Kolejne kroki, czyli mierzenie napiec:
3 pin connector:
A – w spoczynku 12V w czasie rozruchu spada do 9.5V
6 pin connector
C – w spoczynku NE1 0V w czasie rozruchu rosnie do 2.5V
D – w spoczynku CID 5V w czasie rozruchu wacha sie w strone 0.
F – w spoczynku ICM 0V w czasie rozruchu rosnie do 5V
niepokojacy jest fakt ze w czasie rozruchu gasnie po chwili wszystko nawet swietlowka co nia sobie przyswiecalem i zegarek na tablicy zegarow. Jeszcze nie widzialem zeby on gasl.
Od czego przekazniki znajduja sie po prawej stronie od kierowcy i jak sie do nich dostac ?
Czy nie uzycie swiecy a zwyczajnie zblizenie kabla do masy moze spowodowac zle rozpoznanie iskry ? kabel umieszczalem naprawde blisko masy. Oraz czy tablica zegarow lub jej zle dzialanie moze wplynac na iskre ? No i gdzie znajduja sie te wyjscia z 3 pinowej wtyczki B i C ?
oraz jak rozumiec:
6pin A – to Ground on right side of engine (grounds the emitters of the Camshaft position sensor (CPS) NPN amplifiers)
jest roznica miedzy masa po prawej lewej i na akumulatorze ? czy po prostu opisane dokad jest dokrecony przewod ?
Rozdzielacz MX-3 '91 EC V6 (K8)
1, 2
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość