 08:36
Posty: 29
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6

Postprzez pawlak32 » 8 mar 2008, 00:11

Ja wymieniłem wszystko, a i tak mocy nie miała. Okazało sie że zapchany był katalizator, mimo, iż nie dzwoniło w nim nic. Po wysypaniu i wstawieniu rurki, jeździ tak jak powinna :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323